Jurk - Glitterjurk
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2012-10-27

Gisterenavond ben ik naar Glitterjurk geweest! Wat een show. Het is een combinatie van serieuze liedjes en grappige (je moet van de Draadstaal humor houden, anders is het niet altijd even grappig) sketches.
“De Maya’s hebben zich vergist in de datum en de wereld vergaat vandaag, maar jullie zitten allemaal in onze ark” Zo begon de show.
Voor we de zaal in gingen kregen we een briefje met “Wie zou je mee willen nemen op de ark (het mag niet iemand zijn die in de zaal zit, en waarom? en de regel daaronder stond telefoon nummer van deze persoon.
Ik ga niet al te veel verklappen, want dan is het verassingselement ervan af. Een ding kan ik wel zeggen hilarisch was het iniedergeval zeker!
De show verveeld geen minuut en de mannen zongen spatzuiver.
Bij de Sketch met de kok (niet de kok met c o c k, maar gewoon een kok met een koksmuts die z’n eigen naam niet kon uitspreken) lag bijna heel de zaal onder z’n stoel van het lachen.
Het toppunt van de avond was toch wel ‘The Again Men’. Ja, de zelfde again men uit Draadstaal, hilarisch en zoals altijd met dezelfde droge humor.
Als je draadstaal al grappig vind of hun muziek goed vind zou ik zeker gaan als je de kans hebt, je krijgt echt waar voor je geld! Een dikke GO dus!

  [ # 1 ] 23 February 2013 07:02 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2005-05-08

Ik ben toevallig donderdag geweest. En het is zeker een aanrader!! Lekker flauwe humor.
Ik vond het veel leuker dan verwacht. Draadstaal vind ik met vlagen leuk, maar dit was echt goed!!
Nu voor het eerst ook hun nieuwe nummers gehoord en wat zijn ze ook daarin goed. Er zit ook echt een verhaal in de nummer.
Het was het geld meer dan waard!

  [ # 2 ] 24 February 2013 12:07 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik heb hun vorige show gezien. Die was erg vermakelijk. Heb eigenlijk geen geld meer voor dit soort uitspattinkjes, maar misschien…