5 of 75 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Castbus in lopen: doen of niet doen? En rare verhalen over hysterische fans.
  [ # 61 ] 27 May 2009 04:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2008-08-16

Kiepkantel - 27 May 2009 03:41 PM

De foto’s die van Freek Bartels en toenmalige vriend werden genomen toen hij in het publiek zat bij de laaste Les Miserables vind ik ook wel in dit rijtje thuishoren   :blanco:

Arggg jaaa idd, te sneu! Ze zijn toen toch ook ff weggelopen?

Ik vind al die hysterie sowieso nogal overdreven!

Ikzelf ben niet zo dol op AU-en, mijn musicalvriendinnetjes ook niet.
Ben wel eens geweest met mensen die op forums heb ontmoet, waarmee ik dan een musical ging bezoeken!
Maar ben maar met 2 mensen op de foto geweest, dat zijn Robin en Freek ( nog tijdens les mis) en die zijn ook nog mislukt! Wahaha!

Op de een of andere manier heb ik t idee dat ik daar lichtelijk voor schut sta,
Ik heb ze niet echt wat te vertellen en foto’s hoef ik niet persee, doe er verder toch niks mee!!

Verder geen aanval op mensen die er wel gaan staan, maar ik heb er niet zoveel mee!

  [ # 62 ] 27 May 2009 04:16 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Eef [L] - 27 May 2009 04:04 PM

jeetje meen je dat nou dat er toen foto’s zijn genomen?
Dat vind ik dus echt niet kunnen! Net zoals alle dingen die hier voor de rest al zijn genoemd, als ze privé zijn, laat je ze gewoon met rust! En als ze spelen mag je best om een handtekening of foto vragen, maar ik respecteer het idd ook als ze nee zeggen 😄

De voorstelling begon iets later, dus ik zat een beetje rond te kijken, en er waren mensen met camera’s en er werden foto’s gemaakt van het logo op het voordoek, maar er waren ook camera’s bij die duidelijk een andere kant op wezen….

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 63 ] 27 May 2009 05:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

Toen ik gister in bed lag dacht ik nog is na over dit topic en mijn brein vol herinneringen kwam tot leven. Ik heb nog meer maffe dingen meegemaakt. Eenje die ik ook echt maf vond is al een oude echt al van wat jaren terug. (ik noem geen namen, ik respecteer ook privacy van de artiesten en de maffe fans in kwestie)

Ik was zelf toen nog veel jonger en vond het hele auen al spannend dus ik stond zenuwachtig met mijn programmaboekje in mijn handen bij de au. En toen kwam er een meisje aanlopen ik denk dat ze een jaar of 20 was en die maakte duidelijke de dienst uit als zij er was. Tenminste iedereen ging voor haar aan de kant. Wat ik opzich al heel vreemd vond. En inderdaad hele verhalen over hoe close zij wel niet was met die artiest en dat ze zijn nummer had en dat ze regelmatig samen wat gingen drinken, het kon allemaal niet mooi en groots genoeg. Stond ze ook lekker tegen der vriendinnen te vertellen dat ze zeker wist dat hij ook verliefd op haar was en dat ze zeker wist dat ze later gingen trouwen. Nou vul de rest zelf maar in. Naja goed ze bleef maar zeggen dat iedereen moest opletten straks hoe hij naar haar keek enz. en uiteindelijk kwam de artiest in kwestie naar buiten liep haar voorbij en keek haar niet eens aan, een paar andere mensen kregen van hem nog een handtekening en een foto en weg was hij. Waarop dat meisje zegt. Ja dat doet hij expres want hij wil onze relatie uit de media houden. Ik heb zelden zo inwendig hard staan lachen.

En een ander meisje dat op de auto van iemand was gaan liggen. Wachtend tot de artiest naar buiten kwam. Die artiest werd natuurlijk harstikke boos, en stuurde haar van zijn auto af, waarop dat meisje zwaar verontwaardigd wegliep en hem uit maakte voor lul.

De laatste die ik niet zo zeer ernstig vind maar wel een beetje triest, ik ging naar cats in carre met mijn inmiddels ex vriendje en daar stond een meisje hele verhalen te vertellen hoe vaak ze al was geweest (ik dacht een stuk of 60 keer) en ze had een boekje waarin ze elke keer door de zelfde artiest een handtekening liet zetten om te bewijzen dat ze zo vaak geweest was. Ja dat boekje had op elke blz een handtekening die steeds het zelfde was. Wat ik er van moet geloven weet ik niet maar een beetje triest vind ik het wel.

