7 of 9 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 > 
Tanz der Vampire / Oberhausen (verslag )
  [ # 91 ] 09 November 2009 04:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,

Ben gisteravond geweest. We hadden vrijwel de gehele eerste cast. In ieder geval mijn favorieten Krisha en Jan. Dat zijn 2 redenen om te genieten. Nelle vind ik te schreeuwerig. De show was weer erg goed. We hadden alleen even een showstop omdat de boekenkasten niet tevoorschijn kwamen. Krisha moest daar ook wel om lachen. Vervelend was dat er, jawel ook in Duitsland, van die vervelende fans aanwezig waren die bij ieder foutje ed overdreven moeten gaan lachen en juichen. Maar goed, daar heb ik in Nederland ook een hekel aan.

Ik neem aan dat er nog wel een keer een kortingsactie gaat komen. De zaal was gisteren voor driekwart leeg. Alleen het middenstuk zat vol, de gehele ring vrijwel leeg. Maar goed, het blijft een leuke show :D

Greetz Peter!

  [ # 92 ] 14 November 2009 01:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

nou ik ben nog niet eens voor de 2e keer naar Tanz gegaan, nog eventjes geduld hebben 12, december. Maar we gaan weer naar Tanz nu op 14 januari, ik wou nog een keertje naar Tanz s’avonds gaan met Jan hihi. Helaas waren er geen mooie plaatsen meer voor de allerlaatse voorstelling, dus maar een andere datum genomen. We zitten nu op rij 6.

Ik heb er wel heel veel zin in weer! Laat de vampieren maar weer komen!

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 93 ] 14 November 2009 06:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

clautje - 14 November 2009 01:47 PM

nou ik ben nog niet eens voor de 2e keer naar Tanz gegaan, nog eventjes geduld hebben 12, december. Maar we gaan weer naar Tanz nu op 14 januari, ik wou nog een keertje naar Tanz s’avonds gaan met Jan hihi. Helaas waren er geen mooie plaatsen meer voor de allerlaatse voorstelling, dus maar een andere datum genomen. We zitten nu op rij 6.

Ik heb er wel heel veel zin in weer! Laat de vampieren maar weer komen!

Kunnen vampieren naar de toekomst vliegen, want volgens jouw handtekening ga je pas 30-11 weer naar TDV. En die voorstelling heb je al gezien toch? Maar wij gaan 2 dg eerder.

  [ # 94 ] 14 November 2009 09:20 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

oh nou hihi, wat stom waarschijnlijk scheel gekeken toen ik aan het typen was haha, maakt niet uit. hihi

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 95 ] 28 November 2009 08:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Vandaag met 7 andere forummers Tanz gezien. Mooie voorstelling, hier en daar wat langdradig, en een fantastische Jan Ammann als Von Krolock.

  [ # 96 ] 28 November 2009 09:07 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Daar sluit ik me bij aan. Buiten Jan Ammann hadden we trouwens vrijwel allemaal understudies/alternates, maar dat maakte niet uit. Vond hem er inderdaad ook echt boven uit schieten. Vond het een erg leuke voorstelling, en ben blij dat ik ben gegaan. Toch ben ik niet helemaal weggeblazen of onder de indruk zoals bij bijvoorbeeld Wicked was.

  [ # 97 ] 28 November 2009 09:21 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Gaaf dat jullie Jan hadden, meestal speelt hij niet s’middags ik ga over twee weken weer en dan heb ik Kevin, maar 14 Januari ga ik weer en dan speelt Jan weer als het goed is.

En ik ben denk dat geen enkele musical zoveel indruk op mij zal maken dan Tanz der Vampire, Tanz heeft nog meer indruk op mij gemaakt dan Les Mis. Tanz heeft gewoon alles, en er gebeurt zoveel op het podium dat ik nog niet eens alles heb gezien, en ik ben blij dat ik over 2 weken weer mag, en dan nu met Kevin en dan zal ik ook wat meer van de musical zien, want 30 oktober had ik Jan, maar toen was ik compleet gehypnotiseerd door Jan waardoor ik dus heel veel miste hihi.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 98 ] 28 November 2009 09:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 28 November 2009 09:07 PM

Daar sluit ik me bij aan. Buiten Jan Ammann hadden we trouwens vrijwel allemaal understudies/alternates, maar dat maakte niet uit. Vond hem er inderdaad ook echt boven uit schieten. Vond het een erg leuke voorstelling, en ben blij dat ik ben gegaan. Toch ben ik niet helemaal weggeblazen of onder de indruk zoals bij bijvoorbeeld Wicked was.

Tsja, wat gaat er boven Wicked? Maar Jan Ammann heeft een heel prominente aanwezigheid op het podium. In NL ken ik maar 1, misschien 2 personen die dat ook hebben: Milan van Weelden .....
en Hans Peter Janssens zie ik dat ook nog wel doen.

  [ # 99 ] 28 November 2009 09:50 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik had echt nooit gedacht dat ik zo onder de indruk zou zijn! Ik heb genoten en heb ademloos zitten kijken! Had dit echt niet willen missen!
Hans nog bedankt voor het rijden!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 100 ] 29 November 2009 01:24 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik wil ook ik wil ook!
Mochten jullie nog een keer gaan… dan wil ik echt graag mee 😄
Ben blij dat het zo leuk was!!!
Monique en Ivon ik wil morgen ALLES horen 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 101 ] 29 November 2009 09:31 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2008-11-14

Hanstmf - 28 November 2009 09:48 PM

Maar Jan Ammann heeft een heel prominente aanwezigheid op het podium. In NL ken ik maar 1, misschien 2 personen die dat ook hebben: Milan van Weelden .....
en Hans Peter Janssens zie ik dat ook nog wel doen.

Hans Peter Janssens gaat de rol van Von Krolock normaal gezien ook spelen, in de Vlaamse versie van ‘Tanz der Vampire’. Die was voorzien voor het najaar 2009, maar komt nu wellicht in september 2010 in de Antwerpse Stadsschouwburg - tenminste als Musical van Vlaanderen de financiering rond krijgt.

  [ # 102 ] 29 November 2009 10:13 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2005-03-31

MoNieky - 28 November 2009 09:50 PM

Ik had echt nooit gedacht dat ik zo onder de indruk zou zijn! Ik heb genoten en heb ademloos zitten kijken! Had dit echt niet willen missen!
Hans nog bedankt voor het rijden!

Hier sluit ik me helemaal bij aan 😊

   Handtekening   

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift. That’s why we call it the present.”

  [ # 103 ] 29 November 2009 11:18 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Linnie - 29 November 2009 10:13 AM
MoNieky - 28 November 2009 09:50 PM

Ik had echt nooit gedacht dat ik zo onder de indruk zou zijn! Ik heb genoten en heb ademloos zitten kijken! Had dit echt niet willen missen!
Hans nog bedankt voor het rijden!

Hier sluit ik me helemaal bij aan 😊

Bedankt en wij hadden een heel gezellig groepje en die tweede keer eens kijken of er nog een kortingsactie geldt en dan gaat Vera ook mee, leuk.

  [ # 104 ] 29 November 2009 11:36 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Dan wil ik ook mee! (Mits financieel haalbaar op dat moment)

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 105 ] 29 November 2009 11:59 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dan wil ik ook mee. Ben helemaal enthousiast gemaakt.

‹ First  < 5 6 7 8 9 > 
7 of 9