5 of 20 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Als jij nou de producent was?
  [ # 61 ] 09 February 2009 12:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

martijn-j - 09 February 2009 10:16 AM
IngeG - 08 February 2009 11:31 PM
lauraatjeh - 08 February 2009 07:20 PM

Wat ik overigens ook wel wil zien… geen idee in welke musical o.i.d. maar John Voojis en Pia Douwes samen in 1 musical… Dat lijkt me echt geweldig! Iemand een idee in welke musical dit zou kunnen?

Verlenging van Sunset Boulevard en John die dan Antonie Kamerling vervangt? 😛 😉

Zou super zijn. Dan komt ook het idee van een jonge man en een oudere vrouw beter uit de verf. Dat is nu helemaal weg. Antonie en Pia zijn geloof ik even oud.

Ja, ik kon met dat niet voorstellen maar heb het even opgezocht, Pia 5-8-1964 en Antonie 25-8-1966.

  [ # 62 ] 09 February 2009 05:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

Ik zou heel graag Legally Blonde produceren 😊

Elle - Loes Haverkort

Ze heeft gewoon een hele mooie heze stem, Chantal janzen, Jelka van houten en Cindy Bell zouden voor mij ook wel werken.

Emmett - Freek Bartels

Volgens mij kan hij wel een lekker sullige Emmett neerzetten.

Paulette - Ellen Pieters
Warner - John Vooijs
Callahan - Wim van den Driessche
Vivienne - Anouk van Nes
Enid - Martine de Jager

  [ # 63 ] 09 February 2009 05:51 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Ik zou Legally Blonde produceren met de volgende cast:

Elle Woods: Cindy Bell  
Emmett: Tommie Luyben (de chemie tussen Tommie en Cindy is er zeker !)
Warner: Robbert van den Bergh
Vivienne: Anouk van Nes / Nicky van der Kuyp
Paulette: Talita Angwarmasse
Callahan : -
Brooke : Barbara Hol
Enid : Britt Lenting
Margot: Nadine Nijman
Serena: Fleur van den Water
Pilar: Cindy Belliot

Uitleg:
Elle; Cindy is gewoon weg erg goed, ze heeft een lekkere stem
Emmet: Omdat ik denk dat hij dat sulletje wel kan spelen en de chemie met Cindy is er zeker!
Warner: Omdat Robbert een mooie man is om te zien vind ik en ik denk dat hij Warner wel lekker kan neerzetten
Vivienne: Anouk omdat ik denk dat ze die goed bitchy neer kan zetten en Nicky omdat ze een lekkere stem heeft en ik vind dat Vivienne best leuke zangstukken heeft in Legally Blonde
Paulette: Ik denk dat ze hiervoor geschikt is vanwege haar prachtige stem
Callahan; Geen idee!
Brooke: Ik heb heb gekozen voor Barbara omdat ik denk dat ze deze rol lekker pittig kan neer zetten
Enid: Britt Lenting, omdat ze best een lekkere stem heeft en nogal droog uit de hoek kan komen

  [ # 64 ] 09 February 2009 06:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

nahpetS - 07 February 2009 09:09 AM

Zoals velen, stem ik voor Wicked. Met de cast:

Elphaba:  Brigitte Heitzer / Pia Douwes / Willemijn Verkaik / Nathalie van Gent
G(a)linda: Susan Seegers (zonder twijfel)
Fiyero:  Freek Bartels
Wizard: Hugo Haenen
Boq:  wouter Braaf
Mdm. Morrible:  Marjolein Touw (zonder twijfel)
Nessa Rose:  Cindy Bell

Susan kan die noten geneens halen.

Elphaba mag van mij door Renee van Wegberg gedaan worden.

Maar zeker geen Susan als G(a)linda! pff.. nachtmerries als ik er al aan denk…

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 65 ] 09 February 2009 07:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik zou zoooooveel wensen hebben dat ik er zelf gek van zou worden. Wat me nu, ter plekke te binnen schiet is in ieder geval Kiss of the Spiderwoman. Pia zou een goede Aurora zijn, maar ja ze zou zoveel goed doen dus dat is een beetje saai. Ruth misschien ? Of Susan Rigvava Dumas, dat lijkt me gaaf. Mannenrollen moet ik even over nadenken….ik zou Freek het zo graag horen zingen, maar ik twijfel of hij de juiste speler is.

Dan lijkt mij een mooie productie van Kristin fran Duvemale ook geweldig. Zou dat niks voor het M-Lab kunnen zijn trouwens ? Ik heb géén idee hoe die musical eruit ziet, ken alleen de muziek en die vind ik prachtig. Maar het klinkt als iets wat wel in een intieme setting zou kunnen passen. Daar mag wat mij betreft gewoon Helen Sjoholm (heet ze zo ?) in; interesseert me niks als ik geen woord versta van wat ze zegt. Verder ken ik deze musical te slecht om over een cast na te kunnen denken.