@ kiepkantel: dat is inderdaad wel heel erg triest.

  [ # 64 ] 27 May 2009 05:43 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2008-08-18

Ikkuh, ik schrik er van! Toch blijven zulke mensen op de 1 of andere manier meer bij je hangen dan de normale fans. Dat zullen de artiesten vast zelf ook hebben

  [ # 65 ] 27 May 2009 05:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  416
Geregistreerd  2006-11-20

TruusH - 27 May 2009 03:21 PM

Er zijn ook mensen die denken (of in ieder geval in geuren en kleuren bij de AU aan andere fans staan te vertellen) dat ze dikke vrienden zijn met castleden

Dit gedrag is mij ook wel eens opgevallen en eigenlijk vind ik het gewoon eng dat ze dingen zoals “fan zijn” en persoonlijke vriendschap door elkaar halen. Dan vraag ik mezelf altijd af hoe dat komt, want dat snap ik dus echt niet. Ook heb ik soms de indruk dat fans hun idool (want dat is het in feite) meer als een obsessie zijn gaan zien en het zelfs een stuk van hun persoonlijke leven laten worden.

Maar misschien is mijn visie op dit alles ook wel heel uiterst omdat ik het liefst aan de totale andere kant sta. Voor mij hoeft het wachten bij een AU niet zo nodig en handtekeningen of met spelers op de foto gaan is ook niet mijn ding. Maar als anderen dat wel graag doen en dit op een normale manier doen moet dat natuurlijk gewoon kunnen. En als de artiest daar zelf geen zin in heeft moet men dat maar respecteren.

Het is 1 keer voorgekomen dat zulke “fans” in mijn ogen een voorstelling hebben verpest! Dat was in Oostende bij een voorstelling van ‘Kuifje - De Zonnetempel’ Die groep fans zaten op het balkon en bij elke stap die hun idool op het podium zette begonnen de dames te gillen, te klappen en te roepen. Echt zo irritant!

   Handtekening   

Eigenlijk heet ik gewoon Jacko..

  [ # 66 ] 27 May 2009 07:53 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Laatst toen ik bij Tarzan was zat René van Kooten na de pauze in het publiek, een paar meter voor mij. Van pure verrassing dat ik hem daar ineens zag staan (hem verwacht je niet bij Tarzan), riep ik zijn naam, maar weet niet of ie me gehoord heeft en dat was ook niet m’n bedoeling, ik draaide me ook meteen weer weg. Ik heb hem ook niet aangesproken ofzo en na de voorstelling was hij ook als eerste weer de zaal uit, ik dacht omdat hij geen zin had in mensen die hem herkenden etc. Maar later kwam hij bij de AU weer naar buiten, en is toen nog met een aantal fans op de foto gegaan. Ik liet ‘m gaan, want ook al vind ik René fantastisch, ik stond daar op dat moment voor de mensen voor Tarzan, niet voor hem. En René was daar in z’n vrije tijd. Vond dat die paar fans bij de AU hem ook niet echt lastigvielen, hij leek het ook niet erg te vinden, zei “wacht even, leg ik dit even weg, dan kom ik er aan” en ging toen rustig met iedereen die wilde op de foto enzo. Waarschijnlijk had ie het wel verwacht.
Laatst ook zat Roy Kullick in de zaal toen ik bij Footloose zat, en na de pauze riep iemand van het balkon naar beneden “Roy, jij bent veel leuker!” Daar reageerde hij ook leuk op, en vond ik ook geen lastig vallen. Veel mensen herkenden hem ook niet natuurlijk, zo’n bekend gezicht heeft hij (nog) niet.
Het kan dus wel heel normaal gebeuren en meestal gebeurt dat ook gelukkig, en dan is het voor de castleden ook nog wel leuk denk ik 😊.
Het enige beetje vervelende wat ik heb meegemaakt is dat twee kleine meisjes van een jaar of 10 bij de AU van The Wiz aan IEDEREEN die naar buiten kwam, dus zeg maar iedere minuut, gingen vragen “Is Jamai er nog?” Dat werd irritant op een gegeven moment, en vond die kinderen ook om andere redenen wel een beetje brutaal, maar het blijven kinderen en het was ook lang niet zo erg als de andere verhalen die hier staan.

