4 of 75 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Castbus in lopen: doen of niet doen? En rare verhalen over hysterische fans.
  [ # 46 ] 26 May 2009 09:17 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

gordijntje - 26 May 2009 08:43 PM

Niet gezien, wel gehoord: mensen die doen alsof ze flauwvallen/ziek zijn bij de AU, zodat ze naar binnen mogen.

Zo grappig wat een verschil: na een toneelstuk zie je Hans Kesting, Peter Blok en zelfs Carice van Houten gewoon door de foyer lopen, ze worden soms door mensen aangesproken voor een comliment en verder gewoon respectvol behandeld. Die acteurs staan een biertje te drinken aan de bar, sommige musicalartiesten nemen de hoofduitgang om de artiestenuitgang te ontwijken…

Ik zag Susan Seegers in de foyer zitten bij Man van La Mancha.  Ze werd met rust gelaten….ook door mij   😄

Ik weet ook wat je bedoeld, dat geld voor acteurs en ook voor cabaretiers, alleen musicalartiesten moeten soms naar buiten tijgeren om maar met rust gelaten to worden   :blanco:

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 47 ] 26 May 2009 11:00 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Een meisje dat tijdens de bouw van Joseph tot 3 keer toe het theater is binnengeslopen en door de techniek van het toneel is verwijderd. Vervolgens had ze een brief op de kleedkist van Freek achtergelaten waarin uitgebreid beschreven stond dat ze al drie keer het theater was uitgezet e.d.

  [ # 48 ] 26 May 2009 11:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

S7rin - 26 May 2009 11:00 PM

Een meisje dat tijdens de bouw van Joseph tot 3 keer toe het theater is binnengeslopen en door de techniek van het toneel is verwijderd. Vervolgens had ze een brief op de kleedkist van Freek achtergelaten waarin uitgebreid beschreven stond dat ze al drie keer het theater was uitgezet e.d.

:omg:
Dit gaat eng klinken, maar met dat meisje heb ik staan praten (als we het over dezelfde hebben).
Ik weet niet of ze op dit forum komt… maar dit was in Zwolle.
Ze stond het erg trots te vertellen, maar ze stond ook bijna die hele week elke dag op Freek te wachten…
Toen de bus ook aan kwam vloog ze ernaar toe, waardoor Freek geen zin had in de “normale” fans die er stonden (misschien had ie sowieso al geen zin waardoor hij nu extra hard doorliep).
Ze wilde toen iemand anders vertelde dat ze Freek had zien winkelen ook precies weten welke winkel dat was en welke straat en zo…
Dat gaat gewoon echt ver.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 49 ] 27 May 2009 08:48 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2008-09-22

^^
Jaaaa ik was daar ook bij! Ik was dan ook diegene die Freek in de stad had gezien… niks bijzonders hoor hij liep daar gewoon en wij zeiden ‘Hoi Freek!’ en liepen door.

Weet je wat het is? Bij een AU vind ik dat je de mensen wel kan aanspreken en vragen voor een foto etc. Maar als mensen in de stad lopen of bij een show komen kijken dan zijn ze daar prive. Als je ze dan groet vind ik dat tot daar aan toe, maar voor de rest lekker laten wezen!

Ik respecteer ook wel als iemand niet op de foto wil of gewoon geen tijd/zin heeft om een praatje te maken. Zelf denk ik dat ik wel kan inschatten wanneer dit het geval is, maar er zijn genoeg mensen die dat wrs niet kunnen en zichzelf blijven opdringen.

Vond het afgelopen zondag bij Tarzan ook verschrikkelijk toen de bus aankwam en ze allemaal hysterisch gillend erop af gingen rennen!! Daar hoor ik dan echt niet bij hoor!!
Bij de laatste Les Mis kon het ook gewoon normaal en namen de meesten ook gewoon de tijd voor iedereen.

  [ # 50 ] 27 May 2009 09:17 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Dat was in Zwolle inderdaad.

Ze heeft daarna nog een keer geprobeerd om achter iemand aan naar binnen te lopen. Werd aangesproken door de Resident dat ze daarmee moest ophouden, anders zou ze het theater helemaal niet meer in mogen en gaf nog een grote mond terug ook.

