9 of 13 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
Mary Poppins concert
  [ # 121 ] 07 April 2009 07:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Kunnen we met zijn allen een lijst maken waar we de dames van zouden kunnen kennen?? Rare zin, maar jullie snappen wel wat ik bedoel.

Ik ken alleen Bente uit Tarzan, Britt oa uit De weg naar Fame en Assepoester, Sophie uit OZNE en nu Anatevka en Noortje uit Dirty Dancing.

Bertine komt me vaag bekend voor, maar ik weet niet waarvan en hetzelfde geldt voor Suzanne.  Verder kom ik niet.

Ik vind het erg leuk dat er zoveel “onbekenden” in zitten. Maakt het een show waar ik onbevooroordeeld voor de tv zit.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 122 ] 07 April 2009 08:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  278
Geregistreerd  2008-06-30

AAAA Irene! Ik ben zo blij dat Irene erbij zit. Ze was zo goed als Jane! Nu nog maar hopen dat ze in de liveshows komt…..

   Handtekening   

If, someone like you, found someone like me, then suddenly, nothing would ever be the same.

  [ # 123 ] 07 April 2009 08:59 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

rineke - 07 April 2009 07:21 PM

Kunnen we met zijn allen een lijst maken waar we de dames van zouden kunnen kennen?? Rare zin, maar jullie snappen wel wat ik bedoel.

Ik ken alleen Bente uit Tarzan, Britt oa uit De weg naar Fame en Assepoester, Sophie uit OZNE en nu Anatevka en Noortje uit Dirty Dancing.

Bertine komt me vaag bekend voor, maar ik weet niet waarvan en hetzelfde geldt voor Suzanne.  Verder kom ik niet.

Ik vind het erg leuk dat er zoveel “onbekenden” in zitten. Maakt het een show waar ik onbevooroordeeld voor de tv zit.

Heel goed idee… ik heb ook een aantal namen waarvan ik denk klinkt bekend en een heleboel die ik niet ken. Zijn dit type Adriaan en Baer of gewoon nieuw, fris geschikt musical talent…

Volgens mij heeft Suzanne de Heij in Mamma Mia gezeten (ben niet zeker)

  [ # 124 ] 07 April 2009 09:09 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Frits heeft het voor de optredens wel steeds verteld. Veel kandidaten spelen nu in de Sound of Music of Sunset Boulevard.

  [ # 125 ] 07 April 2009 10:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Heb nog aardig wat gevonden via gekopmusicals.nl en het 2008/2009 topic

Susanne Seimel       - ?
Irene Borst           - swing en us Jane in Tarzan (eerder Winx Club on Tour)
Bente van de Brand - Jane in Tarzan
Bertine Verbeek       - Sunset Boulevard
Simone Breukink     - ensemble en 1e understudy Liesl in The Sound of Music
Merel Zeeman         - ?
Angenita van der Mee - studeerde aan de Frank Sanders Academie
Willemijn de Vries     - Lisa in Sunset Boulevard (eerder ensemble Hair)
Barbara van den Eerenbeemt - ensemble en us Moeder Overste en Frau Schmidt in SOM (eerder 169 Huis)
Carmen Danen         - ?
Sophie Veldhuizen   - Hodel in Anatevka (eerder ensemble My Fair Lady; OZNE)
Eefje Thomassen       - ?
Suzanne de Heij       - swing in Sunset Boulevard (eerder Lisa in Mamma Mia!; SOM; Sonneveld)
Rosalie de Jong       - High School Musical (eerder Winx; Wat zien ik?; Forbidden Musicals on Tour)
Noortje Herlaar       - Lisa Houseman in Dirty Dancing (eerder Into the Woods; Beastly Bombing)
Britt Lenting           - meerdere rollen Footloose (eerder De weg naar Fame; Assepoester)

Valt me op dat ze wel graag Lisa’s spelen 😉

[ Gewijzigd: 07 April 2009 10:59 PM by g.devries ]
   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 126 ] 07 April 2009 11:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Heb nog aardig wat gevonden via gekopmusicals.nl en het 2008/2009 topic

Susanne Seimel     - ?
Irene Borst       - swing en us Jane in Tarzan (eerder Winx Club on Tour)
Bente van de Brand - Jane in Tarzan
Bertine Verbeek     - Sunset Boulevard
Simone Breukink   - ensemble en 1e understudy Liesl in The Sound of Music
Merel Zeeman       - Ensemble Les Miserables (Berlijn), Beauty and the Beast (Oberhousen), Elisabeth (Stuttgart)
Angenita van der Mee - studeerde aan de Frank Sanders Academie
Willemijn de Vries   - Lisa in Sunset Boulevard (eerder ensemble Hair)
Barbara van den Eerenbeemt - ensemble en us Moeder Overste en Frau Schmidt in SOM (eerder 169 Huis)
Carmen Danen       - ?
Sophie Veldhuizen   - Hodel in Anatevka (eerder ensemble My Fair Lady; OZNE)
Eefje Thomassen     - ?
Suzanne de Heij     - swing in Sunset Boulevard (eerder Lisa in Mamma Mia!; SOM; Sonneveld)
Rosalie de Jong     - High School Musical (eerder Winx; Wat zien ik?; Forbidden Musicals on Tour)
Noortje Herlaar     - Lisa Houseman in Dirty Dancing (eerder Into the Woods; Beastly Bombing)
Britt Lenting       - meerdere rollen Footloose (eerder De weg naar Fame; Assepoester)

[ Gewijzigd: 08 April 2009 11:51 AM by martijn-j ]
  [ # 127 ] 08 April 2009 05:21 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Heb nog aardig wat gevonden via gekopmusicals.nl en het 2008/2009 topic