  [ # 67 ] 27 May 2009 07:57 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

MiriaM25 - 27 May 2009 04:14 PM

Op de een of andere manier heb ik t idee dat ik daar lichtelijk voor schut sta,
Ik heb ze niet echt wat te vertellen en foto’s hoef ik niet persee, doe er verder toch niks mee!!

Dat had ik in het begin ook wel, ik wil niet graag overkomen als een hysterische fan die hem/haar compleet ophemelt 😉 Tegelijkertijd vind ik het wel leuk om een foto en/of handtekening te hebben, en bij Footloose dus wilde ik echt naar de AU om de cast te vertellen hoe geweldig ik het vond. Dat wilde ik gewoon dat ze even wisten, want het was lang geleden dat ik zà³ genoten had van een voorstelling. Maar verder heb ik die mensen doorgaans ook weinig te vertellen, al vind ik het hele AU-en op zich wel leuk om te doen.

  [ # 68 ] 27 May 2009 08:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

IngeG - 27 May 2009 07:53 PM

Laatst ook zat Roy Kullick in de zaal toen ik bij Footloose zat, en na de pauze riep iemand van het balkon naar beneden “Roy, jij bent veel leuker!” Daar reageerde hij ook leuk op, en vond ik ook geen lastig vallen. Veel mensen herkenden hem ook niet natuurlijk, zo’n bekend gezicht heeft hij (nog) niet.
Het kan dus wel heel normaal gebeuren en meestal gebeurt dat ook gelukkig, en dan is het voor de castleden ook nog wel leuk denk ik 😊.

Voor hem heel leuk, maar het lijkt mij heel lullig voor z’n collega? Die z’n best staat te doen.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 69 ] 27 May 2009 08:07 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Die was toen niet op het podium, het was nog tijdens de pauze voordat de voorstelling begon. Dus tenzij die jongen het hier leest (oeps!) heeft ie het niet gehoord…en anders…ik denk dat ze dat soort reacties wel een beetje verwachten eigenlijk..

  [ # 70 ] 27 May 2009 08:52 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2008-09-22

TruusH - 27 May 2009 03:21 PM

Er zijn ook mensen die denken (of in ieder geval in geuren en kleuren bij de AU aan andere fans staan te vertellen) dat ze dikke vrienden zijn met castleden met alle mogelijke verzinsels die je maar kan bedenken erbij.

Whahaha kweet niet of we het over dezelfde persoon hebben… (ik hoop eigenlijk dat er niet meerdere zijn) maar dat vind ik ook een beetje ziekelijk. En dan helemaal als je hoort dat er bepaalde castleden zijn die iemand laten kijken of die persoon er staat en dan via een andere weg het gebouw verlaten!! Heb je dan een plaat voor je kop?!

Ik vond het ook altijd doodeng AU-en, maar doordat er zo ontzettend veel lieve mensen (artiesten) zijn vind ik het nu alleen maar leuk en gezellig!! Ik hoef niet altijd perse op de foto, maar bij sommigen kom je er zelfs niet onderuit! Die vragen zelf altijd ‘Doen we nog een fotootje?!’  📷

Ik vind gewoon dat hele hysterische gedoe erg… achter mensen aanrennen, in gezicht flitsen, gillen, zomaar om de nek vliegen en noem maar op! Ik heb dat soort dingen nog nooit gedaan en kan ook normaal een gesprek aangaan met iemand, dat is toch ook veel leuker en dan kun je tenminste je gezicht nog een keer bij een AU vertonen!

  [ # 71 ] 27 May 2009 08:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Yakko - 27 May 2009 05:58 PM
TruusH - 27 May 2009 03:21 PM

Er zijn ook mensen die denken (of in ieder geval in geuren en kleuren bij de AU aan andere fans staan te vertellen) dat ze dikke vrienden zijn met castleden

Het is 1 keer voorgekomen dat zulke “fans” in mijn ogen een voorstelling hebben verpest! Dat was in Oostende bij een voorstelling van ‘Kuifje - De Zonnetempel’ Die groep fans zaten op het balkon en bij elke stap die hun idool op het podium zette begonnen de dames te gillen, te klappen en te roepen. Echt zo irritant!

Het erge was…het waren zijn vrienden.

  [ # 72 ] 27 May 2009 09:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik was een keer bij een show van een bepaalde artiest. Geen musicalartiest overigens.

