Vraag over MusicalProject
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-07-20

Hallo, had me gisteren aangemeld voor een musical project en kreeg vandaag een mail van ze.
Het is voor audities.
In de mail staat vermeld over dat in de eerste ronde in ieder geval een acteer,dans en zingauditie is.

—( Wil best wel auditie doen, alhoewel ik eerlijk gezegt niet echt ervaring heb met acteren en zingen.
Ben ook nog eens bang dat ik vals zing XD maar heb wel een klein beetje ervaring met dansen.
Het lijkt me aan de andere kant ook weer leuk om een keer aan een musical mee te doen om te kijken of het echt iets voor me is en stiekem ook weer doodeng XD toch vraag ik het me soms wel af of het mss wel een goed idee is. )—

Verder staat in de mail vermeld wanneer de repetities zijn en de voorstellingen.
Maar daaronder staat weer dit:

Kosten auditie: €7,50
Kosten deelname: €17,50 per maand (oktober t/m juni)—( de echte voorstelling zijn pas in Mei en Juni )—

Betekent dit dat ik dan 7,50 moet betalen om audities te doen bij hun en 17,50 per maand moet betalen om mee te willen doen aan die musical project? :o

Vond dit namelijk erg vreemd om te lezen, omdat er niks op de website staat vermeld dat je iets moet betalen om te willen meedoen.
Hoop dat iemand hier meer van weet :o

  [ # 1 ] 20 July 2011 09:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Wat voor project is het dan? Het lijkt me een “gewone” amateurproductie wat ik uit je berichtje opmaak en dan zijn deze kosten niet zo gek toch? Vind ze zelfs wel meevallen, maar nogmaals: geen idee wat voor project het precies is.

  [ # 2 ] 20 July 2011 09:26 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-07-20

het is een musical project, het is van een theatergroep want die stond namelijk op een site dat ze nog mensen zochten en dat je je via de site kon inschrijven.

Alleen vraag ik me af of het normaal is om te moeten betalen om auditie te doen of om deel te mogen nemen aan een musicalproject.

  [ # 3 ] 20 July 2011 09:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Dat lijkt me wel heel normaal ja, zeker bij amateurproducties. Zie het als een soort contributie of organisatiekosten voor de audities. Dit is in ieder geval mijn beeld hoor, het komt in ieder geval heel vaak voor volgens mij.

  [ # 4 ] 21 July 2011 08:45 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik verplaats dit topic even naar het Audities en Opleidingen subforum

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”