Di-Rect doet Tommy in premiere 16/11
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Gisteravond ging in het Oude Luxor in Rotterdam Di-Rect doet Tommy in premiere.

De recensie van Musicalworld vind je op de hoofdpagina of onder deze link: Tommy: Het dak mag er af

Of op de productiepagina van Di-Rect doet Tommy

[ Gewijzigd: 26 November 2008 12:05 AM by Lance ]
  [ # 1 ] 17 November 2008 06:10 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Heerlijk typisch Tim verslag! Heerlijk om je recensies nu snel en makkelijk op musicalworld te kunnen lezen!

  [ # 2 ] 25 November 2008 09:54 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  70
Geregistreerd  2008-11-13

WOEPIE!!! Ik ga zaterdag!!! :cheer:

   Handtekening   

No Day But Today!!!

  [ # 3 ] 01 December 2008 03:31 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2004-07-06

Ik ben zaterdagavond in almere naar"Tommy” geweest, wat een spektakel!!!!

Wat een knaller, ik zou echt iedereen aanraden als je de kans krijgt om te gaan kijken en vooral luisteren!!!!!

   Handtekening   

april
02 footloose
18 lenette van dongen

  [ # 4 ] 03 December 2008 05:18 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  70
Geregistreerd  2008-11-13

Hallo Isis!

Ik ben zaterdagavond ook naar Tommy geweest!
Vond het ook ERRUG goed!!

Ik heb echt zitten genieten!!

   Handtekening   

No Day But Today!!!

  [ # 5 ] 06 February 2009 11:43 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Gisteren gezien, en ik ging meer voor Tommy dan voor Di-rect, maar het was een geweldige avond, Di-rect rockte de pan uit, ik ging helemaal uit mijn kubus   😄  *stuitert na*

Op fluistertoon:  En wat zijn ze schattig…. 😉

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 6 ] 07 February 2009 09:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Mooie foto’s en - aansluitend bij dokter_P - een heerlijk Tim-verslag 😄

Toch vraag ik me af of de verstaanbaarheid soms iets ‘typisch Tommy’ is: ik heb me een paar jaar geleden bij de Amerikaanse versie in Amsterdam hetzelfde afgevraagd: slecht te verstaan, vaag verteld, maar erg fijn qua sound!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 7 ] 08 February 2009 11:21 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Nu is het voor mij alweer een week geleden dat ik Tommy heb gezien en heb er goed over na kunnen denken, maar toch weet ik niet goed hoe ik het moet verwoorden.
Daarom ben ik heel blij met het verslag van Tim, want zo is het gewoon: Muzikaal prima in orde, maar je moet er niet denken dat je naar een musical gaat, waar een verhaal wordt uitgebeeld.

Nou hou ik heel erg van de muziek van Tommy en ben gek op Di-Rect en daarom zat ik ook te stuiteren aan het eind, maarrrrr voor mij had Di-Rect het acteren achterwege mogen laten en gewoon lekker de liedjes spelen…

In 2005 ben ik (natuurlijk) naar de Engelstalige versie geweest en die zat visueel zo goed in elkaar, dat ik die nog zo in m’n hoofd had zitten bij deze versie.

Maar al met al zeker genoten van de muziek en van de ongelofelijk geweldig fantastische Marcel Veenendaal, die ik zeker nog even met naam wilde noemen!!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 8 ] 08 February 2009 02:47 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

MoNieky - 08 February 2009 11:21 AM

Nu is het voor mij alweer een week geleden dat ik Tommy heb gezien en heb er goed over na kunnen denken, maar toch weet ik niet goed hoe ik het moet verwoorden.
Daarom ben ik heel blij met het verslag van Tim, want zo is het gewoon: Muzikaal prima in orde, maar je moet er niet denken dat je naar een musical gaat, waar een verhaal wordt uitgebeeld.

Nou hou ik heel erg van de muziek van Tommy en ben gek op Di-Rect en daarom zat ik ook te stuiteren aan het eind, maarrrrr voor mij had Di-Rect het acteren achterwege mogen laten en gewoon lekker de liedjes spelen…
In 2005 ben ik (natuurlijk) naar de Engelstalige versie geweest en die zat visueel zo goed in elkaar, dat ik die nog zo in m’n hoofd had zitten bij deze versie.

Maar al met al zeker genoten van de muziek en van de ongelofelijk geweldig fantastische Marcel Veenendaal, die ik zeker nog even met naam wilde noemen!!

Dat vond ik juist mooi om te zien, ik geef toe het was niet overal even goed gelukt, maar het had ook z’n “Oooh…” momenten 😄

En oh ja, Marcel Veenendaal,  dat hoor ik heel graag, een stem als een schuurmachine.  Daar wil ik ook nog heel veel van horen   😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”