Zijn number one obsessive fan was aanwezig, rij 1. Type Barbiepop met Amsterdams accent. Madame kwam als laatst de zaal in gehuppeld en ging vrolijk aan heel rij 1 vertellen dat ze naar elke show van haar schatje was geweest, ook alle shows in Duitsland en Amerika. Verder had ze nog kaartjes voor alle andere shows in Nederland. “Want ja, hij vind het zo leuk als ik er ben, mijn liefje dit mijn liefje dat mijn schatje zus”. “Toen we in Amerika waren, ging ik een keer met hem en zijn crew uit, nou leuk dat het was. Hele avond met hem gedanst lekker cocktails gedronken, ja echt een schatje”.

Ik zat toen aan de zijkant van de rij en mijn collega kwam langs (het was in het theater waar ik werk). Ik vroeg wanneer we zouden beginnen, het was namelijk 5 minuten nadat het zou beginnen. Ze zei dat ze die mevrouw van rij 1 op der plek moest zetten, want iedereen (!!!!!!) zat te wachten op haar! Toen ze ging zitten ging ook meteen het licht uit en begon het..

Damn wat een mensen heb je toch. Typisch een verhaal van “ik ben vrienden met de artiest”

  [ # 73 ] 27 May 2009 09:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

RoosjeBertens - 27 May 2009 08:59 PM
Yakko - 27 May 2009 05:58 PM
TruusH - 27 May 2009 03:21 PM

Er zijn ook mensen die denken (of in ieder geval in geuren en kleuren bij de AU aan andere fans staan te vertellen) dat ze dikke vrienden zijn met castleden

Het is 1 keer voorgekomen dat zulke “fans” in mijn ogen een voorstelling hebben verpest! Dat was in Oostende bij een voorstelling van ‘Kuifje - De Zonnetempel’ Die groep fans zaten op het balkon en bij elke stap die hun idool op het podium zette begonnen de dames te gillen, te klappen en te roepen. Echt zo irritant!

Het erge was…het waren zijn vrienden.

Dat is helemaal lullig

Ik ken meerdere van dit soort hysterische fans die denken beste vrienden te zijn met hun idool. Jaja, en ze zijn allemaal even genant.

  [ # 74 ] 28 May 2009 09:12 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  74
Geregistreerd  2004-05-23

Volgens mij moet je fans onderverdelen in twee soorten -
degenen die iemand waarderen om het werk wat ze doen, talent, whatever, en degenen die de acteurs/actrices verwarren met de personages die ze spelen en denken dat ze vrienden kunnen worden met het personage. Die laatste groep is wat enger.

En de bus ingaan - natuurlijk niet. Artiestenuitgang hoort nog bij het werk maar zodra je de bus instapt, is het werk voorbij. Vergeet niet, als toeschouwer heb je een ontspannende avond gehad, maar als artiest heb je gewoon hard moeten werken, ben je vaak moe, wil je gewoon naar huis toe.

  [ # 75 ] 28 May 2009 09:52 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Ik kan me 1 ding ook nog heel goed herrineren. Het was in de tijd van Elisabeth, ik was nog een klein meisje, jaar of 14! Toen stond er een (sorry voor t word) slonzerig meisje jaartje of 26, die helemaal gek van Addo was, toen ze bij ons bij de AU voor de voorstelling aankwam waren haar eerste woorden is mn schattie addie er al? Dus een paar meisjes die heel vaak bij elisabeth kwamen zo van nee nog niet….. Komt addo dus een paar minuten later aan. Komt gewoon aanlopen ziet haar en ja loopt gewoon opeens met lood in zn schoenen. Addo! Ik heb een tekening voor je gemaakt van ons 2en op het strand en heb net van die heerlijke bruistabletten gekocht voor je voetjes en ruggetje, dan kan je aan me denken als je in bad gaat. toen wilde ze dus weer een heel verhaal ophangen. Addo zei toen dat t m erg speet maar dat hij nu naar de make up moest, waarop het meisje reageerde met: Nu al je gaat toch altijd rond 19:15. toen moest die nog een verhaal verzinnen ook, Addo knipoogte naar 1 van de andere meisjes. Nou Addo was naar binnen, Meisje liep helemaal in de wolken weg met het zinnetje: bedankt voor dit moment grote heer! En ze was nog geen 2 minuten weg en Addo kwam naar buiten was heel vrolijk, deed met iedereen ff een foto een handtekening en een praatje en vertelde dat hij niet eens een bad had en dat hij het soms een beetje eng vond worden.

Dit vind ik dus ook echt niet normaal.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 75