1 of 4 |  1 2 3 >  Last ›
Verslag Les Misérables 12-06-2008.
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Vandaag gratis naar Les Misérables, met mijn zus 📣
In de auto nog even het verhaal van Les Mis vertelt, maar ik vind het best lastig om te vertellen, maar ze snapte het gelukkig wel.
Rond 19.00 uur de gewonnen kaarten opgehaald bij de kassa.
Maar raad is… er lagen GEEN kaarten! En ik had al zo’n idee…
Dat vrouwtje bellen naar een andere balie, daar lag ook niks klaar.
Ze besloot ons 2 kaartjes te geven (yes!) op rij 5 (yesyesyes!!!).
Ik zei tegen haar: ik weet niet of je er wat aan hebt, maar de naam van degene bij wie ik geboekt had was (en toen zei ik de naam, maar die zet ik hier niet, privacy enzo 😄).
Ze zei: ooow ja, dan weet ik al genoeg, dat gaat vaker mis… ik heb zelf haar 06-nummer dus ik ga er achteraan.
Dus echt weer vreemd van TTL maar een TOP-service van Luxor! 📣
Mijn zus vond rij 5 best dichtbij, maar net voor ons neus was al rij 13 weg gekaapt, dus we hadden geen keus eigenlijk (wat ik niet zo erg vond).
Ik had mijn zus natuurlijk op stoel 4 gezet, zodat zij nog wat beter zicht had dan ik (op stoel 3) 😄
Rond 20.05u begon de show dan eindelijk, en ik werd weer meteen in het verhaal gezogen.

De show/spelers:
Jean Valjean-René: natuurlijk weer helemaal top, hoe hij zingt en speelt, gewoon super.
Javert-Wim: ook weer erg goed, maar wat kan die man een zwembad van het toneel maken *lol* met zingen heeft ie heel veel consumptie, haha, maar hij speelt en zingt wel erg goed 😄 Vooral als ie na de strijd de barricade op komt heb ik zo een hekel aan hem, terwijl het in het echt zo een aardige man is 😄
Marius-Pieter: de enige understudy van vandaag, en hij is gewoon heel erg goed. Ik vroeg aan mijn zus of ze het niet jammer vond dat Jamai er niet was, maar ook zij vond Pieter gewoon heel goed.
Cosette-Suzan: mijn zus vond Suzan heel erg goed bij OznE, en voor haar wilde ze ook naar Les Mis mee. Ik was dinsdag naar de a.u. geweest (aangezien ik deze dag niet zou gaan) en vroeg toen aan Suzan of ze er zou zijn donderdag, aangezien mijn zus haar graag wou zien. Ze zou er zijn, en zorgen dat ze niet ziek werd hihi. Nou ze was erg goed, ze zong heel mooi en speelde erg goed! (vond mijn zus ook natuurlijk 📣).
Fantine-Nurlaila: ook weer supergoed.
Eponine-Celine: was eerst geen fan van haar, maar sinds My Fair Lady vind ik haar toch wel ontzettend goed hoor! Ze wist me nu ook weer (net als op 20 en 26-04) weer flink kippenvel te bezorgen tijdens Heel Alleen, en waterige oogjes tijdens Regen Maakt De Velden Groen.
Thérnardier-Carlo: hij blijft het leuk en grappig doen!
Mme. Thénardier-Marjolijn: ook zij blijft heel leuk, die hoofden die ze af en toe trekt zijn zo grappig *lol*
Enjolras-Freek: ja wat kan ik nog zeggen over hem, hij is gewoon zo ontzettend goed!!! Moest weer huilen bij de scène op de barricade (met de bom of granaat) dit word zo mooi gespeeld, en hoe hij daar dan ligt… wow.
Gavroche-Vinni: ik was erg blij toen ik zijn naam op het castbord zag staan, want wilde hem graag zien spelen. Ik “ken” Vinni nog van TLK en daarin vond ik hem al top. Ook nu vond ik hem heel goed, hij is erg gegroeid (letterlijk en figuurlijk) en speelt en zingt alles helemaal top!
Kleine Cosette-Valerie: wat leuk, alweer Valerie! Ze was weer heel erg goed, mooi stemgeluid.
Kleine Eponine-Elaine: en ook haar had ik al eens gezien, ze deed het ook heel goed 😄

