78 of 80 | ‹ First  < 76 77 78 79 80 > 
Mamma Mia 2009-2010: Musicalworlds recensie én gefilmde reportage!
  [ # 1156 ] 26 July 2010 10:20 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  199
Geregistreerd  2003-02-03

Dat er bij LMT geen speech was bij laatste show

  [ # 1157 ] 26 July 2010 10:41 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Zullen we hier verder ophouden over het niet houden van een speech bij Love Me Tender.

  [ # 1158 ] 26 July 2010 11:57 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Ik was ook bij de keetshow gistermiddag. Maar omdat ik deze show niet zo heel goed ken ging het keten een beetje langs me heen. Niet erg want Mamma Mia was gewoon een erg leuke show.

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 1159 ] 26 July 2010 01:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

richard.2000 - 25 July 2010 09:44 PM

De keekshow: Even een overzicht van de grappen en extra’s:

* Lisa en Ellie kwamen op met extra veel koffers en tassen, zelfs het ouwe vrouwtje moest helpen.

Ellie en Lisa hadden ook van kleding gewisseld.. Carmen had de tuinbroek aan van het meisje wat Ellie speelt (ik weet niet hoe zij heet), en andersom..
En Robin zei; En Ellie en Lisa nemen hun lingeriesetje mee” ipv “Pepper neemt zn handboeien mee”

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

  [ # 1160 ] 26 July 2010 03:39 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2010-03-31

wendy1982 - 26 July 2010 09:46 AM

En bij ‘ik wil’ werd uit de zaal geroepen ‘wij willen’!

Dat werd geroepen door een licht spotter, vertelde iemand uit het ensemble bij de au.

  [ # 1161 ] 27 July 2010 04:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Op mijn nieuwe website, die overigens nog volop in ontwikkeling is, staat een verslag van de middagshow van zondag, de keetshow dus en deze week komt er een interview met Tineke Blok op te staan. Er komt nog veel meer op te staan, ook over andere musicals natuurlijk en dan zal ik er nog wat meer reclame voor maken,

[edit jeroen]
Denk aan de huisregels:
7. Reclame? Niet doen.

Plaats geen reclame-berichten voor persoonlijke websites en dergelijke. Wel kun je je persoonlijke website in je profiel of ‘signature’ plaatsen. Het gebruik van signatures beperkt zich tot het gebruik van teksten. Dus geen banners of andere plaatjes om de leesbaarheid van het forum te bevorderen. De beheerders van musicalworld kunnen deze plaatjes uit je profiel te verwijderen.

url dus verwijderd.

[ Gewijzigd: 27 July 2010 04:40 PM by Jeroen ]
   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 1162 ] 28 July 2010 12:32 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  85
Geregistreerd  2006-07-23

dutchthea - 26 July 2010 11:57 AM

Ik was ook bij de keetshow gistermiddag. Maar omdat ik deze show niet zo heel goed ken ging het keten een beetje langs me heen. Niet erg want Mamma Mia was gewoon een erg leuke show.

Kijk dat is goed, dan heeft het “keten” de show niet naar beneden gehaald.

   Handtekening   

My only goal is just to be
There’s only now, there’s only here!

  [ # 1163 ] 28 July 2010 01:02 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Hoeveel voorstellingen zijn er gedurende deze tour van Mamma Mia! geweest?

  [ # 1164 ] 28 July 2010 10:39 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik ben aan de ene kant heel erg blij dat ik naar de laatste show van Mamma mia ben geweest.  📣 Maar aan de andere kant baal ik er wel een beetje van dat ik niet eerder ben gegaan, want nu kan ik niet nog een keer! Wat ik na het zien van mijn eerste en gelijk laatste keer Mamma mia wel zou willen! Ik ben niet bepaald een Abba fan dus dacht dat ik de musical niet zo geweldig zou vinden. Maar daar had ik me toch in vergist. Ik heb echt enorm genoten van deze musical! De liedjes waren in deze musical ineens wel heel leuk en de spelers waren geweldig. Alleen over 1 speler wel een puntje van kritiek. Er was al veel over hem geschreven maar ik snap echt niet waarom Bas Westerweel gecast is. Ok, het is een leuke vent en hij acteerde ok. Maar zijn zang was echt niet goed. En dan lees ik dat hij enorm gegroeid is gedurende de musical. Hmm dan moet het in het begin wel heel erg geweest zijn… Maar verder top musical!