Over Wicked zou ik in ieder geval een veto uit willen spreken over wie er niet in moet: alsjeblieft géén Chantal en géén Suzanne als Glinda….

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 66 ] 09 February 2009 07:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Oh ja…hoe kan ik het vergeten: direct de Broadway versie van Company hier uitvoeren. Oef wie moet Raul dan vervangen…dat wordt een hele zware dobber.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 67 ] 09 February 2009 08:41 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-12-21

chitra - 09 February 2009 06:16 PM
nahpetS - 07 February 2009 09:09 AM

Zoals velen, stem ik voor Wicked. Met de cast:

Elphaba:  Brigitte Heitzer / Pia Douwes / Willemijn Verkaik / Nathalie van Gent
G(a)linda: Susan Seegers (zonder twijfel)
Fiyero:  Freek Bartels
Wizard: Hugo Haenen
Boq:  wouter Braaf
Mdm. Morrible:  Marjolein Touw (zonder twijfel)
Nessa Rose:  Cindy Bell

Susan kan die noten geneens halen.

Elphaba mag van mij door Renee van Wegberg gedaan worden.

Maar zeker geen Susan als G(a)linda! pff.. nachtmerries als ik er al aan denk…

Als er iemand is die deze noten wel kan halen dan is het Suzan en ze heeft de humor ook nog eens dus ik hoop van harte dat zij de eerste Nederlandse Glinda wordt 😉 . Het liefst met Willemijn als Elphaba maar mocht dat niet lukken ben ik voor Brigitte of Renee 😄.

  [ # 68 ] 09 February 2009 08:43 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Margop - 09 February 2009 08:41 PM
chitra - 09 February 2009 06:16 PM
nahpetS - 07 February 2009 09:09 AM

Zoals velen, stem ik voor Wicked. Met de cast:

Elphaba:  Brigitte Heitzer / Pia Douwes / Willemijn Verkaik / Nathalie van Gent
G(a)linda: Susan Seegers (zonder twijfel)
Fiyero:  Freek Bartels
Wizard: Hugo Haenen
Boq:  wouter Braaf
Mdm. Morrible:  Marjolein Touw (zonder twijfel)
Nessa Rose:  Cindy Bell

Susan kan die noten geneens halen.

Elphaba mag van mij door Renee van Wegberg gedaan worden.

Maar zeker geen Susan als G(a)linda! pff.. nachtmerries als ik er al aan denk…

Als er iemand is die deze noten wel kan halen dan is het Suzan en ze heeft de humor ook nog eens dus ik hoop van harte dat zij de eerste Nederlandse Glinda wordt 😉 . Het liefst met Willemijn als Elphaba maar mocht dat niet lukken ben ik voor Brigitte of Renee 😄.

Mee eens, Susan kan het wel aan. En vooral Willemijn als Elphaba! Ik heb haar gister gezien en ze is echt heel erg goed! Vind haar persoonlijk de beste Elphaba die ik gezien heb.

  [ # 69 ] 10 February 2009 12:01 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

De noten van Les Miserables kan ze al niet aan.. (stem slaat contant over, verschrikkelijk gekraak. en als ze nog horen moet gaat ze maar over tot zo hard mogelijk schreeuwen..) Als ze de zangpartijen van Wicked gaat bleren, gaat iedereen doof naar huis…

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 70 ] 10 February 2009 09:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

chitra - 10 February 2009 12:01 AM

De noten van Les Miserables kan ze al niet aan.. (stem slaat contant over, verschrikkelijk gekraak. en als ze nog horen moet gaat ze maar over tot zo hard mogelijk schreeuwen..) Als ze de zangpartijen van Wicked gaat bleren, gaat iedereen doof naar huis…

Ik ben het zà³ niet met je eens! Volgens mij kan Suzan die rol heel goed spelen en ik deel je mening over hoe ze in Les Miserables zingt ook niet. Maar goed…Zo heeft ieder zijn mening, zal ik dan maar zeggen.
Trouwens wel grappig, vaak als er zo’n soort topic geopend wordt, eindigen we met een discussie over wie de rollen van Elphaba & G(a)linda moeten gaan spelen in Wicked. Ik vind het verder een leuke discussie hoor, maar zullen we er anders mee verder gaan in het Wicked-topic?

  [ # 71 ] 10 February 2009 11:25 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

YokiPerzik - 09 February 2009 05:30 PM

Ik zou heel graag Legally Blonde produceren 😊

Elle - Loes Haverkort

Ze heeft gewoon een hele mooie heze stem, Chantal janzen, Jelka van houten en Cindy Bell zouden voor mij ook wel werken.

