Audities Vlaardings Musical Gezelschap
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2012-06-21

Na de succesvolle voorstellingen van de musical Fashion in de Stadsgehoorzaal te Vlaardingen maakt het gezelschap zich op voor een nieuw seizoen en een nieuwe productie. Het Vlaardings Musical Gezelschap is daarvoor op zoek naar nieuwe leden. Op zaterdag 30 juni en zondag 1 juli vinden audities plaats.

Het Vlaardings Musical Gezelschap is een groep enthousiaste mensen die er met elkaar naar streeft ieder anderhalf jaar één of meerdere zelfgemaakte musicals op te voeren. Natuurlijk gaat dat niet zomaar en kunnen we dat zeker niet alleen.
Wij prijzen ons dan ook gelukkig dat we kunnen beschikken over een artistiek team bestaande uit een muzikaal leider, regisseur en choreograaf, die alle drie de kunst verstaan om op een vooral gezellige, prettige (en soms pittige) manier het allerbeste uit ons te halen op het gebied van zang, spel en dans.

Ben jij die zingende acteur/acterende zanger (m/v) die op zoek is naar een leuke vereniging in de regio, een nieuwe hobby, een gezellige kennissenkring of een fantastische theaterervaring. Word jij onze nieuwe aanwinst?  Geef je dan nu op voor de auditieronde via http://www.vlaardingsmusicalgezelschap.nl.

De repetities zijn elke donderdagavond van 20.00 tot 22.30 uur.

  [ # 1 ] 22 June 2012 09:57 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

Als je in de regio R’dam woont en je houdt van zingen, dansen en acteren, zou ik zeker auditie doen bij deze groep!! Het is een geweldige gezellige groep, met een hoop talentvolle mensen!!! Ik heb er zelf ook een paar jaar bij gezeten, maar omdat ik verhuisd ben is het voor mij helaas niet meer aan te reizen elke week.

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!