5 of 9 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Musicals op DVD
  [ # 61 ] 11 May 2009 02:58 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

martijn-j - 11 May 2009 02:57 PM
clautje - 11 May 2009 02:53 PM
IngeG - 11 May 2009 01:52 PM

Dat is wel een probleem vrees ik…Je kunt ‘m o.a. kopen op de Duitse Amazon en via het winkeltje The Sound of Music in Essen (Duitsland), maar voor allebei heb je een creditcard nodig. Oh, volgens mij kun je ‘m ook kopen via de site van de Vereinigte Buhne Wien, maar weet niet of je daarvoor een creditcard nodig hebt.
Ik heb aan Ivon (ivje) gevraagd of zij ‘m voor mij wilde kopen toen ze naar Wenen ging, en dat heeft ze gedaan (nogmaals bedankt 😉). Dat is misschien de goedkoopste optie als je geen creditcard hebt, als je iemand kent die binnenkort naar Duitsland/Oostenrijk gaat; vragen of zij ‘m voor jou willen kopen in een winkel ergens (als ze ‘m kunnen vinden natuurlijk). Maar ja dan moet je weer net iemand kennen die binnenkort die kant op gaat..

PS het is Maya Hakvoort, niet Hakafort 😉.

ik ken alleen niemand die naar Duitsland gaat, maar mischien kan ik hem kopen als ik besluit dit jaar nog naar Tanz der Vampire in Duitsland te gaan haha.

oh en sorry van die naam had het verkeerd dus! hahaha

Je kan natuurlijk ook de credit card van iemand lenen of vragen of iemand hem voor je wil bestellen.


zou ik eerst moeten weten wie er een creditcard heeft volgens mij ken ik niet zo veel mensen die dat hebben ahha of ik weet het niet dat ze het hebben haha

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 62 ] 11 May 2009 03:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

clautje - 11 May 2009 02:58 PM
martijn-j - 11 May 2009 02:57 PM
clautje - 11 May 2009 02:53 PM
IngeG - 11 May 2009 01:52 PM

Dat is wel een probleem vrees ik…Je kunt ‘m o.a. kopen op de Duitse Amazon en via het winkeltje The Sound of Music in Essen (Duitsland), maar voor allebei heb je een creditcard nodig. Oh, volgens mij kun je ‘m ook kopen via de site van de Vereinigte Buhne Wien, maar weet niet of je daarvoor een creditcard nodig hebt.
Ik heb aan Ivon (ivje) gevraagd of zij ‘m voor mij wilde kopen toen ze naar Wenen ging, en dat heeft ze gedaan (nogmaals bedankt 😉). Dat is misschien de goedkoopste optie als je geen creditcard hebt, als je iemand kent die binnenkort naar Duitsland/Oostenrijk gaat; vragen of zij ‘m voor jou willen kopen in een winkel ergens (als ze ‘m kunnen vinden natuurlijk). Maar ja dan moet je weer net iemand kennen die binnenkort die kant op gaat..

PS het is Maya Hakvoort, niet Hakafort 😉.

ik ken alleen niemand die naar Duitsland gaat, maar mischien kan ik hem kopen als ik besluit dit jaar nog naar Tanz der Vampire in Duitsland te gaan haha.

oh en sorry van die naam had het verkeerd dus! hahaha

Je kan natuurlijk ook de credit card van iemand lenen of vragen of iemand hem voor je wil bestellen.

De meeste mensen hebben wel een creditcard. Gewoon even vragen dus.


zou ik eerst moeten weten wie er een creditcard heeft volgens mij ken ik niet zo veel mensen die dat hebben ahha of ik weet het niet dat ze het hebben haha

  [ # 63 ] 11 May 2009 03:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Als je ouders een credit card hebben
zou je je ouders lief aan kunnen kijken

dat heb ik in het begin gedaan

Ik heb de dvd v van Elisabeth ook bij de Saturn in oostenrijk gezien (heb hem zelf toen bij de winkel van VBW gekocht omdat ik wist dat ze hem daar zeker hadden) dus weet niet of ze bij de Saturn in duitsland ook de dvd hebben
maar als je een keer in duitsland komt zou je kunnen kijken daar kun je namelijk gewoon met de pin betalen ( in de winkel dan he)

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 64 ] 11 May 2009 04:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2009-04-27

Waarom doen ze dat met de Duitse versies wel? En met de Nederlandse musicals niet…..grrr

  [ # 65 ] 11 May 2009 08:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ik heb een vraagje en hopelijk kan iemand mij er mee helpen:

In Londen kwam ik een winkel de DVD tegen van de musical Sunday in the Park with George.
Deze versie was o.a. Europeese versie.