Susanne Seimel     - Van oorsprong Oostenrijkse klassieke zangeres en musicalactrice.  Opleiding Performing Arts Studios Wenen. Rollen Columbia (The Rocky Horror Show), Mistress (Evita), Hauptrollen Linda und Angie (Finix), Soulgirl (Jesus Christ Superstar) in Graz und Klagenfurt, Nils Holgersson, Simba oder Das Löwenland in Deutschland, Anything Goes en Dracula in Graz, Tom Sawyer in Wenen. In 2008 is ze naar Nederland gekomen en is hier docente toneelspel/voordracht/repertoire mn. voor Duits taalgebied.
Irene Borst       - swing en us Jane in Tarzan (eerder Winx Club on Tour)
Bente van de Brand - Jane in Tarzan
Bertine Verbeek     - Sunset Boulevard
Simone Breukink   - ensemble en 1e understudy Liesl in The Sound of Music
Merel Zeeman       - Ensemble Les Miserables (Berlijn), Beauty and the Beast (Oberhousen), Elisabeth (Stuttgart)
Angenita van der Mee - studeerde aan de Frank Sanders Academie
Willemijn de Vries   - Lisa in Sunset Boulevard (eerder ensemble Hair)
Barbara van den Eerenbeemt - ensemble en us Moeder Overste en Frau Schmidt in SOM (eerder 169 Huis)
Carmen Danen       - ?
Sophie Veldhuizen   - Hodel in Anatevka (eerder ensemble My Fair Lady; OZNE)
Eefje Thomassen     - Non, mevr. Zeller en understudy Barones Schraeder in SOM, eerder De Vliegende Hollander van M-Lab
Suzanne de Heij     - swing in Sunset Boulevard (eerder Lisa in Mamma Mia!; SOM; Sonneveld)
Rosalie de Jong     - High School Musical (eerder Winx; Wat zien ik?; Forbidden Musicals on Tour)
Noortje Herlaar     - Lisa Houseman in Dirty Dancing (eerder Into the Woods; Beastly Bombing)
Britt Lenting       - meerdere rollen Footloose (eerder De weg naar Fame; Assepoester)

Ik heb vandaag van iemand die bevriend is met .............gehoord dat zij door is naar de live shows. Als ik het goed begrepen heb zijn ............. ook door.

[ Gewijzigd: 08 April 2009 12:02 PM by Jeroen ]
  [ # 128 ] 08 April 2009 05:35 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Als ik het goed onthouden had (maar ben er niet meer zeker van) speelde Susanne Seimel in Les Miserables en West Side Story in Wenen.
Carmen Damen is nog 3e jaars studente en gaat stage lopen in Mamma Mia.

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 129 ] 08 April 2009 06:00 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

martijn-j - 07 April 2009 11:37 PM


Ik heb vandaag van iemand die bevriend is met ... gehoord dat zij door is naar de live shows. Als ik het goed begrepen heb zijn ...... ook door.

Let wel: de meiden hebben een contract moeten ondertekenen waarin staat dat het niet doorverteld mag worden. De boete is iets van 10000 euro geloof ik!

[edit Jeroen: namen verwijderd]

[ Gewijzigd: 08 April 2009 11:55 AM by Jeroen ]
   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 130 ] 08 April 2009 06:18 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Lein80 - 08 April 2009 05:35 AM

Als ik het goed onthouden had (maar ben er niet meer zeker van) speelde Susanne Seimel in Les Miserables en West Side Story in Wenen.

Ja, dit jaar t/m 12 augustus is Susanne te zien in Les Mis in Klagenfurt in een ensemblerol, maar tevens in WSS in Graz. Maar die loopt ook tot halverwege 2009 dus wellicht dat ze inmiddels afscheid heeft genomen van een productie.

  [ # 131 ] 08 April 2009 07:06 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

Caroline1 - 08 April 2009 06:00 AM
martijn-j - 07 April 2009 11:37 PM


Ik heb vandaag van iemand die bevriend is met ....... gehoord dat zij door is naar de live shows. Als ik het goed begrepen heb zijn ........... ook door.

Let wel: de meiden hebben een contract moeten ondertekenen waarin staat dat het niet doorverteld mag worden. De boete is iets van 10000 euro geloof ik!

Inderdaad, ik hoorde ook iets, maar is misschien niet handig om dat soort dingen hier te vermelden


[edit jeroen: namen verwijderd]

[ Gewijzigd: 08 April 2009 11:55 AM by Jeroen ]
   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

  [ # 132 ] 08 April 2009 11:52 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

vinlin - 08 April 2009 07:06 AM
Caroline1 - 08 April 2009 06:00 AM
martijn-j - 07 April 2009 11:37 PM


....

Let wel: de meiden hebben een contract moeten ondertekenen waarin staat dat het niet doorverteld mag worden. De boete is iets van 10000 euro geloof ik!

Inderdaad, ik hoorde ook iets, maar is misschien niet handig om dat soort dingen hier te vermelden

Wist ik niet. Heb het uit mijn post verwijders. Zou iedereen die mij gequote heeft dat ook willen doen? Thanks!!

  [ # 133 ] 08 April 2009 11:56 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Volgens mij heb ik ze allemaal door puntjes vervangen. Ook in je eigen quote in de vorige post 😉

  [ # 134 ] 08 April 2009 11:59 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

Alleen niet in het eerste bericht weer het vermeld werd…...

   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

  [ # 135 ] 08 April 2009 12:05 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

als martijn de oorspronkelijke auteur was was het niet de eerste, maar de eerste waar gequoot werd zonder quote. Dat heb je scherp gezien dus: ik heb ook deze post nu ge-punt….

‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
9 of 13