The Last Five Years in Londen!
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Broadwayworld komt vandaag met wel heel fijn nieuws!

We can’t do better than tonight’s big news from the West End! Jason Robert Brown will direct his two-hander musical THE LAST FIVE YEARS in London this fall, starring Samantha Barks and Jonathan Bailey as Cathy and Jamie. According to the Daily Mail, the production will run at the St. James Theatre, October 28 - November 26, 2016.

Before the casting process began, the Mail writes that Brown told the production team: “I’m not writing for beginners or amateurs, I’m writing for the highest level of performance. That incredible, high level of technique is not something you get just because you’re famous; it’s something you have to work very hard for.”

Barks and Bailey will reunite after appearing together in the Disney Channel series GROOVE HIGH in 2012. Because of their history, Brown told the Mail, “You could sense that the two of them immediately had what we lazily call ‘chemistry’.”

  [ # 1 ] 24 June 2016 07:17 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2011-10-31

Wat een fijn nieuws!
De muziek van dit stuk vind ik zà³ prachtig!

  [ # 2 ] 24 June 2016 07:41 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

YES

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 3 ] 29 October 2016 10:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  339
Geregistreerd  2010-02-07

Gisteren de eerste preview gezien in een vol St. James Theatre. Jason Robert Brown doet zelf de regie van deze productie en hield in die hoedanigheid een klein praatje vooraf. Hij leek zich bijna te verontschuldigen voor het feit dat er waarschijnlijk nog een hoop dingen (vooral backstage) fout zouden gaan, maar dat cast er volledig klaar voor was.

Inderdaad was er af en toe wat geluid te horen van achter, dat niet te horen had moeten zijn, maar zowel Samantha Barks als Jonathan Bailey wisten te ontroeren en werden beloond met een staande ovatie.

Prachtige productie met twee prachtige acteurs. Absoluut de moeite waard mocht je de komende tijd (hij speelt tot en met 26 november) in Londen zijn.

  [ # 4 ] 02 November 2016 01:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ik zag dit gisteren.
Qua regie en toneelbeeld vond ik M-labs versie misschien wel wat sterker (Kan ook liggen aan een aantal momenten waarbij de props niet helemaal meewerkten gisteren), maar Jonathan en Samantha maken vocaal alles goed.

Allebei dijken van stemmen, waar Jonathan soms wel een beetje moeite moet doen alles te halen (maar dit ruimschoots goed maakt met zijn energieke acteren, en humor) en Samantha Barks die het ogenschijnlijk makkelijk wegzingt.
Erg blij dat ik dit heb gezien!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)