115 of 127 | ‹ First  < 113 114 115 116 117 >  Last ›
Londen Theater (voor vervoer en verblijf ander topic)
  [ # 1711 ] 31 August 2016 07:19 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Box office zijn gewoon de kassa’s in de theaters. (Phantom is dacht ik wel een aparte deur, maar die vind je vanzelf). Het half uur is om te zorgen dat er niet op het laatste moment een hausse aan mensen de kaarten komt afhalen. Zou niet in paniek raken als je er wat later bent dan een half uur voor aanvang.

  [ # 1712 ] 31 August 2016 12:01 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Dankjewel!! 😊

  [ # 1713 ] 02 September 2016 10:13 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Ik heb nog 1 vraagje ! Kun je met de pin betalen bij de souvenirshops van de Phantom en Les Mis? Anders moet ik even ponden gaan halen…

  [ # 1714 ] 03 September 2016 08:55 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ponden gaan halen als in bij je bank voor je vertrekt? Je kunt gewoon bij een geld automaat in Londen geld uit de muur halen, kiezen voor “without conversion” als je de keuze krijgt. Dat is vast goedkoper dan ponden bestellen bij je bank. Pinnen bij de theaters weet ik niet, maar als ze een automaat hebben moet het in ieder geval geen probleem zijn met je Nederlandse pas.

[ Gewijzigd: 03 September 2016 08:58 AM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1715 ] 03 September 2016 01:26 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2014-11-09

Geen ervaring met die betreffende souvenirshops, maar bij zowel Wicked als Matilda kon wel gewoon met bankpas betaald worden bij de merchandise. Ik neem daarom aan dat het bij Phantom en Les Mis ook wel moet lukken.

  [ # 1716 ] 03 September 2016 04:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Wellicht een beetje laat, maar toen ik naar The Phantom ging, lagen de kaartjes gewoon klaar in het theater. De Box office zie je bij binnenkomst aan je rechterhand. Wij hadden ponden gepind dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of je kon pinnen bij de souvenirshop. Ik heb daar wel een programmaboek toen gekocht, maar dat deed ik contant.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 1717 ] 04 September 2016 10:12 AM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2015-09-06

Hoi allemaal!

Ik ben vrij nieuw op het forum en ik heb een vraagje 😊 Over drie weken ga ik een paar dagen naar Londen en ik wil daar graag een musical zien! Vorig jaar ben ik ook naar Londen geweest en heb ik de volgende musicals gezien:
-Phantom of the Opera
-Wicked
-Lion King
-Matilda
-Les miserables

Ik zou nu graag een andere musical zien, maar ik heb echt geen idee welke! Ik vind musicals die wat serieuzer zijn altijd leuk, met veel drama. Phantom of the opera is mijn favoriet 😊 Hele komische shows zijn niet echt mijn ding. Heeft iemand toevallig een aanrader? Ik heb al wel gezocht, maar het zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie 😛 Ik hoop dat iemand hier een goede tip heeft 😊

  [ # 1718 ] 04 September 2016 11:32 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Allereerst welkom hier!

Qua musicals heb ik in Londen nog niet heel veel gezien, maar ik was er enkele weken geleden ook en zag toen The Curious Incident of the Dog in the Night-Time.

Weliswaar een toneelstuk, dus er wordt niet in gezongen, maar een van de mooiste stukken die ik heb gezien. Het is een rollercoaster van emoties; soms heel grappig, soms heel heftig en alles wat er tussenin zit. En hele gave muziek en decor. Misschien is dat iets voor je?

  [ # 1719 ] 05 September 2016 07:23 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Nog bedankt voor jullie reacties! 😉

  [ # 1720 ] 06 September 2016 07:26 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Zo, net mijn volgende weekend Londen over 2 weken rond gemaakt met tickets voor nog een keer In The Heights en Phantom of the Opera. Aladdin stond al op de planning.
Ik probeerde voor Phantom te boeken via ticketmaster omdat je daar zelf op het seatplan kan kiezen. Maar er waren heel plekken beschikbaar. Toch maar SEE tickets geprobeerd, daar had ik voor dezelfde datum veel meer mogelijkheden. Kon dan wel niet op het seatplan zelf kiezen maar kreeg opties toegewezen die ik bij ticketmaster niet zag. Iemand dit vaker meegemaakt?

