2 of 2 |  < 1 2
Musicalworld(.TV) op de première van Footloose
  [ # 16 ] 03 February 2009 11:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Damn, Tim, nu lopen we nog steeds gelijk wat aantal voorstellingen betreft.  :tong:  En ik ben het helemaal eens met je recensie, zoals je vast al verwacht had, haha!

  [ # 17 ] 04 February 2009 09:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik ben blij dat in de recensie hetzelfde naar voren komt over wat ik over Jeroen schreef. Ik had inderdaad ook het idee dat het met de tekst niet goed zat.
Ik ben het helemaal eens met de recensie! Mooi geschreven!

  [ # 18 ] 04 February 2009 04:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Tim - 03 February 2009 10:16 PM

Lief zijn voor de juiste mensen… 😉

Kies is toch weer de mensen zonder geld.. 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 19 ] 04 February 2009 04:50 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2006-11-29

Ik heb het gezien en ik was ook absoluut niet onder de indruk van Jeroen en ook niet zo van Marleen vond ze beide een beetje vlak in hun spel. (qua zang is jeroen altijd sterk)
Maar mega onder de indruk was ik van Joyce Stevens, haar spel was fantastisch en nog beter haar zang. In haar duet met Marleen blaast ze naar mijn idee Marleen van het toneel.
Roy Kullick weet ook absoluut te overtuigen, heerlijk om zo iemand uit het niks te zien opkomen!
En zeker zou ik ook een compliment willen maken naar Michel Sorbach, speelt ook heel geloofwaardig.

  [ # 20 ] 05 February 2009 08:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Filmpje backstage bij Footloose:
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?movie=http://avrostream/musical_footloose_rond.wmv&title=Rondleiding

Interviews met Kim-Lian, William en Jeroen:
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?movie=http://avrostream/musical_footloose_int.wmv&title=Interviews

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 21 ] 09 February 2009 10:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  268
Geregistreerd  2009-01-31

Ik had gisteren Michel Sorbach als Shaw en was erg onder de indruk! Heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, dus verder kan ik er weinig over zeggen. Ik denk dat ik nog maar een keer moet.. 😉
Eigenlijk was ik van alles onder de indruk. Een ontzettend leuke en swingende show, maar het verhaal voegt voor mij ook echt wat toe. Het wist mij te ontroeren!
Vond Roy Kullick als Williard erg grappig, net als William. Eigenlijk moeilijk, want er zijn zo veel namen te noemen. Echt een aanrader!

  [ # 22 ] 10 February 2009 08:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Vond het zelf ook super! Voor mij waren William, Roy en Jeroen de uitblinkers. Ik vond hem qua zang superovertuigend, en qua spel ook! Joyce Stevens was idd ook erg goed! Bij het duet met Marleen roepen ze; Verdomme! Toen heb ik Marleen niet eens gehoord, maar zij was wel ook erg goed hoor, echt een mooi moederfiguur, vind haar ook zo’n sympathie uitstralen! Roy was voor mij denk ik wel dé uitblinker, hij past echt perfect in zijn rol! Al vond ik William ook weer heel goed, nouja, dat zijn gewoon de twee uitblinkers voor mij :tong:

Trouwens, Michel Sorbach, hij zat dus bij ons in de trein, ofja, dat dachten we. Als hij het was, hij had eten in de trein, en wij gingen daar zitten, maar hij zat ervoor er dus eigenlijk, en toen zei hij; Blijf maar zitten hoor. Wij hadden niets in de gaten, maar toen we hem uit de AU zagen lopen begon er iets te dagen, ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij zat hij echt bij ons in de trein!

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

 < 1 2
2 of 2