Mondays Musical Mania
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Mondays Musical Mania, de enige musical dinnershow in Amsterdam. Danny Nooy en Robbert Besselaar zullen vanaf 1 augustus iedere maandagavond de allermooiste, bekendste en grappigste musicalmelodieën ten gehore brengen. Beide artiesten hebben hun sporen reeds ruim verdiend in musicalland en staan dan ook garant voor vocale topprestaties. In het sfeervolle Paleis van de Weemoed ontvangen zij iedere week tevens een speciale gast die een optreden zal verzorgen. Op de agenda staan o.a.: Marc Forno, Daphne Flint, Angelique Vanackere (Holland’s got Talent), Floortje Smit, Tony Neef, Bob Fosko, Ron Link en Casey Fransisco. Voor alle musical liefhebbers een must!
Zodra de avond begint waant u zich in een parallel universum waarin alles uitsluitend om musical draait. Onze hoofdpersonen zitten “vast” in deze musicalwereld en noodgedwongen passeren alle karakters uit de welbekende musicals de revue en krijgen vreemd genoeg ook nog eens met elkáár te maken. De Musical Mania is compleet!

Wat: Mondays Musical Mania
Wanneer: Elke maandagavond
Waar: Paleis van de Weemoed, Oudezijds Voorburgwal 15, Amsterdam
Reserveren: 020-6256964 of http://www.musicalmaniashow.nl

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 14 August 2011 03:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Wij gaan morgenavond, Ron Link is dan de gast. Ben benieuwd of het wat is en hoe het eten is.
Iemand ervaring?

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 2 ] 14 August 2011 03:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik ben er ooit wel eens geweest toen de eerste jaars van Conservatorium Alkmaar (tegenwoordig Inholland Haarlem) daar hun eindoptreden hadden. Het eten was goed, maar niet heel bijzonder.

  [ # 3 ] 15 August 2011 06:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Helaas om 20.00 uur waren we nog steeds met zijn tweeën terwijl het officieel om 19.30 uur begint. We hebben toen maar besloten om ergens anders te gaan eten. Een privé concert hadden we niet zoveel zin in dan zou ik me wel erg opgelaten voelen.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 4 ] 15 August 2011 08:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Oef!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 5 ] 20 August 2011 01:36 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2011-08-20

Beste Jasper050,

Hier een reactie van Robbert Besselaar van Mondays Musical Mania. Wij vinden het heel erg vervelend dat het zo gelopen is afgelopen maandag. Inderdaad waren jullie de enige twee gasten, we zitten namelijk nog in een try-out fase, en is de communicatie naar jullie toe niet goed geweest. De inloop is van 19.30u tot 20.00u, dan beginnen we met de show en het diner. Deze communicatie proberen we ook snel beter te krijgen.

Wij vinden het erg jammer dat jullie nog voor dat we iets hebben kunnen laten zien en horen al naar huis gegaan zijn, en willen jullie dan ook graag een nieuwe mogelijkheid bieden. Als je nog een keer reserveert in september, oktober of november, dan weet ik zeker dat er minstens 40 man in de zaal zal zitten, terwijl er maximaal 80 in de zaal kunnen, en dan boekt met de tekst Musicalworld, dan zal ik persoonlijk zorgen dat jullie per persoon 10 euro korting krijgen.

Wij, Danny en Robbert, hopen dat we je reservering snel tegemoet kunnen zien.

  [ # 6 ] 21 August 2011 06:04 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik vind het persoonlijk nogal onhandig om de gast een verrassing te laten zijn. Er zijn vast gasten die op naam al volk trekken, terwijl er misschien ook wel iemand op de lijst staat waarbij iemand denkt"als die komt, komt elke hap die ik neem er meteen weer uit”. Die probeert het dan misschien niet eens.

  [ # 7 ] 21 August 2011 09:27 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2011-08-20

Ik vind het persoonlijk nogal onhandig om de gast een verrassing te laten zijn. Er zijn vast gasten die op naam al volk trekken, terwijl er misschien ook wel iemand op de lijst staat waarbij iemand denkt"als die komt, komt elke hap die ik neem er meteen weer uit”. Die probeert het dan misschien niet eens.

Beste Jeroen,

Het is van ons een zeer duidelijke keuze om de gastartiest een verrassing te laten zijn. Dit om het risico van last-minute afzeggingen van de gast zo klein mogelijk te houden. Het zou heel vervelend zijn als we bijvoorbeeld Tony Neef aankondigen en hij blijkt uiteindelijk toch niet te komen. Dan hebben we nog veel meer teleurgestelde gasten in de zaal. En ja, je weet dus nooit precies wie er wanneer komt, je kan geluk of pech hebben, maar het blijft dat de gast slechts een extraatje is…

  [ # 8 ] 24 August 2011 01:27 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-08-24

Afgelopen maandagavond naar Mondays Musical Mania in Paleis van de Weemoed geweest. Wat een fantastische show. Kreeg er gewoon kippenvel van! Wij kijken terug op een heerlijke avond met lekker eten, een intieme sfeer en prachtige musical hits! Een aanrader!

  [ # 9 ] 03 September 2011 10:35 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2011-08-24

ik was op de uitmarkt en zag eindelijk eens een stand met gezelligheid in plaats van een folder uitdeel gebeuren. Er waren artiesten die voor de stand in de zon en in de regen hun ding deden..De stand is van het paleis van de weemoed. Ik ben zelf dol op musical en het optreden van mondaysmusicalmania was helemaal top! Ik gellof dat zij Danny en hij Robert heet: wat een mooie stemmen, wat een show. En dat gewoon buietn, zonder make up of showkleding. Ik heb heel veel zion gauw de hele show te zien, want het beloofde veel daar op die uitmarkt.