Een paar dagen later was ze Robin gevolgd die met z’n familie iets ging eten. Eerst ging ze aan het tafeltje ernaast zitten, vervolgens vroeg ze of ze erbij mocht komen zitten. Toen Robin vriendelijk zei dat hij met z’n familie zat is ze boos weggelopen. Vervolgens werd ze gesignaleerd voor de deur bij het restaurant waar Hein zat te eten…

Dit is toch wel het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. Het was gewoon een beetje eng. Vervolgens werd de dinsdag erna die 1 aprilgrap met die jas uitgehaald… Je kan je wel voorstellen dat iedereen meteen helemaal in de stress schoot. Foute timing wat dat betreft.

[ Gewijzigd: 27 May 2009 09:33 AM by S7rin ]
  [ # 51 ] 27 May 2009 09:31 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Wat een rare verhalen allemaal zeg… sommige mensen gaan echt heel ver als ze fan zijn van iemand! Ik vind uiteraard ook dat je spelers met rust moet laten in hun privétijd. Maar een praatje maken bij de AU en een handtekening of foto vragen vinden ze waarschijnlijk alleen maar leuk; dat hoort er ook een beetje bij. Sommige dingen gaan wel echt te ver vind ik.

Wij zaten trouwens in de pauze in de foyer naast Paul de Leeuw. Hij zat daar met zijn vriend en twee kindjes en werd ook door iedereen met rust gelaten. Wij gingen daar zitten en het enige wat ik heb gezegd was; hoi Paul. (dat flapte ik er eigenlijk per ongeluk uit in mijn enthousiasme)  Hij lachte vriendelijk en groette terug. Nou, daar laat ik het dan verder bij want hij was natuurlijk ook gewoon een dagje uit.

Het viel me zondag ook op dat veel mensen aan Ron vroegen of ze hem een knuffel of een kus mochten geven… persoonlijk vind ik dat ook een beetje raar. Ik zou dat niet zomaar vragen aan iemand, ook al ziet Ron er dan heel erg knuffelig uit. 😊

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 52 ] 27 May 2009 10:46 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2008-09-22

S7rin - 27 May 2009 09:17 AM

Dat was in Zwolle inderdaad.

Ze heeft daarna nog een keer geprobeerd om achter iemand aan naar binnen te lopen. Werd aangesproken door de Resident dat ze daarmee moest ophouden, anders zou ze het theater helemaal niet meer in mogen en gaf nog een grote mond terug ook.

Een paar dagen later was ze Robin gevolgd die met z’n familie iets ging eten. Eerst ging ze aan het tafeltje ernaast zitten, vervolgens vroeg ze of ze erbij mocht komen zitten. Toen Robin vriendelijk zei dat hij met z’n familie zat is ze boos weggelopen. Vervolgens werd ze gesignaleerd voor de deur bij het restaurant waar Hein zat te eten…

Dit is toch wel het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. Het was gewoon een beetje eng. Vervolgens werd de dinsdag erna die 1 aprilgrap met die jas uitgehaald… Je kan je wel voorstellen dat iedereen meteen helemaal in de stress schoot. Foute timing wat dat betreft.

Jeetje ik vond haar acties al erg, maar dit maakt het idd gewoon ENG! Hierdoor worden ‘normale’ mensen de dupe, want ik kan me goed voorstellen dat artiesten hierdoor een hekel krijgen aan fans!

Ik heb ook heel even gedacht dat een bepaald iemand de joseph jas had meegenomen…  😉

En idd vragen om een kus of knuffel gaat me ook te ver. Als ze die willen geven vind ik het prima natuurlijk :engel:, maar ga er echt niet zelf om vragen. Dat durf ik niet eens!

  [ # 53 ] 27 May 2009 10:57 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  570
Geregistreerd  2008-11-07

Dit is inderdaad een eng verhaal. Het klinkt echt als een stalker :vaag:  Zelf wacht ik meestal bij de AU en als ze dan geen tijd of zin hebben dan respecteer ik dat gewoon.
Ik kwam een tijdje geleden Carlo Boszhard tegen in Amsterdam maar die heb ik ook gewoon laten lopen. Nu keek hij ook niet al te vriendelijk, maar ik durf ze sowieso al niet aan te spreken als ze in hun vrije tijd zijn.

  [ # 54 ] 27 May 2009 11:26 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-12-30

Sommige verhalen hier zijn echt erg :bah:. Ga ook wel eens naar de AU, en als ik merk dat artiesten geen zin/tijd hebben in een foto/handtekening dan respecteer ik dat gewoon en laat ik ze verder met rust. Als ik artiesten in hun vrije tijd tegen kom laat ik ze met rust. Zo kwam ik bij mijn laatste keer Joseph onder andere Paul Groot en Hajo Bruins tegen, heb die toen ook verder met rust gelaten.

