Even voorstellen
change_status
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2005-03-14

Ik heb mijn eigen account terug, dus ik zal me maar eens netjes voorstellen hier. Ik ben Yvonne, 26 jaar oud, en kom uit Tilburg waar ik met mijn vriend en 3 katten woon. Ik werk voor een groot parfumhuis als Customer Service Representative, wat leuk en afwisselend werk is.
Dat ik dol ben op musicals hoef ik hier niet te zeggen denk ik. Mijn favorieten zijn Aida en Wicked, en ik zou ze allebei wel 1000 keer kunnen zien. Naast musicals bezoek ik graag pretparken, dans ik graag, kijk ik veel films en tv series, lees ik veel, houd ik van computerspelletjes en ander nerdy gedoe, en heb ik ook nog een bovengemiddelde interesse in make up. Ik hoop in de nabije toekomst een opleiding tot grimeur te starten, wat toch wel een droom van me is.

Ik heb me op dit account aangemeld in 2005, maar nooit posts geplaatst tot nu. Ik had me braaf opnieuw aangemeld, en onder die naam (vonniej_b) het één en ander geplaatst, maar gelukkig heb ik nu mijn eigen account terug.

Mocht iemand vragen hebben, aarzel niet !

  [ # 1 ] 14 November 2012 11:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Wat leuk! Iemand uit Tilburg !! Daar kom ik ook vandaag 😉

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 2 ] 14 November 2012 03:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Welkom..
Hopelijk ga je het, weer, naar je zin hebben op het forum! 😄

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 3 ] 15 November 2012 08:54 AM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2005-03-14

veero0w - 14 November 2012 11:40 AM

Wat leuk! Iemand uit Tilburg !! Daar kom ik ook vandaag 😉

Geboren en getogen (maar niet altijd gewoond) altijd leuk, andere Tilburgers ontmoeten!