16 of 23 | ‹ First  < 14 15 16 17 18 >  Last ›
Kom maar op met de New York Tips
  [ # 226 ] 20 March 2013 04:02 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Oh evita is er helemaal niet meer zie ik nou…

  [ # 227 ] 20 March 2013 04:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

In het vervolg kun je eventueel ook je post aanpassen.. 😄

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 228 ] 27 March 2013 11:58 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  70
Geregistreerd  2009-11-22

myrte - 20 March 2013 03:47 PM

Ik ben eigenlijk op zoek naar een wat meer dramatische mooie musical naast de feelgood show Newsies. Evita en Phantom bijvoorbeeld nog nooit gezien. Misschien een optie. Iemand nog tips?

Ik ben 2 weken geleden geweest en heb The Book of Mormon gezien (hilarisch, alleen moet je die dus ruim van te voren boeken) en Once. Deze laatste heeft me verrast, klein/intiem, mooie muziek. Zeker de moeite waard.

  [ # 229 ] 27 March 2013 12:55 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  50
Geregistreerd  2007-01-11

Ik ga volgende week.  Ik sta voor een heuse theater marathon.

Op zaterdag heb ik voorlopig nog niks geboekt.  Zal er vanaf hangen hoe laat het vliegtuig toekomt.
Om zondag start ik met een toneelstuk : vanya sonia masha and spike (met sigourney weaver)
zondagavond zie ik Pippin
Op maandag Matilda en dinsdag the nance (met nathan Lane)
Woensdag is nog open
donderdag is voor nice work if you can get it en op vrijdag ga ik naar de eerste preview van i’ll eat you least met bette midler.
Zaterdag kan ik nog een matinee zien.
Ik wil zeker en vast nog Kinky Boots zien en misschien ook cinderella.
Verder heb ik vrienden, die ook meegaan, aangeraden om naar Newsies te gaan.  Dat zag ik vorig jaar en vond het super.
Andere vrienden gaan naar Motown, maar ik heb geen zin in nog maar eens een jukebox musical.

  [ # 230 ] 27 March 2013 04:36 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  136
Geregistreerd  2012-11-15

ik zit vanaf vrijdag in the milford/milford plaza is het een goed hotel

   Handtekening   

30-03-13 Saw wicked on Broadway With Willemijn
22-06-14 Saw Miley Cyrus at the Ziggo Dome
10-03-2015 Katy Perry Ziggo Dome
12-06-2015 Ariana Grande Antwerpen

  [ # 231 ] 05 April 2013 09:56 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Heeft iemand nog een betrouwbare site om tickets te kopen? Bij ticketmaster krijg ik steeds plaatsen die niet naar mijn zin zijn, te ver weg.

  [ # 232 ] 07 April 2013 01:58 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2012-03-06

Je kunt met de ticketbox bellen, misschien wel iets duurder door de telefoonkosten maar je kunt exact aangeven waar je zou willem zitten. Ik heb het ook gedaan en de kaartjes kun je gewoon de dag van de voorstelling ophalen aan de kassa van het theater.

  [ # 233 ] 09 April 2013 11:05 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Het lag aan mijn computer dat ik niet zelf plaatsen kon kiezen bij ticketmaster. Op een andere computer gewoon mijn plaatsen zelf kunnen kiezen. Maar toch bedankt.

  [ # 234 ] 23 April 2013 10:13 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

jgst - 27 March 2013 12:55 PM

Ik ga volgende week.  Ik sta voor een heuse theater marathon.

Op zaterdag heb ik voorlopig nog niks geboekt.  Zal er vanaf hangen hoe laat het vliegtuig toekomt.
Om zondag start ik met een toneelstuk : vanya sonia masha and spike (met sigourney weaver)
zondagavond zie ik Pippin
Op maandag Matilda en dinsdag the nance (met nathan Lane)
Woensdag is nog open
donderdag is voor nice work if you can get it en op vrijdag ga ik naar de eerste preview van i’ll eat you least met bette midler.
Zaterdag kan ik nog een matinee zien.
Ik wil zeker en vast nog Kinky Boots zien en misschien ook cinderella.
Verder heb ik vrienden, die ook meegaan, aangeraden om naar Newsies te gaan.  Dat zag ik vorig jaar en vond het super.
Andere vrienden gaan naar Motown, maar ik heb geen zin in nog maar eens een jukebox musical.

En hoe was het? Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Vooral naar pippin en kinky boots!

  [ # 235 ] 02 May 2013 10:31 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Iemand anders misschien nieuwe musicals zoals pippin of kinky boots gezien op broadway? Ben nog aan het twijfelen over een tweede show naast newsies die ik op broadway wil zien deze maand.

  [ # 236 ] 02 May 2013 04:14 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  50
Geregistreerd  2007-01-11

Oei, nu pas je reactie gezien.

Wel beide shows zijn leuk maar pippin is dan net iets specialer.  Dat is pure magie.  Misschien met grootste decors maar wel door de sfeer, de acrobatische acts.  Ik zou voor pippin kiezen.
Kinky boots is ook leuk maar is eerder gemaakt voor een groter publiek.  Veel swingende nummers met drag queens.  Je krijgt een sister act feel goed gevoel erbij.

Ik zat bij pippin op de voorlaatste rij van de mezzanine maar kon alles goed zien.
Voor kinky boots had ik een rush ticket gekocht om 10.30 op de dag van de performance en heb er maar 37 dollar voor betaald en een leuke plaats (beide shows zaten toen wel nog in previews)

Laat je niet verleiden door jekyll and hyde wat dat lijkt echt nergens naar.  Jammer want de muziek vind ik wel leuk.

In ieder geval veel plezier

  [ # 237 ] 16 July 2013 06:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

Hallo allemaal! Over een paar weken ben ik met mijn ouders en mijn zusje in New York. Natuurlijk willen we graag een musical op Broadway gaan zien. Dankzij dit topic heb ik de site http://www.broadwaybox.com/ ontdekt, een hele goede tip! Ik ga zeker een aantal coupons printen en meenemen.

Ik vroeg me nog wel af: Zijn er op de dag zelf nog kaartjes beschikbaar voor shows zoals Phantom of the Opera, Chicago en Newsies, of kan je beter van te voren boeken? En is het ook mogelijk om een aantal dagen van te voren kaartjes kopen met korting (dus bij het theater zelf)?

Hopelijk kunnen jullie me helpen 😊

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 238 ] 16 July 2013 06:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Voor The Phantom heb ik ‘gewoon’ via Broadwaybox online gekocht.. Mét korting dus..

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 239 ] 16 July 2013 06:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

We willen liever die week pas beslissen wanneer we een musical gaan bekijken. Maar als shows vaak uitverkocht zijn, is het natuurlijk beter om van te voren al kaartjes te boeken.

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 240 ] 16 July 2013 08:07 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ga op de dag zelf voor Rush tickets, oftewel last-minute. Zorg dat je voor opening van de boxoffice in de rij staat (meeste gaan om 10 uur open, zorg dat je er minimaal om 930 bent!)
Hier staat welke show ze heeft en wat ze kosten!
http://www.playbill.com/celebritybuzz/article/82428-Broadway-Rush-Lottery-and-Standing-Room-Only-Policies

‹ First  < 14 15 16 17 18 >  Last ›
16 of 23