4 of 9 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Musicals op DVD
  [ # 46 ] 10 May 2009 08:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ik zou zooooo graag de (Nederlandse) muscial Tarzan op dvd willen hebben! Als we nu allemaal flink gaan zeuren, bestaat er dan niet een kans dat ze ‘m straks op dvd uit gaan brengen…? Het is zo jammer dat het stopt en een dvd zou wel kunnen helpen in mijn verdriet… 😉

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 47 ] 10 May 2009 08:56 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Ik denk dat dat met rechten enzo er niet in zit..

  [ # 48 ] 10 May 2009 09:00 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Nee daar was ik ook al bang voor… maar dromen mag, toch?

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 49 ] 10 May 2009 01:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

denk idd ook niet dat ze Tarzan op dvd gaan uitbrengen het is van Disney en Disney kan volgens mij aardig moeilijk doen met rechten, is volgens mij al opzich een wonder dat Tarzan al zo snel in nederland kwam! hahaha.

maar ja blijven hopen!

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 50 ] 10 May 2009 03:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Disney brengt NOOIT DVD’s uit van hun musicals; dit zal zeker niet gebeuren met Tarzan

  [ # 51 ] 10 May 2009 05:25 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2009-04-27

Flauw hoor!!! Ik zou echt best wel veel geld over hebben voor zo’n DVD, ik vind het zo jammer dat je erna alleen nog maar foto’s kan kijken en CD’s kan luisteren, waar niet altijd alles op staat. En Tarzan is zooooo gaaf!!! Maar ja, Lion King is ook niet gekomen:(:( Flauw, die mensen van Disney!!!

  [ # 52 ] 10 May 2009 06:38 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Flauw misschien maar ook gewoon pure marketing, want Tarzan bv. is alleen nog maar in Amerika, NL en Duitsland uitgebracht. Als ze dan een DVD zouden uitbrengen dan is de kans dat je de show nog kwijt kunt aan bv Londen, Australie, Japan (om maar even grote musical plekken te noemen) erg klein want iedere musical liefhebber heeft de DVD al gekocht dus de kans dat men dan ook nog een kaartje koopt is kleiner. Natuurlijk heb je altijd mensen die het dan alsnog live willen zien maar veel mensen houden die 80 euro per kaart dan liever in hun portemonee. Slecht voor de kaartverkoop dus….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 53 ] 10 May 2009 06:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Marilena - 10 May 2009 06:38 PM

Flauw misschien maar ook gewoon pure marketing, want Tarzan bv. is alleen nog maar in Amerika, NL en Duitsland uitgebracht. Als ze dan een DVD zouden uitbrengen dan is de kans dat je de show nog kwijt kunt aan bv Londen, Australie, Japan (om maar even grote musical plekken te noemen) erg klein want iedere musical liefhebber heeft de DVD al gekocht dus de kans dat men dan ook nog een kaartje koopt is kleiner. Natuurlijk heb je altijd mensen die het dan alsnog live willen zien maar veel mensen houden die 80 euro per kaart dan liever in hun portemonee. Slecht voor de kaartverkoop dus….

Ik denk dat het met die kaartverkoop wel meevalt, druppel op een gloeiende plaat. Hoeveel mensen gaan er nou minder naar Dirty Dancing ivm dat je de film voor 5 euro bij de Blokker kan kopen?

Naar mijn idee is de afzetmarkt voor musicals op dvd te klein. Voor het meerendeel van de bezoekers is het een eenmalig (personeels)avondje uit, en daarna is het over. Een klein percentage koopt een cd, maar een nog kleiner deel daarvan zou een dvd kopen.

  [ # 54 ] 10 May 2009 07:28 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Klaske - 10 May 2009 06:54 PM
Marilena - 10 May 2009 06:38 PM

Flauw misschien maar ook gewoon pure marketing, want Tarzan bv. is alleen nog maar in Amerika, NL en Duitsland uitgebracht. Als ze dan een DVD zouden uitbrengen dan is de kans dat je de show nog kwijt kunt aan bv Londen, Australie, Japan (om maar even grote musical plekken te noemen) erg klein want iedere musical liefhebber heeft de DVD al gekocht dus de kans dat men dan ook nog een kaartje koopt is kleiner. Natuurlijk heb je altijd mensen die het dan alsnog live willen zien maar veel mensen houden die 80 euro per kaart dan liever in hun portemonee. Slecht voor de kaartverkoop dus….

Ik denk dat het met die kaartverkoop wel meevalt, druppel op een gloeiende plaat. Hoeveel mensen gaan er nou minder naar Dirty Dancing ivm dat je de film voor 5 euro bij de Blokker kan kopen?

Maar bij Dirty Dancing is het juist andersom..daar was de film er eerder, en bovendien is die film al een flink aantal jaar oud, en nu gaan mensen dus naar het theater uit pure nostalgie.

Voor mij hoeft Tarzan niet persé op DVD. Ik ben helemaal và³à³r musicals op DVD, hoewel ik de redenen waarom het niet gebeurt wel snap, maar bij Tarzan hoeft het voor mij niet. Denk dat veel van de ‘magie’ van het spektakel dan verloren gaat omdat je bij zo’n DVD alleen maar naar een tv-schermpje kunt(/hoeft te) kijken ipv voor, boven, achter en naast je.

