CJP korting Les Miserables
change_status
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2006-10-29

Weet iemand of de cjp last minute korting ook geldt als je rechtstreeks bij luxor besteld?

Op de site van cjp staat dat als je op de zelfde dag reserveerd je 50% last minute korting krijgt op maximaal 4 kaartjes. Echter staat hier een telefoonnummer van Topticketline bij.
Maar op de luxor site staan vaak betere plaatsen.

Na nogmaal goed door lezen staat op de site dat dit gewoon kan.
Mijn excusses dit topic kan op slot.

[ Gewijzigd: 01 May 2008 09:25 AM by mrfatmen ]
  [ # 1 ] 01 May 2008 10:30 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Zie het bijna laatste bericht in dit topic: http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/9874/P60/ daar staat ook bij dat je het nummer van het Luxor kan bellen 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 2 ] 28 May 2008 08:40 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Wij zijn zondag 25 mei om 19.00 uur last minute naar Les Mis geweest, rond 12 uur gereserveerd en het was geen enkel probleem dat je met CJP reserveerde. De man die ik aan de telefoon had deed er in ieder geval niet moeilijk over. Ik geloof dat dit ook al eens is gezegd, maar je moet het gewoon proberen. Wat ik ook altijd doe bij TTL: gewoon bellen en als je niet krijgt wat je wilt, niet doen en nog eens proberen. Het klinkt heel stom, maar soms heb je dan ineens andere kaarten (uit ervaring gebleken bij Tarzan). Succes

Wij hadden trouwens Freek Bartels, Jamai en Carlo Boszhard niet zondag. Die eerste twee vond ik errrug jammer. Marcel Visscher en respectievelijk Pieter van Nieuwehuyze konden me niet echt bekoren. Marcel had wel momenten waarvan ik dacht “wow”, maar Pieter heeft (zeker in samenzang met Suzan) niet genoeg power in zijn stem. Gerben Grimmius (us Thenardier) was echt he-le-maal super! Die man is echt geweldig, heb Carlo geen seconde gemist.

Rene van Kooten: Hallo, die man verdient die musicalaward.. wat een stem, wat een emotie, wat een kracht en wat een superman! Als de jury hem die award niet geeft, dan snap ik er echt helemaal niets meer van. “Breng hem thuis” (deze keer wel goed ge-articuleerd, het was niet: brang ham tous) was zijn hoogtepunt!!!
Wim van den Driesche: Wow! Javert is een slechterik, dan weer een begrijpbare man, dan weer een mens van vlees en bloed. Verscheurt door rechtvaardigheid en eer. Knap gedaan, wat zeg ik: fantastisch!!
Suzan Seegers: kleine rol, ze kan goed zingen. Maar ik hou niet van haar schelle geluid.
Nurlaila Karim: Heb al veel gelezen over deze dame. In the Wiz deed ze het super als Dorothy, met gevoel, passie en flair. De rol van Fantine is veel zwaarder en het begin van “Mijn droom” was super emotioneel… tot ongeveer de helft en het belten de overhand kreeg. Pia Douwes zong het misschien heel anders, wellicht wat “brommeriger”, maar met passie.. je voelde haar woede, liefde voor Cosette en de wil om te vechten voor haar leven. Met Nurlaila had ik dat minder. HEt was over de top, jammer… want ze kan het beter.. dat weet ik zeker.
Celine Purcell: Ja, valt er nog wat te zeggen over haar. Misschien wel de meest onderschatte “ster” van deze musical. Het is duidelijk dat ze heeeel erg veel gegroeid is sinds My Fair Lady. Ze heeft niet echt een grote rol, maar zet de jongensachtige Eponine goed neer, met vrouwelijke gevoelens ... liefde voor Marius. “Heel alleen” was heel erg ontroerend en had dan ook wel een flinke brok in mijn keel. Het lijkt me alleen dat ze haar langere noten niet helemaal af kan maken, alsof ze sneller moet dan ze wilt. Maargoed, Celine is een topper. Waarom is ze niet genomineerd?
Marjolein Algera: Whaha, wat een super tof wijf! Echt een smerige sloerie, geweldig. Samen met Gerben een geweldig koppel. Ze deed het super (laat de award maar komen).
Gerben Grimmius: Geweldig, vooral zijn nummer in het riool “hond eet hond”(>). De man haalde uit, en woooooww de hele zaal sloeg acherover.. kan Carlo dat ook zo? Jeetje.
Pieter van Nieuwehuyze: Moet denk ik nog groeien in de rol, miste de passie en power (in samenzang met Suzan). Speelt hij veel (en waar was Jamai)?
Marcel Visscher: Jammer, van Freek Bartels. Had de man graag gezien, hij schijnt super te zijn. Niets afdoende aan de kwaliteit van Marcel, maar hij was niet echt fanatiek genoeg. Alsof hij aan het strijden was voor iets waar hij niet echt voor stond. Sommige stukken daarintegen waren subliem. Vooral de lange, harde, noten waren goed gedaan. Hij heeft een grote mond (qua omvang) waar veel mooi geluid uitkomt. Toch ontbrak er iets, weet niet wat en weet niet hoe.. maar toch was het zo.

Het ensemble is super goed en het orkerst magistraal, maar wil toch vooral de kinderen noemen. We hadden Zilver als Cosette en Max als Gavroche en beide kinderen: ge-wel-dig! Jammer dat ze niet bij het slotapplaus waren, maar met die tijd en school op maandag is dat logisch. Zilver liet de mevrouw laast me flink snotteren en logisch, passie en gevoel zaten er goed in (knap op zo’n jonge leeftijd). Zo schattig hoe ze lacht met RenĂ© als hij haar ophaalt bij de Thenardiers. Max is een boef en speelde het “schoffie” Gavroche met verve. Heeft hij ook als Ciske gespeelt, want volgens mij kan hij dat zo. Wat een heerlijk ventje en wat leef je met hem mee als hij sterft.

Les Miserables is een spektakel zonder spektakel. Het verhaal is puur, eerlijk en recht door zee. De acteurs maken het geloofwaardig en werken hard, extra ding: die draaischijf gaat echt hard. Zilver had het moeilijk, maar ook Nurlaila wiebelde een keer flink toen hij ging draaien, wel mooi gedaan.

Heb het hier maar bij gezet, want om er nou een heel verslagje (lees: nieuw topic) van te maken vind ikook een beetje teveel van het goede. Zoveel weet ik er niet van.

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’