  [ # 55 ] 27 May 2009 02:34 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

Soms gaat het wel ver inderdaad. Zo heb ik een paar keer gezien dat de bus belaagd werd met gillende fans bij Tarzan. Ik zit er dan echt met verbazing naar te kijken. Laat die jongens gewoon rustig uitstappen! Ze krijgen het bij de au vaak al genoeg voor hun kiezen.
Zelf wacht ik gewoon rustig af en laat de mensen naar mij toe komen. Hebben ze geen tijd, dan laat ik ze ook lekker gaan.
Inderdaad worden bn-ers in het publiek ook wel “lastig gevallen”. Freek laatst bij Tarzan. Laat die jongen met rust, hij is ook een avondje uit. Toevallig zat Gerlinde bij joseph voor me. Ik heb expres niets gezegd. Pas toen zij mij gedag zei heb ik haar gedag gezegd.

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 56 ] 27 May 2009 02:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Dat kind van die Zwolle verhalen die is GEK! (Misschien goed als ze het leest dan ziet ze in dat ze stalkgedrag vertoont).

Ik vind ook dat je ze met rust moet laten. Je kan best vragen voor een foto ofzo, maar als ze niet willen heb je pech. Je kan denk ik best wel zelf aanvoelen of een artiest iets wil. In hun vrije tijd zou ik het idd niet doen.

Al zag ik 2 jaar geleden Suzan bij een concert, en ik was zo verbaasd dat ik eruit floepte He jij bent Suzan! Toen moest ze hard lachen en vond ze het leuk dat ik haar herkende en wilde ze wel ff op de foto, maar daarna met rust gelaten.

Maar als iemand ergens mee bezig is (winkelen, broodje eten, gesprek of al zittie in zn neus te peuteren) gewoon met rust laten denk ik..

Zijn er nog meer hysterische of verbazende verhalen? :D

  [ # 57 ] 27 May 2009 03:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2008-11-04

Er zijn ook mensen die denken (of in ieder geval in geuren en kleuren bij de AU aan andere fans staan te vertellen) dat ze dikke vrienden zijn met castleden met alle mogelijke verzinsels die je maar kan bedenken erbij. Over wat diegene dan allemaal wel niet voor ze gedaan zou hebben en hoe intens het contact is etc etc etc. En ook tegenover artiesten verhalen opdissen om maar een soort van ‘intiem contact’ te kunnen krijgen…
Dat vind ik vrij creepy, aangezien zulke personen hun fangedrag niet in de hand hebben, maar wel weten hoe ze dat voor de artiest moeten verbergen, daar krijg je ook de raarste situaties van!

__niX - 27 May 2009 02:58 PM

Dat kind van die Zwolle verhalen die is GEK! (Misschien goed als ze het leest dan ziet ze in dat ze stalkgedrag vertoont).

Ik vermoed eerlijk gezegd dat à ls diegene hier al leest dat er geen besef bestaat dat ze misschien wel ongewenst gedrag vertoont, anders schep je er ook niet publiekelijk over op dat je dat soort dingen doet. Dus het heeft ook niet zoveel zin om het zo expliciet over iemand te hebben denk ik 😉

  [ # 58 ] 27 May 2009 03:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

@ Justandy: ow ja dat was jij, was er niet meer helemaal zeker van.
En ben het met je eens van dat met de laatste Tarzan en de laatste Les Mis, wat een verschil!


@ S7rin: wow wat raar zeg.
En dat van die jas, kan me voorstellen dat je dan ook schrikt!


@ TruusH: jaaa, zo 1 ken ik er ook… weird zulke mensen!


Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar nog meer van die gekke/hysterische/verbazende verhalen!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 59 ] 27 May 2009 03:41 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

De foto’s die van Freek Bartels en toenmalige vriend werden genomen toen hij in het publiek zat bij de laaste Les Miserables vind ik ook wel in dit rijtje thuishoren   :blanco:

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 60 ] 27 May 2009 04:04 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  85
Geregistreerd  2009-05-05

jeetje meen je dat nou dat er toen foto’s zijn genomen?
Dat vind ik dus echt niet kunnen! Net zoals alle dingen die hier voor de rest al zijn genoemd, als ze privé zijn, laat je ze gewoon met rust! En als ze spelen mag je best om een handtekening of foto vragen, maar ik respecteer het idd ook als ze nee zeggen 😄

   Handtekening   

Maybe I Like It This Way…

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 75