Geen bloopers tijdens de show, wel af en toe slecht geluid.
Microfoontjes die te laat open of te vroeg dicht werden dichtgeschoven, 1 keer stond een hoed op iemand microfoon (de man die word “aangevallen” door Fantine) dus dat klonk eigenlijk best grappig, maar hij hoorde dat gelukkig zelf ook, waardoor hij zijn hoed verschoof.
Verder veel krakende microfoons, waardoor veel zangpartijen niet goed te verstaan waren, jammer.
Al met al toch weer een hele mooie show, en mijn zus vond het ook heel erg mooi, en daar ben ik blij om.
Na de show meteen naar huis gegaan, aangezien mijn zus vandaag weer vroeg op moest om te werken.

Hieronder nog de foto’s van dinsdag, let niet op mijn coupe waai alsjeblieft 😉
Freek en ik:

Suzan en ik:

Celine en ik:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 13 June 2008 12:48 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2008-03-12

Leuk verslag en foto’s :D:D! Ik wil er ook nog steeds heen!

  [ # 2 ] 13 June 2008 12:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Veertje - 13 June 2008 12:30 PM


Geen bloopers tijdens de show, wel af en toe slecht geluid.

Jammer is dat. Ik vind dat 1 van de dingen die een voorstelling echt kan bederven.  Ook alweer het derde Les Mis verslag over verschillende dagen waarin het wordt genoemd. Heel jammer.
En weer een nagenoeg volledige A-cast. Zo hoort het (al hoop ik op Pieter en Gerben bij mijn volgende bezoek; die zou ik graag eens hun understudy-rol willen zien spelen).

Ik zit trouwens ook liever op rij 5 dan op 13, hoewel stoel 2 en 3 wel erg aan de linkerzijkant is. Gevoelsmatig is de rechterkant interessanter, omdat er op die hoek iets meer gebeurt.

  [ # 3 ] 13 June 2008 02:24 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Heel leuk verslag! En idd goede service van het Luxor!

Jammer is dat. Ik vind dat 1 van de dingen die een voorstelling echt kan bederven.  Ook alweer het derde Les Mis verslag over verschillende dagen waarin het wordt genoemd. Heel jammer.

Tjaa, ik kan me voorstellen dat als je voor het eerst naar een voorstelling gaat dat het echt jammer is, maar als je al vaker geweest bent is het misschien wel leuk als er een keertje wat mis gaat 😉

  [ # 4 ] 13 June 2008 02:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Iris-BenteChantal - 13 June 2008 12:48 PM

Leuk verslag en foto’s :D:D! Ik wil er ook nog steeds heen!

Dankjewel!

@ Jeroen: ja de voorstelling werd hierdoor wel minder, maar heb toch wel genoten 😄
Links gebeuren ook veel dingen voor je neus trouwens, is wel leuk.
@ stefucius: Dankje! En ik was dan al wel voor de 4e keer, maar mijn zus voor de 1e keer, en die gaat niet vaker, dus voor haar was het wel jammer, maar ook zij vond het verder wel heel erg mooi.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 13 June 2008 03:56 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Jeroen - 13 June 2008 12:58 PM
Veertje - 13 June 2008 12:30 PM


Geen bloopers tijdens de show, wel af en toe slecht geluid.

Jammer is dat. Ik vind dat 1 van de dingen die een voorstelling echt kan bederven.  Ook alweer het derde Les Mis verslag over verschillende dagen waarin het wordt genoemd. Heel jammer.
En weer een nagenoeg volledige A-cast. Zo hoort het (al hoop ik op Pieter en Gerben bij mijn volgende bezoek; die zou ik graag eens hun understudy-rol willen zien spelen).

Ik zit trouwens ook liever op rij 5 dan op 13, hoewel stoel 2 en 3 wel erg aan de linkerzijkant is. Gevoelsmatig is de rechterkant interessanter, omdat er op die hoek iets meer gebeurt.

Gerben is geweldig!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 6 ] 13 June 2008 04:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Leuk hoor Veer. Ik mag straks weer 📣

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 7 ] 13 June 2008 04:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Heel leuk verslag!
Ik ben benieuwd of we vanavond bloopers gaan zien, maar dan ben jij de eerste die het hoort   😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 8 ] 13 June 2008 04:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Tis er wel precies de dag voor… (Vrijdag de 13e)

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 9 ] 13 June 2008 06:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

@ stefucius: Dankje! En ik was dan al wel voor de 4e keer, maar mijn zus voor de 1e keer, en die gaat niet vaker, dus voor haar was het wel jammer, maar ook zij vond het verder wel heel erg mooi.

