2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Elisabeth Antwerpen 20 maart 2009 (Kan spoilers bevatten)
  [ # 16 ] 25 March 2009 12:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Mark 020 - 25 March 2009 10:55 AM

Ann die d’r hoge noten niet haalt…

Ik heb een prachtige Ann gezien, zonder valse noten.

Vooral het feit dat moeder en zoon dezelfde vent kussen is vrij… apart… 😉

  [ # 17 ] 25 March 2009 12:32 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2009-03-13

Tim - 25 March 2009 12:26 PM
Mark 020 - 25 March 2009 10:55 AM

Ann die d’r hoge noten niet haalt…

Ik heb een prachtige Ann gezien, zonder valse noten.

Vooral het feit dat moeder en zoon dezelfde vent kussen is vrij… apart… 😉

Dat is het inderdaad, maar eigenlijk zien wij de dood uit het gezichtspunt van Elisabeth. We zien niet hoe haar zoon de dood ziet, dus de dood had net zo goed een vrouw kunnen zijn.

  [ # 18 ] 25 March 2009 02:14 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2008-11-14

Mark 020 - 25 March 2009 10:55 AM

On topic: ik was al niet echt van plan om naar Antwerpen te gaan voor deze Elisabeth ; maar mocht ik al twijfels hebben gehad dan zijn die voor mij door de berichten tot nu toe (o.a ook dit verslag) weggenomen. Schepens die vermoeid is…Ann die d’r hoge noten niet haalt…Duitsers die wel goed zijn in potentie maar onverstaanbaar zijn. Annie Mie die fantastisch schijnt te zijn als Sophie is dan net iets te weinig stimulans voor me om toch af te reizen.

Nounou, kritiek moet kunnen, maar ze moet dan wel gegrond zijn.
Ik zag de première. Jan zong en speelde behoorlijk (maar niet uitzonderlijk), en hij kan er ook niet aan doen dat Lucheni zo’n onduidelijk personage is. Ann haalde volgens mij alle noten die ze moest halen, ook de onmenselijk hoge, en zet een erg geloofwaardige vertolking neer. En van waar ik zat, kon in de Duitsers prima verstaan. Chapeau voor hun taalleerkrachten.
Blijkbaar waren twee try-outs voldoende om de voorstelling op een behoorlijk hoog niveau te krijgen. En ze kan alleen nog maar groeien.


Edit Tim: Quotes gecorrigeerd.

[ Gewijzigd: 25 March 2009 06:16 PM by Lance ]
  [ # 19 ] 25 March 2009 09:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Na het verslag ben ik eigenlijk toch wel heel erg benieuwd geworden naar de musical. Ik vind de Nederlande versie van een aantal jaar geleden geweldig, de muziek vind ik fantastisch. Ik zou heeel graag naar Antwerpen afreizen om ook deze versie te zien. Hopelijk vind ik toch nog ergens het geld en de tijd om te gaan kijken…

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 20 ] 25 March 2009 10:52 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

JohanD - 25 March 2009 02:14 PM
Mark 020 - 25 March 2009 10:55 AM

On topic: ik was al niet echt van plan om naar Antwerpen te gaan voor deze Elisabeth ; maar mocht ik al twijfels hebben gehad dan zijn die voor mij door de berichten tot nu toe (o.a ook dit verslag) weggenomen. Schepens die vermoeid is…Ann die d’r hoge noten niet haalt…Duitsers die wel goed zijn in potentie maar onverstaanbaar zijn. Annie Mie die fantastisch schijnt te zijn als Sophie is dan net iets te weinig stimulans voor me om toch af te reizen.

Nounou, kritiek moet kunnen, maar ze moet dan wel gegrond zijn.
Ik zag de première. Jan zong en speelde behoorlijk (maar niet uitzonderlijk), en hij kan er ook niet aan doen dat Lucheni zo’n onduidelijk personage is. Ann haalde volgens mij alle noten die ze moest halen, ook de onmenselijk hoge, en zet een erg geloofwaardige vertolking neer. En van waar ik zat, kon in de Duitsers prima verstaan. Chapeau voor hun taalleerkrachten.
Blijkbaar waren twee try-outs voldoende om de voorstelling op een behoorlijk hoog niveau te krijgen. En ze kan alleen nog maar groeien.