[ Gewijzigd: 28 July 2010 10:47 PM by myrte ]
  [ # 1165 ] 29 July 2010 08:14 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

myrte - 28 July 2010 10:39 PM

Ik ben aan de ene kant heel erg blij dat ik naar de laatste show van Mamma mia ben geweest.  📣 Maar aan de andere kant baal ik er wel een beetje van dat ik niet eerder ben gegaan, want nu kan ik niet nog een keer! Wat ik na het zien van mijn eerste en gelijk laatste keer Mamma mia wel zou willen! Ik ben niet bepaald een Abba fan dus dacht dat ik de musical niet zo geweldig zou vinden. Maar daar had ik me toch in vergist. Ik heb echt enorm genoten van deze musical! De liedjes waren in deze musical ineens wel heel leuk en de spelers waren geweldig. Alleen over 1 speler wel een puntje van kritiek. Er was al veel over hem geschreven maar ik snap echt niet waarom Bas Westerweel gecast is. Ok, het is een leuke vent en hij acteerde ok. Maar zijn zang was echt niet goed. En dan lees ik dat hij enorm gegroeid is gedurende de musical. Hmm dan moet het in het begin wel heel erg geweest zijn… Maar verder top musical!

Wat Bas betreft heb je voor deze show gelijk. ‘s MIddags vond ik hem ontzettend goed zingen, ik vond hem toen al behoorlijk emotioneel, was hij trouwens bij de avondshow ook… en het was goed te zien vanaf rij 1(a)...
Maar tijdens sos maakte het orkest een fout….. ik ken dat liedje ongeveer op mn broekzak maar dit keer zette her orkest toch echt verkeerd in. Wat betreft zo ben ik zo ben jij sloeg inderdaad zijn stem over, maar volgens mij was dit echt emotie!

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 1166 ] 29 July 2010 10:07 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  64
Geregistreerd  2010-01-19

ik heb Bas nu 3x gezien, maar afgelopen zondagmiddag was toch veruit het beste van die 3x.
Hij zong echt ontzettend goed toen.

  [ # 1167 ] 29 July 2010 10:29 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

Ik vind Bas geweldig als Sam! Inderdaad twee uitglijers zondagavond, maar denk dat het inderdaad door emotie kwam, want normaal heeft hij dat niet.
Dat bij SOS was me ook al opgevallen. Ik dacht ook gelijk dat het niet zijn schuld was, maar zo komt het natuurlijk wel over

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 1168 ] 29 July 2010 12:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Het voordeel van het afscheid van Mamma Mia is dat Bas niet meer in een musical staat! Ik heb Ton Keunen ook in deze rol gezien. Persoonlijk vind ik Ton meer gevoel in de rol leggen en zeker beter zingen. Bas staat erbij als een houten klaas, daar is hij in het afgelopen jaar niet in verbeterd.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 1169 ] 29 July 2010 12:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

Robin - 29 July 2010 12:06 PM

Het voordeel van het afscheid van Mamma Mia is dat Bas niet meer in een musical staat! Ik heb Ton Keunen ook in deze rol gezien. Persoonlijk vind ik Ton meer gevoel in de rol leggen en zeker beter zingen. Bas staat erbij als een houten klaas, daar is hij in het afgelopen jaar niet in verbeterd.

Sorry maar ik vind dat je dat niet zo kan zeggen. Bas is gekozen voor die rol en ton is lijkt me niet voor niets understudy. Heb ze allebei gezien. Merk dat Ton veel meer moeite heeft om de noten eruit te krijgen, je ziet hem werken. Vind dat Bas qua zang ontzettend gegroeid is en nu veel vloeiender zingt.
Het kan best dat je hem niet goed vond ik die musical maar om nu te zeggen dat het voordeel van afscheid is dat bas niet meer in een musical staat… vind ik niet kunnen.
En hij staat er zeker niet bij als een houten Klaas. Bas heeft ook gewoon auditie gedaan en is gekozen om zijn talent!

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 1170 ] 29 July 2010 01:29 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  343
Geregistreerd  2009-10-12

Ik heb ook genoten van Bas als Sam in Mamma Mia. Ik heb de show 8 keer gezien en heb iedere keer Bas gehad. Ik heb nooit verlangt naar een andere Sam omdat ik vind dat Bas geweldig speelt!

   Handtekening   

Don`t miss it, get Wicked!

‹ First  < 76 77 78 79 80 > 
78 of 80