Fanwork zoekt talent voor Klokkenluider van de Notre Dame
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

FanWork zoekt jong talent (13 t/m 21 jaar) voor De Klokkenluider

De titel van FanWork haar nieuwe musical is bekend; De Klokkenluider van de Notre Dame. Voor deze musical is FanWork op zoek naar talentvolle jongeren tussen de 13 en 21 jaar. Zij kunnen zichzelf inschrijven voor de audities, welke in Utrecht plaats vinden op 5, 6 en 12 december. De jongeren die geselecteerd worden krijgen op hoog niveau les van professionele docenten uit het vak. De 25 voorstellingen zullen net zoals ieder jaar te zien zijn in diverse theaters in de Randstad. Aanmelden kan vanaf deze week, via http://www.fanwork.nl/audities.

Het verhaal van De Klokkenluider
In de vuile straten van het 16e eeuwse Parijs wemelt het van de dieven, zwervers en bedelaars. Het enige vertier dat de mensen hebben is het jaarlijkse Zottenfestival, waar het lelijkste gezicht van Parijs wordt gekroond tot Koning der dwazen.  Op het stadsplein, dat wordt gedomineerd door de imposante kathedraal van de Notre Dame, zingt en danst de beeldschone Esmeralda tijdens het jaarlijkse zottenbal. Ze trekt meteen de aandacht van drie mannen. Het leven van Quasimodo, Dom Frollo en Gringoire slaat hierdoor onverwachts een andere weg in wanneer zij alle drie hopeloos verliefd worden op de mooie Esmeralda.  De mannen doen alles wat in hun macht ligt om de prachtige Esmeralda te veroveren.  Hoe ver gaan de mannen om het hart van Esmeralda te veroveren??? 

FanWork
Al eerder bewees FanWork zichzelf in het semiprofessionele musicalcircuit. FanWork produceerde vorig jaar de zeer succesvolle en drukbezochte musical Aladdin. Dit jaar is Pocahontas de musical te zien in diverse theaters in de Randstad. Zowel bezoekers als pers zijn laaiend enthousiast over de musical. In december staan er 4 extra optredens gepland in het Fulco Theater in IJsselstein.
Bij FanWork volgen ruim 400 kinderen / jongeren musicalles, allen in hun eigen leeftijdscategorie en op hun eigen niveau. De Talent Group is het hoogst haalbare bij FanWork. Ieder jaar werkt deze Talent Group aan een nieuwe musical. Diverse jongeren uit deze groep volgen nu opleidingen bij o.a. Lucia Marthas, Frank Sanders en Willem Nijholt.

Meer informatie over FanWork is te vinden op http://www.fanwork.nl of te verkrijgen via 030-686 69 11.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 22 October 2009 09:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Oke.. Ik heb gereageerd.. Ben er nog steeds niet uit of dit een goede keuze was… Maar wie niet waagt wie niet wint… TOCH?!

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 2 ] 23 October 2009 07:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Leuk Puss, ben benieuwd!
Mijn dochter heeft 2 jaar gespeeld bij FanWork, maar helaas is ze te jong om voor deze auditie te mogen doen…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 3 ] 23 October 2009 10:11 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Scarletwoman - 23 October 2009 07:29 AM

Leuk Puss, ben benieuwd!
Mijn dochter heeft 2 jaar gespeeld bij FanWork, maar helaas is ze te jong om voor deze auditie te mogen doen…

En ik ben bijna te oud…  :tong: Ik word in mei 21… 😉

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?