Edit Tim: Quotes gecorrigeerd.

Oprechte verbazing bij mij. Helemaal niet mijn bedoeling om kritiek te geven op deze voorstelling, juist ook omdat ik ‘m inderdaad helemaal niet zelf gezien heb, dus dat lijkt me dan raar. Komt wel zo over kennelijk, was/is niet de bedoeling.

Had al een tijdje besloten om deze Elisabeth aan me voorbij te laten gaan. Als er nou unaniem super lovende berichten waren verschenen, was ik wellicht toch overstag gegaan. Ik las in de eerste reacties van mensen echter behoorlijk wat kritiek, die ik aanhaalde en waarbij ik nog benoemde dat deze (door anderen geuitte) kritiekpunten niet helpen om me van mijn min of meer al genomen besluit te doen afwijken. That’s all.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 21 ] 26 March 2009 10:48 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2008-11-14

Mark 020 - 25 March 2009 10:55 AM

On topic: ik was al niet echt van plan om naar Antwerpen te gaan voor deze Elisabeth ; maar mocht ik al twijfels hebben gehad dan zijn die voor mij door de berichten tot nu toe (o.a ook dit verslag) weggenomen. Schepens die vermoeid is…Ann die d’r hoge noten niet haalt…Duitsers die wel goed zijn in potentie maar onverstaanbaar zijn. Annie Mie die fantastisch schijnt te zijn als Sophie is dan net iets te weinig stimulans voor me om toch af te reizen.

Ik wilde gewoon even de kritiek corrigeren, zodat je correcte informatie hebt om al dan niet te kiezen om deze ‘Elisabeth’ te zien.

Edit Tim: quotes gecorrigeerd.

[ Gewijzigd: 26 March 2009 12:06 PM by Lance ]
  [ # 22 ] 27 March 2009 06:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  306
Geregistreerd  2008-07-31

weet iemand vanaf welke site je kaartjes kunt reserveren?

  [ # 23 ] 27 March 2009 06:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Dniiiess - 27 March 2009 06:38 PM

weet iemand vanaf welke site je kaartjes kunt reserveren?

Dat kan via http://www.sherpa.be

Ook via http://www.musichall.be, maar dan kom je volgens mij gewoon terecht in het systeem van Sherpa.

  [ # 24 ] 28 March 2009 08:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Kan iemand mij zeggen hoe lang je er ongeveer over doet om van het station naar het theater te lopen in Antwerpen?

  [ # 25 ] 28 March 2009 09:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik doe er ca. 15 minuten over denk ik…
In ieder geval is het goed te belopen vanaf Antwerpen Centraal.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 26 ] 28 March 2009 11:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Scarletwoman - 28 March 2009 09:46 PM

Ik doe er ca. 15 minuten over denk ik…
In ieder geval is het goed te belopen vanaf Antwerpen Centraal.

Thanks!

  [ # 27 ] 29 March 2009 10:31 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2008-08-21

Ik hoop dat de musical flink verlengd gaat worden. Ik wil er graag heen, ben zo’n fan, maar ik ben uitgerekend met de zwangerschap, dus durf het nu niet aan.

Dus duimen voor een mooie verlenging!!

   Handtekening   

Bekijk mijn video http://nl.youtube.com/watch?v=tjdJEocVyXA

  [ # 28 ] 29 March 2009 03:04 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2009-02-24

IK was 20 maart ook aanwezig en ook gister nog een keer.
Zelfs toen zag en hoorde ik al verschil!
Vindt het een prachtige musical! 10 april ben ik weer van de partij :D

  [ # 29 ] 29 March 2009 07:46 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2008-05-21

Ik ben vandaag geweest, wat was het prachtig 😊

Echt ongeloofelijk, iedereen was echt super goed en goed bij stem, ann van den broeck super! en het meest verrast heeft mij de dood oliver arno wat is die vent goed! (geen last van accent vond ik)

Groter verslag komt morgen ohja en ik ben vanuit nl geweest

  [ # 30 ] 29 March 2009 08:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Heeft alleen de Dood een alternate of ook de andere rollen?

 < 1 2 3 > 
2 of 3