The Wiz van Stichting Theaterplan Eindhoven (premiere 3 januari 2011)
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

Vanavond gaat in het Eindhovense Parktheater de jubileumproductie ‘The Wiz’ van Theaterplan in premiere.
Regie: Hetty Feteris. Choreografie: Rob Samuels en Janus de Wit. Muzikale leiding: Michiel Ballhaus.

Er staat dit jaar weer een talentvolle cast op de planken.  Als mensen het hebben gezien hoor ik graag wat ze ervan vinden!

  [ # 1 ] 03 January 2011 02:18 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Ik heb een kaartje voor zaterdagmiddag, ik ben heel beniewd 😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 2 ] 09 January 2011 11:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Ik ben gistermiddag gaan kijken en ik heb een hele leuke middag gehad. Je hebt gelijk rao09, als de cast iets had was het talent, en aanstekelijk enthousiasme.  De stem van Doortje, haar (uiterlijke) transformatie, de stem van Vogelverschrikker, de ijzeren adonis met het kleine hartje ( 😉 ) en het “laffe” spel van Leeuw, ik vond het geweldig.  Het is Theaterplan weer gelukt dit jaar 😄    Nog redenen om een kaartje te kopen als je nog niet geweest bent zijn de stemmen van Krengelien en Zoetelien, de kostuums (oa die van de Papavers)  en het heerlijke spel van Engelien en de Smakkers….en dan heb ik nog niet eens alles opgenoemd   😄


ETA:  Wat me zojuist nog te binnenschoot:  De stoere kraaien en Flying Monkeys   😄 en het mooie duet tijdens ‘Smaragdstad’

[ Gewijzigd: 10 January 2011 12:28 AM by Kiepkantel ]
   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”