  [ # 55 ] 10 May 2009 10:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Klaske - 10 May 2009 06:54 PM

Naar mijn idee is de afzetmarkt voor musicals op dvd te klein. Voor het meerendeel van de bezoekers is het een eenmalig (personeels)avondje uit, en daarna is het over. Een klein percentage koopt een cd, maar een nog kleiner deel daarvan zou een dvd kopen.

Persoonlijk heb ik liever een dvd dan een cd van een musical. Ik koop alleen een cd als ik de muziek/ de nummers echt de moeite waard vond. Bij Doe Maar bijvoorbeeld had ik geen behoefte aan de cd, anderen die liedjes van Doe Maar zingen. Maar de dvd wou ik wel graag hebben omdat ik de voorstelling goed vond en je dan echt het verhaal hebt, die je niet zo uit de liedjes kon halen als bijv. bij Ciske.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 56 ] 11 May 2009 07:51 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

YokiPerzik - 05 April 2009 05:26 PM

Enis idee hoe ik aan “wat zien ik"kan komen?

Ik heb hem besteld via de website van Van de Graaf producties (ik weet zo de website niet). Het zijn 2 dvd’s (voor en na de pauze).

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 57 ] 11 May 2009 01:36 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

ik weet dat er in Duitsland een originele dvd versie van Elisabeth gemaakt is met Maya Hakafort, maar weet iemand mischien waar ik die kan kopen? heb alleen geen creditcard en weet ook niet of dat een probleem is.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 58 ] 11 May 2009 01:52 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Dat is wel een probleem vrees ik…Je kunt ‘m o.a. kopen op de Duitse Amazon en via het winkeltje The Sound of Music in Essen (Duitsland), maar voor allebei heb je een creditcard nodig. Oh, volgens mij kun je ‘m ook kopen via de site van de Vereinigte Buhne Wien, maar weet niet of je daarvoor een creditcard nodig hebt.
Ik heb aan Ivon (ivje) gevraagd of zij ‘m voor mij wilde kopen toen ze naar Wenen ging, en dat heeft ze gedaan (nogmaals bedankt 😉). Dat is misschien de goedkoopste optie als je geen creditcard hebt, als je iemand kent die binnenkort naar Duitsland/Oostenrijk gaat; vragen of zij ‘m voor jou willen kopen in een winkel ergens (als ze ‘m kunnen vinden natuurlijk). Maar ja dan moet je weer net iemand kennen die binnenkort die kant op gaat..

PS het is Maya Hakvoort, niet Hakafort 😉.

  [ # 59 ] 11 May 2009 02:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

IngeG - 11 May 2009 01:52 PM

Dat is wel een probleem vrees ik…Je kunt ‘m o.a. kopen op de Duitse Amazon en via het winkeltje The Sound of Music in Essen (Duitsland), maar voor allebei heb je een creditcard nodig. Oh, volgens mij kun je ‘m ook kopen via de site van de Vereinigte Buhne Wien, maar weet niet of je daarvoor een creditcard nodig hebt.
Ik heb aan Ivon (ivje) gevraagd of zij ‘m voor mij wilde kopen toen ze naar Wenen ging, en dat heeft ze gedaan (nogmaals bedankt 😉). Dat is misschien de goedkoopste optie als je geen creditcard hebt, als je iemand kent die binnenkort naar Duitsland/Oostenrijk gaat; vragen of zij ‘m voor jou willen kopen in een winkel ergens (als ze ‘m kunnen vinden natuurlijk). Maar ja dan moet je weer net iemand kennen die binnenkort die kant op gaat..

PS het is Maya Hakvoort, niet Hakafort 😉.

ik ken alleen niemand die naar Duitsland gaat, maar mischien kan ik hem kopen als ik besluit dit jaar nog naar Tanz der Vampire in Duitsland te gaan haha.

oh en sorry van die naam had het verkeerd dus! hahaha

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 60 ] 11 May 2009 02:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

clautje - 11 May 2009 02:53 PM
IngeG - 11 May 2009 01:52 PM

Dat is wel een probleem vrees ik…Je kunt ‘m o.a. kopen op de Duitse Amazon en via het winkeltje The Sound of Music in Essen (Duitsland), maar voor allebei heb je een creditcard nodig. Oh, volgens mij kun je ‘m ook kopen via de site van de Vereinigte Buhne Wien, maar weet niet of je daarvoor een creditcard nodig hebt.
Ik heb aan Ivon (ivje) gevraagd of zij ‘m voor mij wilde kopen toen ze naar Wenen ging, en dat heeft ze gedaan (nogmaals bedankt 😉). Dat is misschien de goedkoopste optie als je geen creditcard hebt, als je iemand kent die binnenkort naar Duitsland/Oostenrijk gaat; vragen of zij ‘m voor jou willen kopen in een winkel ergens (als ze ‘m kunnen vinden natuurlijk). Maar ja dan moet je weer net iemand kennen die binnenkort die kant op gaat..

PS het is Maya Hakvoort, niet Hakafort 😉.

ik ken alleen niemand die naar Duitsland gaat, maar mischien kan ik hem kopen als ik besluit dit jaar nog naar Tanz der Vampire in Duitsland te gaan haha.

oh en sorry van die naam had het verkeerd dus! hahaha

Je kan natuurlijk ook de credit card van iemand lenen of vragen of iemand hem voor je wil bestellen.

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 9