6 of 75 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Castbus in lopen: doen of niet doen? En rare verhalen over hysterische fans.
  [ # 76 ] 28 May 2009 10:42 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Vergeet niet: ‘fan’ komt van het Engelse ‘fanatic’. En niet voor niets, blijkt uit alle verhalen hier 😉

En wanneer je een iets-meer-relatie met een artiest hebt, hou je dat volgens mij eerder stil (uit respect), dan het van de daken van de artiestenuitgang te schreeuwen…

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 77 ] 28 May 2009 11:48 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  132
Geregistreerd  2008-12-31

Skye - 28 May 2009 10:42 AM

Vergeet niet: ‘fan’ komt van het Engelse ‘fanatic’. En niet voor niets, blijkt uit alle verhalen hier 😉

En wanneer je een iets-meer-relatie met een artiest hebt, hou je dat volgens mij eerder stil (uit respect), dan het van de daken van de artiestenuitgang te schreeuwen…

Absoluut waar!
Alhoewel er altijd mensen zijn die denken zo aandacht te krijgen of populair te worden natuurlijk..

  [ # 78 ] 28 May 2009 11:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

Skye - 28 May 2009 10:42 AM

Vergeet niet: ‘fan’ komt van het Engelse ‘fanatic’. En niet voor niets, blijkt uit alle verhalen hier 😉

En wanneer je een iets-meer-relatie met een artiest hebt, hou je dat volgens mij eerder stil (uit respect), dan het van de daken van de artiestenuitgang te schreeuwen…

Ik weet niet of dat zo werkt, uit eigen ervaring weet ik dat ik het niet stil houd. Ik ken een aantal artiesten, van vroeger, van school etc. dat zijn goede vrienden van me en die meng (b.v. op feestjes, afspraken, uitjes) ik gewoon met andere vrienden die geen artiesten zijn. En met de andere vrienden heb ik het wel is over ze, en dan voornamelijk over hoe gaaf ik het vind voor ze dat ze in bepaalde producties zitten.

Het is niet zo dat ik op sta te sommen bij de au wie ik allemaal ken. Integendeel daar heb ik het er nooit over, maar het is ook niet zo dat ik het geheim houd tegenover mijn vrienden. Wat ik wel vervelend vind is dat ik sommige niet artiest vrienden niet uit kan nodigen met bepaalde dingen omdat ik weet dat zij hysterisch gaan lopen reageren. De keerzijde is dat ik me bij sommige mensen afvraag waarom ze vrienden met mij zijn. Om mij of om de artiesten.

Niet om op te scheppen maar soms is het best wel lastig

  [ # 79 ] 28 May 2009 01:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

jeetje, echt niet normaal die rare verhalen zeg! Ik vind het zelf ook super leuk om bij de AU te staan en met musicalsterren op de foto te gaan, een handtekening te vragen of even een praatje te maken, maar daar houdt het wel bij op. Maar dat vind ik dan ook wel echt super leuk, en daar kan ik heel enthousiast over doen! En ik denk dat de artiesten dat zelf ook wel leuk vinden, zolang je maar gewoon normaal blijft doen. Ik dacht dat het hier in Nederland wel mee zou vallen met rare fans en stalkerig gedrag, maar dat blijkt dus niet zo te zijn! Echt heel triest als je verhalen gaat ophangen over dat je zo goed bevriend bent met artiesten terwijl ze je vervolgens straal voorbij lopen; lekkere vriendschap!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 80 ] 28 May 2009 01:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

ikkuh - 28 May 2009 11:56 AM

De keerzijde is dat ik me bij sommige mensen afvraag waarom ze vrienden met mij zijn. Om mij of om de artiesten.

Heftig! Maar ik snap wel je twijfel.

