1 of 2 |  1 2 > 
Les Mis 1 en 3 juni afgelast
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Ik krijg tot mijn grote frustratie net een brief binnen dat de voorstelling van 1 juni is afgelast door productionele problemen.
toen ik later topticketline belde om te vragen of ze het om konden boeken maar toch naar de reden vroeg zeiden ze niks te weten van de reden. dus ik deed een suggestie dat ze vast wel een blok doen bij de musical awards van de dag erna en dat ze misschien moeten repeteren in de studio. de mevrouw van topticketline zei dat dit inderdaad mogleijk was.
maar omdat het te lang duurde voor ik de kaarten om kon boeken toch besloten om luxor te bellen. kaarten voor aanstaande zondag en weer de reden gevraagt. ook niks bekend. wel kon de mevrouw me vertellen dat ook 3 juni is afgelast. de dag na de musical awards. Mij idee is dus dat er gerepeteerd word en dat de cast op moet treden en de dag na de awards hun kater uit kunnen slapen.
Ik vind het echt belachelijk dat je zo kort voor de dtum een brief krijgt en dat daar nog gen echte reden in staat ook.
Hebben jullie hier ook vaker last van gehad?
Nu moet ik via een brief mn kaarten en het formulier terugsturen en het liefst aangetekend omdat het anders mogelijk is dat de kaarten niet aankomen en ik naar mijn geld kan fluiten!@\
Ook krijg ik alleen het geld van de kaarten terug en niet de reserveringskosten!
Echt belachelijk!

  [ # 1 ] 21 May 2008 02:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Wow dat is inderdaad echt belachelijk!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 2 ] 21 May 2008 02:57 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik kan me niet voorstellen dat dit alleen is omdat er gerepeteerd moet worden voor het MAG..
als ze een nummer uit de show doen hoeven ze alleen maar een aantal dingen aan te passen..

Ik gok eerder dat het MAG compleet verhuist naar het Luxor.. ipv de studio’s

  [ # 3 ] 21 May 2008 03:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Maar dan mogen ze dat ook wel eerder melden, want ik denk dat er meer mensen in het Luxor passen dan in die studio in Hilversum, en er dus ook meer mensen kaarten kunnen kopen (en misschien ook meer mensen willen en kunnen als het in Rotterdam in een echt theater is…)

  [ # 4 ] 21 May 2008 05:55 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ik kan met niet voorstellen dat het MAG er iets mee te maken heeft, waneer het MAG zou zijn was volgens mij al eerder bekende bij SE dan waneer Les Mis draaide (bij wijzen van spreken, maar tijdens het inplannen van Les Mis wisten ze dit volgens mij al lang)
Ik zie voor de acteurs ook geen reden waarom ze de dag er voor of de dag er na niet zouden kunnen spelen, liedjes voor het MAG hoeven ze niet in te sturden alleen misschien de dans, maar dat kan je toch op een andere dag doen en dan een paar understudy’s op laten gaan?

Ben benieuwd wat de reden is

  [ # 5 ] 21 May 2008 06:43 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  48
Geregistreerd  2003-11-29

MAG is niet in het Luxor. Denk dat het te maken heeft met de vrije dag van de cast, dat zou normaal op maandag zijn. En de kaartverkoop loopt toch voor geen meter, dus denk dat het zo opgelost is, dat de mensen van de zo avond en de dinsdag makkelijk bijgeboekt kunnen worden op andere dagen. Zo is de zaal gevuld en heeft de cast ook nog eens een dagje vrij.

  [ # 6 ] 21 May 2008 07:01 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  206
Geregistreerd  2004-08-20

Ik denk dat Luuk wel eens gelijk kan hebben…en dat hoop ik stiekem ook wel een beetje, de MAGgen in het Luxor waren altijd een stuk sfeervoller! Misschien hopen ze zo maar mensen er naartoe te krijgen ofzo? Maar loopt Les Mis zo slecht dan???

Maar tis belachelijk dat je je reserveringskosten niet terug krijgt, en straks zeker wel opnieuw reserveringskosten moeten betalen? Ik zou een klachtenbrief schrijven, zoiezo om je reserveringskosten terug te krijgen.

  [ # 7 ] 21 May 2008 07:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Heb net ff mijn moeder gebeld
WANT wij gaan met 3 man op 1 JUNI de middag naar Les mis en guess what os mam heeft GEEN telefoon gehad, GEEN brief gehad en ook GEEN mail gehad niet van de TTL en ook niet van het NWE Luxor

is dit dus een broodje aap of echt waar want ik zou dit bijzonder vervelend vinden temeer omdat ik mijn vrije dag daarvoor heb verzet wat dus al niet zo gemakkelijk gaat bij ons op het werk (mijn collega’s vragen al waarom heeft ivon nu in godsnaam op maandag vrij en kun je die echt niet komen werken. en ook omdat mijn beste vriendin dan overkomt uit Belgie en daar dus min of meer speciaal vrij voor heeft gevraagd en in de zomervakantie wordt het helemaal problematisch voor haar om vrij te krijgen

IK hoop zo dat dit verhaal niet waar is of dat het alleen geld voor de avondvoorstelling
dan gaat mijn hartslag weer enigszins normaal worden denk ik
want toen ik het las kreeg ik zowat een hartverzakking

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 8 ] 21 May 2008 07:29 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

op een ander forum (op clubs) poste iemand precies hetzelfde..
alleen was het dus een ander persoon..

en het MAG.. tja zal wel niet
maar dat is de enige logische optie die ik kan bedenken..

  [ # 9 ] 21 May 2008 07:29 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Volgens mij gaat de matinee gewoon door! 😉

  [ # 10 ] 21 May 2008 07:36 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De matinee kun je inderdaad gewoon boeken.

  [ # 11 ] 21 May 2008 07:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Deze dame gaat tien pond lichter naar bed

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 12 ] 21 May 2008 09:04 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  155
Geregistreerd  2007-12-14

Gelukkig gaat de matinee wel door!! Wil dan namelijk last minute :tanden:

  [ # 13 ] 21 May 2008 09:11 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2008-03-10

Ik hoop dat het waar is dat het matinee gewoon doorgaat. Ik ga er dan namelijk ook heen!
Ik heb nog niets van het Luxor gehoord! Morgen maar even bellen dan… :vaag:

  [ # 14 ] 21 May 2008 09:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik neem aan dat ze dat niet krap een weekje van te voren allemaal door gaan geven
als ze dat nu nog allemaal door moeten gaan geven zijn ze rijkelijk laat vind ik persoonlijk

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 15 ] 22 May 2008 12:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Wat dacht je van het feit dat je niet een complete cast 13 dagen aan een stuk mag laten werken…?

jouke - 21 May 2008 05:55 PM

Ik zie voor de acteurs ook geen reden waarom ze de dag er voor of de dag er na niet zouden kunnen spelen (...)
Ben benieuwd wat de reden is

 1 2 > 
1 of 2