1 of 2 |  1 2 > 
Bettina Holwerda speelt hoofdrol in ‘Super model’
change_status
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Bettina Holwerda speelt hoofdrol in ‘Super model’

Bettina Holwerda speelt de hoofdrol in de nieuwe musical ‘Super model’. De 29-jarige actrice speelt opkomend fotomodel Monique, zo bevestigt musicalproducent Blue Moon Productions vrijdag. De blonde vriendin van Jim Bakkum was eerder te zien in de musicals ‘Grease’, ‘Mamma mia’ en ‘Hair’.

Ook Inge Ipenburg is te zien in de musical. De actrice, die jarenlang Martine Hafkamp speelde in Goede Tijden Slechte Tijden, geeft gestalte aan Donna, de eigenares van een modellenbureau. Oren Schrijver vertolkt Ralf, een mannelijk model op wie Monique smoorverliefd wordt. Daarnaast spelen Claudia de Graaf, Noah Valentijn en Wouter Braaf rollen in ‘Super model’.

Couturier Ronald Kolk ontwerpt de jurken voor de musical, die vier maanden te zien zal zijn in het Amsterdamse Hotel Krasnapolsky. Het is voor het eerst dat in het theater van het hotel, waar plaats is voor 460 mensen, een musical wordt opgevoerd. De locatie van een vijfsterrenhotel past volgens de producent perfect bij de musical. Als de musical aanslaat, bestaat de kans dat het stuk ook in andere theaters te zien zal zijn.


‘Super model’ gaat op 11 januari in première. De repetities beginnen in november.

© [Copyright 2008, Novum]

  [ # 1 ] 06 June 2008 04:11 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

Ik wilde het net plaatsen. Ben zeer benieuwd. Leuk dat er iets nieuws wordt geprobeerd, hoop voor de makers en de acteurs dat het aanslaat.

  [ # 2 ] 06 June 2008 04:14 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

https://www.youtube.com/watch?v=xADKSzhVpsw
Ik vind het op de een of andere manier toch iets fouts hebben… 😉

  [ # 3 ] 06 June 2008 04:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Totale mislukking! Bettina Holwerda als supermodel… Riiiiiiight.

  [ # 4 ] 06 June 2008 04:47 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2005-09-05

Bettina Holwerda kun je sowieso beter niet op het toneel zien, maar dat is mijn mening!

  [ # 5 ] 06 June 2008 04:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Hmm… Kan interessant zijn.

Ik denk alleen dat de lokatie niet echt lekker te bereiken is. Ik ken het theater van het Krasnapolsky niet, maar ik ben altijd al pro-hotel.

Maar van wie is de muziek en van wie het scripten de liedtekten?

Robert van de Waal als financiele man? Ik kan me hem voornamelijk herinneren als uiterst hapklare Christian in Cyrano van een paar jaar geleden door Lighthouse Productions, hihi… 😉

  [ # 6 ] 06 June 2008 04:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Nieluhs - 06 June 2008 03:14 PM

Oren Schrijver vertolkt Ralf, een mannelijk model op wie Monique smoorverliefd wordt.

Domme vraag misschien, maar zou Oren niet in Footloose gaan spelen?

Wel leuk dat Wouter een nieuw baantje heeft na Ciske, hoezee, hoezee, hoezee!! En unlike most people here vind ik Bettina zo op het eerste gezicht wél goed gecast. Ik hou niet van haar schelle stem, maar het is wel een plaatje om te zien en zou zeker een goed fotomodel zijn, dus waarom zou ze geen supermodel kunnen spelen? 😊

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 7 ] 06 June 2008 06:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Wouter! <3

Ik ben ook geen fan van Bettina(‘s stem), maar de looks heeft ze. Zoals Gaby al zegt, ze kan zo een model spelen.

  [ # 8 ] 06 June 2008 09:09 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

Klinkt heel interessant! Ben benieuwd inderdaad naar wie de schrijvers e.d. zijn!

  [ # 9 ] 06 June 2008 09:40 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

SUPER MODEL is een vrolijke muziektheatervoorstelling voor het hele gezin. Deze ‘musical’ gaat over het leven in de modewereld en het speelt zich af op het kantoor van een modellenbureau én op de catwalk tijdens een fantastische modeshow. Dit liefdesverhaal met ‘Dynasty’-achtige verwikkelingen wordt afgewisseld door bekende popsongs. Het is een unieke productie met een nieuw geschreven verhaal waarin theater, mode, dans, comedy en popmuziek elkaar ontmoeten.

SUPER MODEL is een visueel spektakel, dat garant staat voor een geweldige avond uit!

We zien hoe Monique ontdekt wordt en uitgroeit tot een supermodel. Niet alleen het modellenbureau vindt dat Monique iets bijzonders heeft, ook Ralf, een model dat al een tijdje meedraait en zeer succesvol is, vindt dit. Hij wordt verliefd op Monique en de liefde blijkt wederzijds. Voor Monique gaat er een nieuwe wereld open als topmodel en ook voor wat betreft haar liefdesleven. Al haar dromen lijken uit te komen..…

Hoe is het om als model in het leven te staan? Is de modellenwereld wel zo mooi en begeerlijk als het lijkt, of is die glitter en glamour slechts schone schijn? Bestaat het leven van een model alleen uit het dragen van de mooiste kleren, het ontmoeten van de meest interessante mensen, en het bezitten van alles wat het hart begeert? Beleef het mee in de musical SUPER MODEL.

Bron: Blue Moon Productions

  [ # 10 ] 07 June 2008 03:44 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ohje wordt dit dezelfde ervaring als BoyBand?

  [ # 11 ] 08 June 2008 02:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Bettina is in elk geval te slank genoeg voor de rol 😉
Hoera voor Wouter!
Kraznapolsky is een prachtig hotel, dus van theater verwacht ik dan ook zoiets!

  [ # 12 ] 25 August 2008 05:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

Zat net op de site van de musical te kijken (http://www.supermodeldemusical.nl)
Ziet er goed uit. Zou leuk zijn als we er binnenkort meer van horen, ben nu wel benieuwd!
Ik heb overigens begrepen (kan het mis hebben) dat Bettina geen model speelt, maar de dochter van de bazin van het modellenbureau (Inge Ipenburg)

  [ # 13 ] 25 August 2008 05:33 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

Volgens de site is het inderdaad iemand anders de rol van hét model op zich neemt. Vooralsnog blijf ik sceptisch over de productie. Denk niet dat ik een reisje Amsterdam maak voor Super Model.

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

  [ # 14 ] 25 August 2008 05:52 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Zou Patty het model spelen? :tong:

  [ # 15 ] 26 August 2008 11:00 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Nee, Claudia de Graaf is het Model; Monique

 1 2 > 
1 of 2