Emmett - Freek Bartels

Volgens mij kan hij wel een lekker sullige Emmett neerzetten.

Paulette - Ellen Pieters
Warner - John Vooijs
Callahan - Wim van den Driessche
Vivienne - Anouk van Nes
Enid - Martine de Jager


Is Anouk van Nes niet veel te oud voor studentmeisje?
Ik zou Hein ook wel willen zien als Emmet, hij is nog net iets meer het sulletje dan Freek. En Hein heeft een hoger schattigheidsgehalte..
En Antje Monteiro als Paulette? Daar moest ik als eerste aan denken toen ik de Engelse versie zag..

  [ # 72 ] 10 February 2009 12:38 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Tanz Der Vampire
met
Graaf van Krolock: Rene van Kooten


Mozart met Freek Bartels als Mozart

  [ # 73 ] 10 February 2009 12:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

*Jessjj* - 09 February 2009 05:51 PM

Ik zou Legally Blonde produceren met de volgende cast:

Elle Woods: Cindy Bell  
Emmett: Tommie Luyben (de chemie tussen Tommie en Cindy is er zeker !)
Warner: Robbert van den Bergh
Vivienne: Anouk van Nes / Nicky van der Kuyp
Paulette: Talita Angwarmasse
Callahan : -
Brooke : Barbara Hol
Enid : Britt Lenting
Margot: Nadine Nijman
Serena: Fleur van den Water
Pilar: Cindy Belliot

Uitleg:
Elle; Cindy is gewoon weg erg goed, ze heeft een lekkere stem
Emmet: Omdat ik denk dat hij dat sulletje wel kan spelen en de chemie met Cindy is er zeker!
Warner: Omdat Robbert een mooie man is om te zien vind ik en ik denk dat hij Warner wel lekker kan neerzetten
Vivienne: Anouk omdat ik denk dat ze die goed bitchy neer kan zetten en Nicky omdat ze een lekkere stem heeft en ik vind dat Vivienne best leuke zangstukken heeft in Legally Blonde
Paulette: Ik denk dat ze hiervoor geschikt is vanwege haar prachtige stem
Callahan; Geen idee!
Brooke: Ik heb heb gekozen voor Barbara omdat ik denk dat ze deze rol lekker pittig kan neer zetten
Enid: Britt Lenting, omdat ze best een lekkere stem heeft en nogal droog uit de hoek kan komen

Als Elle zou ik toch liever Manon Novak zien, ze zou ook Vivienne kunnen spelen, zij kan die rol ook goed bitchy neerzetten. En voor de rol van Emmet zie ik liever Hein, het samenspel met Manon zou geweldig zijn.

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 74 ] 10 February 2009 02:01 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

carolienelske - 10 February 2009 11:25 AM
YokiPerzik - 09 February 2009 05:30 PM

Ik zou heel graag Legally Blonde produceren 😊

Elle - Loes Haverkort

Ze heeft gewoon een hele mooie heze stem, Chantal janzen, Jelka van houten en Cindy Bell zouden voor mij ook wel werken.

Emmett - Freek Bartels

Volgens mij kan hij wel een lekker sullige Emmett neerzetten.

Paulette - Ellen Pieters
Warner - John Vooijs
Callahan - Wim van den Driessche
Vivienne - Anouk van Nes
Enid - Martine de Jager


Is Anouk van Nes niet veel te oud voor studentmeisje?
Ik zou Hein ook wel willen zien als Emmet, hij is nog net iets meer het sulletje dan Freek. En Hein heeft een hoger schattigheidsgehalte..
En Antje Monteiro als Paulette? Daar moest ik als eerste aan denken toen ik de Engelse versie zag..

ik ben het helemaal met je eens Hein zou een perfecte emmett zijn 😊

  [ # 75 ] 10 February 2009 03:01 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik vind Hein persoonlijk juist veel leuker in de uitbundiger “foute” rollen als in bv. Cabaret. De rol van Emmett hoort daar voor mij niet bij.


Leuk om al die dromen te zien. Al denk ik dat er een hoop failliet zouden gaan mocht het werkelijkheid worden.

Ik zou graag over een jaar of vijf Ganesha gespeeld zien worden door de oorspronkelijke cast.  Ara Halici, (Ganesha)Sabine Beens (Margreet) en Yvonne van den Eerenbeemt (Karin). De dames zijn dan nog steeds wel wat jong, maar ze klonken toen al zo mooi. Alleen Jorik Buys (weer geweldig in de M-lab versie) zou ik dan door een jong talent van tegen die tijd willen laten spelen.  Namen die nu te binnen schieten zijn Martijn Vogel en Sander van Wissen, maar wie weet wie er tegen die tijd ons allemaal doet verbazen.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 20
‹‹ Open brief Vera Mann      Kinderen in Joseph ››