  [ # 1721 ] 07 September 2016 07:26 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ja geen idee hoe dat precies werkt.
Ik had ooit een front row ticket via ticketmaster maar daar kwam nog 8 pond servicecharge bovenop.
Toen ben ik naar het theater gegaan, in de hoop dat ik het ticket daar kon halen zonder extra charge.
Ik liet het seatplan zien, maar de man bij de kassa vertelde me dat hij daar niks aan kon doen en in zijn systeem dit betreffende ticket ook niet kon selecteren.

Soort van uitkoop door Ticketmaster/See?? Sowieso snap ik dat systeem van SEE niet. Ik wil gewoon mn eigen stoel kunnen selecteren.

http://reallyuseful.seetickets.com/WEBPAGES/EntaWebHtmlSeatPlan/HtmlSeatPlan.aspx?f=dc hier kan je via t theater kopen en ook zelf je stoel kiezen trouwens

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 1722 ] 07 September 2016 11:09 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Faatijn - 06 September 2016 07:26 PM

. Iemand dit vaker meegemaakt?

Als er een actie aan vast zit wel. Vaak is dan een selectie plaatsen geblokkeerd, die je bij een ander ook niet kan boeken. Misschien dat hier ook sprake is van vooraf inkopen door de bookingsoffice van een bepaalde hoeveelheid plekken?

  [ # 1723 ] 07 September 2016 08:49 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2015-09-06

milcof - 04 September 2016 11:32 AM

Allereerst welkom hier!

Qua musicals heb ik in Londen nog niet heel veel gezien, maar ik was er enkele weken geleden ook en zag toen The Curious Incident of the Dog in the Night-Time.

Weliswaar een toneelstuk, dus er wordt niet in gezongen, maar een van de mooiste stukken die ik heb gezien. Het is een rollercoaster van emoties; soms heel grappig, soms heel heftig en alles wat er tussenin zit. En hele gave muziek en decor. Misschien is dat iets voor je?

Dankjewel! Lijkt me een mooi toneelstuk, klinkt wel als iets voor mij! Verder kwam ik nog 1984 tegen, heeft iemand daar ervaring mee? 😊

  [ # 1724 ] 08 September 2016 05:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Faatijn - 06 September 2016 07:26 PM

Iemand dit vaker meegemaakt?

Het loont wel om een beetje te puzzelen op de verschillende websites. Zo heb ik van de week voor ‘Wicked’ geboekt.

Bij alle sites kreeg je exact dezelfde allocatie op de plattegrond te zien. Voor dezelfde plaats op dezelfde datum (rij D stalls in het middenblok) betaal je inclusief alle fees en boekingskosten via de officiële Wicked-site (ATG) £73,25, via See Tickets £67,50 (aanbieding zonder fees, want normaal is het £77,62) en via London Theatre Direct met een free upgrade aanbieding slechts £47.50.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 1725 ] 08 September 2016 08:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Theo - 08 September 2016 05:04 PM
Faatijn - 06 September 2016 07:26 PM

Iemand dit vaker meegemaakt?

Het loont wel om een beetje te puzzelen op de verschillende websites. Zo heb ik van de week voor ‘Wicked’ geboekt.

Bij alle sites kreeg je exact dezelfde allocatie op de plattegrond te zien. Voor dezelfde plaats op dezelfde datum (rij D stalls in het middenblok) betaal je inclusief alle fees en boekingskosten via de officiële Wicked-site (ATG) £73,25, via See Tickets £67,50 (aanbieding zonder fees, want normaal is het £77,62) en via London Theatre Direct met een free upgrade aanbieding slechts £47.50.

Zo ben ik inderdaad ook gaan puzzelen en heb goede kaarten voor iets minder gevonden. Niet veel minder want de zaterdagavond was lastig. Ook lastig om betrouwbare sites te vinden, heb ervaren dat een STAR logo soms nog wel eens misbruikt wordt…

‹ First  < 113 114 115 116 117 >  Last ›
115 of 127