De Europeese versie van Into the Woods (wat door het zelfde bedrijf is uitgebracht ) heeft o.a. Nederlandse ondertitels. Alleen dit staat NIET aangegeven op de DVD doos.

Nu vraag ik mij af; weet iemand of deze versie van SitPwG ook Nederlandse ondertitels heeft? Want ook hierbij staat er niks over op de DVD doos.

Alle info die ik heb

http://www.dvdsource.co.uk/dvd_13164882

  [ # 66 ] 11 May 2009 09:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

jouke - 11 May 2009 08:51 PM

ik heb een vraagje en hopelijk kan iemand mij er mee helpen:

In Londen kwam ik een winkel de DVD tegen van de musical Sunday in the Park with George.
Deze versie was o.a. Europeese versie.

De Europeese versie van Into the Woods (wat door het zelfde bedrijf is uitgebracht ) heeft o.a. Nederlandse ondertitels. Alleen dit staat NIET aangegeven op de DVD doos.

Nu vraag ik mij af; weet iemand of deze versie van SitPwG ook Nederlandse ondertitels heeft? Want ook hierbij staat er niks over op de DVD doos.

Alle info die ik heb

http://www.dvdsource.co.uk/dvd_13164882

Ik heb even voor je gekeken en de DVD heeft inderdaad NL ondertitels. De DVD is sowieso erg de moeite waard. Prachtige voorstelling en ik denk wel de beste rol die Bernadette Peters ooit gespeeld heeft.

  [ # 67 ] 12 May 2009 12:40 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

larissa1984 - 11 May 2009 04:32 PM

Waarom doen ze dat met de Duitse versies wel? En met de Nederlandse musicals niet…..grrr

Omdat Elisabeth origineel Duits/Oostenrijks is…net zoals 3 Musketiers hier ook op DVD uitkwam, dat is met de Duitse versie ook niet zo 😉 Volgens mij is Elisabeth zo’n beetje de meest succesvolle Duitse musical of all time. Bijna logisch dus dat die uiteindelijk op DVD uitkwam. Let wel: Elisabeth is al in 1992 in premiere gegaan, maar kwam pas in 2005 op DVD uit. 13 jaar later dus, dat is best lang 😊

  [ # 68 ] 12 May 2009 11:38 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

IngeG - 12 May 2009 12:40 AM
larissa1984 - 11 May 2009 04:32 PM

Waarom doen ze dat met de Duitse versies wel? En met de Nederlandse musicals niet…..grrr

Omdat Elisabeth origineel Duits/Oostenrijks is…net zoals 3 Musketiers hier ook op DVD uitkwam, dat is met de Duitse versie ook niet zo 😉 Volgens mij is Elisabeth zo’n beetje de meest succesvolle Duitse musical of all time. Bijna logisch dus dat die uiteindelijk op DVD uitkwam. Let wel: Elisabeth is al in 1992 in premiere gegaan, maar kwam pas in 2005 op DVD uit. 13 jaar later dus, dat is best lang 😊

volgens mij is Elisabeth samen met Tanz der Vampire een van de populairste musicals in Duitsland!
En waarom er hier in nederland niet zo heel musicals op dvd zijn, behalve dan de studio 100 dvd en 3 musketiers, maar dat is omdat die nederlands is. Snap nog steeds niet waarom die meneer van Rembrand de musical het niet op dvd heeft gebracht! hahaha maar goed

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 69 ] 12 May 2009 12:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

clautje - 12 May 2009 11:38 AM
IngeG - 12 May 2009 12:40 AM
larissa1984 - 11 May 2009 04:32 PM