  [ # 81 ] 28 May 2009 02:03 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  132
Geregistreerd  2008-12-31

ikkuh - 28 May 2009 11:56 AM
Skye - 28 May 2009 10:42 AM

Vergeet niet: ‘fan’ komt van het Engelse ‘fanatic’. En niet voor niets, blijkt uit alle verhalen hier 😉

En wanneer je een iets-meer-relatie met een artiest hebt, hou je dat volgens mij eerder stil (uit respect), dan het van de daken van de artiestenuitgang te schreeuwen…

Ik weet niet of dat zo werkt, uit eigen ervaring weet ik dat ik het niet stil houd. Ik ken een aantal artiesten, van vroeger, van school etc. dat zijn goede vrienden van me en die meng (b.v. op feestjes, afspraken, uitjes) ik gewoon met andere vrienden die geen artiesten zijn. En met de andere vrienden heb ik het wel is over ze, en dan voornamelijk over hoe gaaf ik het vind voor ze dat ze in bepaalde producties zitten.

Het is niet zo dat ik op sta te sommen bij de au wie ik allemaal ken. Integendeel daar heb ik het er nooit over, maar het is ook niet zo dat ik het geheim houd tegenover mijn vrienden. Wat ik wel vervelend vind is dat ik sommige niet artiest vrienden niet uit kan nodigen met bepaalde dingen omdat ik weet dat zij hysterisch gaan lopen reageren. De keerzijde is dat ik me bij sommige mensen afvraag waarom ze vrienden met mij zijn. Om mij of om de artiesten.

Niet om op te scheppen maar soms is het best wel lastig

Ik denk dat het wel normaal is dat je, wanneer je al langere tijd bevriend bent met artiesten, dat niet per se stilhoudt. Je ziet die mensen dan ook in de eerste plaats als vrienden, en niet als ‘de bekende artiest’ zoals fans dat doen. Denk dat er vooral bedoeld werd dat - als je op een of andere manier dichterbij een artiest komt dan de normale fan-artiestrelatie - dat je dat dan niet voortdurend overal rond gaat strooien om zelf interessant uit de hoek te komen ofzo.

Ikzelf ben ook bevriend met een BV, en ik praat daar ook over met andere vrienden. Maar is het niet dat ik tegen iedereen dadelijk vertel dat die persoon tot mijn vriendengroep behoort en ik mezelf zo interessant wil maken. Voor mij is die persoon gewoon wie hij is en is hij in zijn beroepsfunctie nu eenmaal een bekender gezicht.

Er wordt vooral bedoeld dat, wanneer er dan al eens een fan en een artiest bevriend raken, dat die fan zich dan ook normaal moet blijven gedragen.
Als die fan dan, zoals in sommige verhalen hierboven vertelt, overal verhaaltjes gaat rondstrooien, dan heeft de artiest ook wel snel door dat dat geen vriendschap of iets anders is. Dat is dan gewoon iemand die zich ten koste van een artiest ‘op wil werken’ en aandacht wil krijgen.

Enfin, jullie snappen wel wat ik bedoel eh.

  [ # 82 ] 28 May 2009 02:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  298
Geregistreerd  2004-06-08

Skye - 28 May 2009 10:42 AM

En wanneer je een iets-meer-relatie met een artiest hebt, hou je dat volgens mij eerder stil (uit respect), dan het van de daken van de artiestenuitgang te schreeuwen…

Ik heb deze lokatie er niet voor niets bij gezet, dan hebben dergelijke uitspraken namelijk een heel andere lading…  😉

   Handtekening   

**********************************
Go as you please and please as you go

  [ # 83 ] 28 May 2009 02:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

wenneke84 - 28 May 2009 02:03 PM

Ikzelf ben ook bevriend met een BV

Voor de Nederlandse lezers: Bekende Vlaming

  [ # 84 ] 28 May 2009 03:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  308
Geregistreerd  2009-02-04

Hier zitten echt verhalen bij die behoorlijk ver gaan. Vreemd dat je het als persoon zelf niet door hebt dan dat je overdrijft?

   Handtekening   

20-03-2009: Elisabeth, Antwerpen
5-07-2009: Sunset Boulevard Amsterdam
24-05-2010: Rent, Sint-Gilles

  [ # 85 ] 28 May 2009 03:57 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  74
Geregistreerd  2004-05-23

Ook leuk: een vrouw die een bepaald karakter uit een musical graag in het echt wilde zijn en zich ook zo kleedde. Zij zag de actrice die die rol vertolkte als concurrentie. Oh, en regie notes meegaf aan de spelers na de voorstellingen.