Oh, nou zie ik dat ik vrij onduidelijk was! Van het geluid is natuurlijk altijd jammer (vind ik ten minste), maar ik had het over de bloopers xP…

  [ # 10 ] 13 June 2008 06:29 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  100
Geregistreerd  2008-03-10

Leuk verslag!!
Kan niet genoeg krijgen van alle ‘les mis’ verslagen! 😄
Steeds weer genieten…

  [ # 11 ] 13 June 2008 06:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dankjewel allemaal!
@ Es, Monique en Ivon: ik hoop dat het heel erg leuk was vanavond (want jullie lezen dit toch niet meer voor de show, aangezien die over 5 minuten begint, haha).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 12 ] 14 June 2008 08:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Ja, maar na meerdere keren ontzettend saai…

nahpetS - 13 June 2008 03:56 PM

Gerben is geweldig!

Gr.

  [ # 13 ] 14 June 2008 08:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Nog bedankt Veer! We hebben het idd leuk gehad 😄

Bij aankomst bij het Luxor was Ivon er al, ik moest nog als een speer naar binnen om de kaartjes op te halen (een paar minuten voor 7), eerst aan de kassa gevraagd of er inmiddels betere kaarten waren dan die Monique en ik hadden (we zaten nml oorspronkelijk aan de zijkant van rij 7), en inderdaad we konden op dezelfde rij meer naar het midden toe zitten.
Gelijk ook 2 kaarten voor vanavond gekocht (voor mijn zoon en mij)!

Leuke show, enkele micro’s weer te laat open, dat is dan wel weer jammer. We hadden één understudy (Barbara als Eponine), verder eerste cast. Monique vond het helemaal geweldig om Carlo eens te zien als Thénardier, hij doet dat ook écht héél goed (al had ik het leuk gevonden om Gerben weer eens te zien, maar goed die is op vakantie)! Verder miste ik Richard Spijkers ook in het ensemble…

Wel last gehad van een paar continue kwebbelende mensen achter ons, heb ze één maal een vuile blik toegeworpen maar dat hielp niet echt!

In de pauze hoorde je iedereen bellen / smssen in verband met voetbal…

Na de pauze is Ivon bij ons komen zitten, want er was één plek naast mij leeg. Daar had ze iets meer beter zicht aangezien ze eerst op rij 4 aan de zijkant zat…

Na afloop zijn we even richting AU gegaan, maar er zijn er een hoop via de parkeergarage vertrokken helaas, de enige die we hebben kunnen vangen van de hoofdcast waren Marjolein en Carlo en Wim… Toen we naar de auto liepen kwam René net uit de parkeergarage, dus nog even gezwaaid…




Maar goed, vanavond nog een keer! Jamie mag wel extra goed op gaan letten (vergeleken met de vorige keer dat ie mee was) aangezien hij zijn spreekbeurt over Les Mis wil gaan houden. Ik wilde eerst nog samen met hem naar de AU gaan vooraf maar toen realiseerde ik me dat er vanmiddag een uitkoop is, en dat ze dan al binnen zijn als wij daar rond half 6 aankomen… Pech…

[ Gewijzigd: 14 June 2008 09:00 AM by Scarletwoman ]
   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 14 ] 14 June 2008 09:04 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

S7rin - 14 June 2008 08:11 AM

Ja, maar na meerdere keren ontzettend saai…

nahpetS - 13 June 2008 03:56 PM

Gerben is geweldig!

Gr.

Ja zoiets zei Monique gisteren ook al; 3x gezien en 3x van hetzelfde. Ik heb Gerben maar 1x gezien en toen vond ik hem geniaal. Maar als steeds hetzelfde riedeltje afgespeeld wordt gaat het natuurlijk vervelen! Carlo heeft veel improvisatie, blijft leuk om naar hem te kijken!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 15 ] 14 June 2008 11:59 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leeeuuuk verslagje!
Ik wil ook weer haha!
Veel plezier vanavond!!!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 4