Waarom doen ze dat met de Duitse versies wel? En met de Nederlandse musicals niet…..grrr

Omdat Elisabeth origineel Duits/Oostenrijks is…net zoals 3 Musketiers hier ook op DVD uitkwam, dat is met de Duitse versie ook niet zo 😉 Volgens mij is Elisabeth zo’n beetje de meest succesvolle Duitse musical of all time. Bijna logisch dus dat die uiteindelijk op DVD uitkwam. Let wel: Elisabeth is al in 1992 in premiere gegaan, maar kwam pas in 2005 op DVD uit. 13 jaar later dus, dat is best lang 😊

volgens mij is Elisabeth samen met Tanz der Vampire een van de populairste musicals in Duitsland!
En waarom er hier in nederland niet zo heel musicals op dvd zijn, behalve dan de studio 100 dvd en 3 musketiers, maar dat is omdat die nederlands is. Snap nog steeds niet waarom die meneer van Rembrand de musical het niet op dvd heeft gebracht! hahaha maar goed

Het is gewoon heel erg duur om een dvd te maken. Als een Amerikaanse voorstelling op dvd uitkomt is daar ook een internationale markt voor. Zou er een dvd van bijvoorbeeld Rembrandt komen dan is daar alleen in Nederland markt voor (misschien een paar Belgen die het kopen). Daarom gebeurt het vaker dat een Broadway productie op dvd komt.

Voor een voorstelling van studio 100 is weer een grotere markt, omdat dit ook wordt gekocht door mensen die niet naar het theater gaan, maar die het leuk vinden voor hun kinderen.

  [ # 70 ] 12 May 2009 01:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

jouke - 11 May 2009 08:51 PM

Nu vraag ik mij af; weet iemand of deze versie van SitPwG ook Nederlandse ondertitels heeft? Want ook hierbij staat er niks over op de DVD doos.

Mijn dvd van ´Een Zondag in het Vondelpark met Sjors´ heeft gewoon Nederlandse ondertitels, volgens mij is zelfs het audio commentaar Nederlands ondertiteld.

Ik weet niet hoe duur ´ie is waar je ´m wil bestellen, want ik vind 20 euro wel erg veel voor een onhandig handspiegeltje… 😉

  [ # 71 ] 14 May 2009 06:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2009-04-27

martijn-j - 12 May 2009 12:07 PM

Het is gewoon heel erg duur om een dvd te maken. Als een Amerikaanse voorstelling op dvd uitkomt is daar ook een internationale markt voor. Zou er een dvd van bijvoorbeeld Rembrandt komen dan is daar alleen in Nederland markt voor (misschien een paar Belgen die het kopen). Daarom gebeurt het vaker dat een Broadway productie op dvd komt.

Voor een voorstelling van studio 100 is weer een grotere markt, omdat dit ook wordt gekocht door mensen die niet naar het theater gaan, maar die het leuk vinden voor hun kinderen.


Tarzan is ook leuk voor de kinderen…..kunnen we geen petitie tekenen en persoonlijk bij Disney af gaan geven???? Haha, die droom zal wel niet uitkomen, helaas


edit Tim: overdadige quotes geminimaliseerd.

[ Gewijzigd: 14 May 2009 08:07 PM by Lance ]
  [ # 72 ] 14 May 2009 07:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Zouden jullie misschien niet willen blijven quoten, want op deze manier kan ik niet meer uit elkaar houden wie nou wat heeft geschreven. Niet gemeen bedoeld hoor, gewoon een verzoekje. Bedankt!

  [ # 73 ] 15 May 2009 11:52 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

je hebt helemaal gelijk!

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 74 ] 25 May 2009 11:51 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  255
Geregistreerd  2009-04-15

Is er een dvd van de show zelf van tarzan? Of weet iemand of die er een gaat komen?

   Handtekening   

Vechten brengt al je dromen dichterbij.

  [ # 75 ] 25 May 2009 11:55 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

MusicalFreak16 - 25 May 2009 11:51 AM

Is er een dvd van de show zelf van tarzan? Of weet iemand of die er een gaat komen?

Nee, die is er niet en die gaat er ook niet komen 😉  Dat weet ik bijna zeker.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 9