  [ # 86 ] 28 May 2009 04:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ook leuk: een moeder die er van overtuigd is dat Roy de ideale schoonzoon is en al aan de hele familie doorbelt dat het toch zo’n leuke jongen is en dat hij zo goed bij haar dochter (ik dus) zou passen etc etc.

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 87 ] 28 May 2009 05:20 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

musicaltheatermeisje - 28 May 2009 03:20 PM

Hier zitten echt verhalen bij die behoorlijk ver gaan. Vreemd dat je het als persoon zelf niet door hebt dan dat je overdrijft?

Ik hoop dat je dat op een gegeven moment wel doorkrijgt eigenlijk. Anders zit er toch iets niet goed tussen je oren.
Nou wil het geval dat ik ook wel artiesten ken die alleen maar dolgelukkig zijn met fans. En heel vrolijk worden als ze iemand herkennen bij de AU, of als ze zelf herkend worden. 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 88 ] 28 May 2009 06:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

Beetje verhaaltje van mijn kant uit. Ik was kei zenuwachtig voor Pia Douwes bij de artiestenuitgang. Durfde dr eigenlijk helemaal niet aan te spreken enzow, dus anderen mensen spraken haar eerder aan.
Nouwja toen tog maar de stap gezet en ze vroeg me gewoon ” ben je zenuwachtig” , ja toen was het ijs natuurlijk gelijk gebroken.
Ik heb dr toen gezegd dat dr muziek heel veel voor me betekende enzo…
Durfde dr niet eens om een foto te vragen.
Op een gegeven moment vroeg ze me zelf ” wil je een foto” , dat was raar moment… kweet niet wrom ze dat vroeg maar goed…. Dat was dus eigenlijk wat ik het liefste wilde….. en daarna zei ze nog ” ik zie je nog wel een keer terug” ...

Was voor mij echt een wereldmoment!.....
Ze was zo aardig enzow….

maar echt ik ben zown schijtluis, ik durf normaal dus echt niet goed op mensen af te stappen enzo…. maar als artiesten dan zo met je omgaan… helemaal geweldig. En dan gun ik ze ook hun rust enzow….
Ik haat mensen die dan gaan stalken of dr achteraan lopen ( zoals bijvoorbeeld bij au in maastricht toen ze even wat ging eten, ging een horde mensen dr achteraan om aan het tafeltje naast dr te gaan zitten eten) wtf dan ben je tog gestoord.😛

zo dat lucht ff op!(a) haha sorry voor het hele lulverhaal!

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 89 ] 28 May 2009 07:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik moet bekennen dat ik bij sommige verhalen hier ook niet weet wat ik hoor! Ik heb het zelf ook niet zo op het naar mensen toestappen en als ik dan bij de artiesteningang ben, vind ik het nog veel moeilijker. En toch wil ik altijd wel graag een foto, omdat dat voor mij toch iets bijzonders is. Ik kan niet precies uitleggen waarom. Ik moet wel een beetje lachen dat ik verhalen hoor over mensen die dan achter de spelers aan een restaurant binnen gaan lopen en dan expres daar ook gaan eten.
Ik en een vriend hadden namelijk een keer na een voorstelling van Les Miserables dat we na een matinee naar de artiesteningang waren geweest en daar met behoorlijk wat mensen op de foto waren geweest. Daarna wilden we nog wat gaan eten in een restaurant, dus we liepen naar het restaurant dat we van te voren al uit hadden gekozen. Daar op het terras zaten ongeveer alle spelers waarmee wij net op de foto waren geweest: Nurlaila, Jamai, Céline, René & Suzan. Ik voelde me daar toen een beetje ongemakkelijk bij, omdat ik bang was dat ze misschien dachten dat we hen achtervolgt hadden ofzo. Dus toen heb ik tegen mijn vriend gezegd: Kom, laten we naar een ander restaurant gaan. Hij vond dat een beetje raar en stribbelde ook tegen, maar ik vond het toch wel beter zo.

  [ # 90 ] 28 May 2009 08:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Haha, in Maastricht pikten wij het terrasje waarvanuit je de AU kon zien, kwamen ze allemaal ook aan dat terras zitten haha!(cast van Joseph heb ik het dan over)

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 75