17 of 23 | ‹ First  < 15 16 17 18 19 >  Last ›
Kom maar op met de New York Tips
  [ # 241 ] 18 July 2013 06:51 AM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2013-06-25

Maar als je zekerheid wilt hebben dat je naar een bepaald stuk kan, dan is het zeker aan te raden om het gewoon van te voren te boeken.

   Handtekening   

When you open your mouth, be sure the sound you make is better than silence

  [ # 242 ] 09 October 2013 07:54 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  669
Geregistreerd  2010-12-20

Voor de rushers en lottery people kun je kijken op zowel http://www.broadwayforbrokepeople.com en http://www.broadwayspotted.com/category/rush-report/. Ik heb aan beide veel gehad op vakantie daar. Gecombineerd met de playbillsite kom je een eind voor goedkope kaarten 😊

[ Gewijzigd: 11 October 2013 05:15 PM by Jan Joost ]
  [ # 243 ] 01 March 2014 11:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Kort maar krachtig mijn tips op basis van mijn huidige verblijf:

Hotel:
Boek het New York Marriot Marquis hotel op Times Square. Een prachtig hotel - ok, niet goedkoop - maar dan heb je ook wat. Daarnaast, als je lobby uitloopt heb je binnen een straal van 50 meter (ja echt waar) de theaters van Pippin, Bridges of Madison County, Les Miserables en If, then. Times Sq ligt om de hoek, 100 meter en de rest van de theaters ook vlakbij. Fantastische ligging dus en dat is wel zo makkelijk als je tussen de shows even wilt bijkomen van die oervervelende jetlag!

qua shows:
-Newsies. Doen! Leuke show, Disney-kwaliteit, energieke grote cast met aantal heerlijke dans en tapnummers. Prachtige hoofdrol voor Corey Cott als Jack Kelly. Mooi verhaal over de strijd van de krantenverkoopboys van NYC tegen de macht van het grote geld, een David tegen Goliath strijd tegen uitbuiting van kinderen. 
-Avenue Q (off Broadway). Geweldige versie van deze musical met een uitstekende cast, waarbij ik Darren Bluestone absoluut wil noemen. Zijn vertolking van Princeton is weergaloos.
-Pippin. Weergaloos, zie mijn review.

Les Mis komt hier waarschijnlijk nog bij, nog ruim een uur en de spanning bij het theater is voelbaar groot ivm de eerste preview. Ik kijk er ongelooflijk naar uit…..

  [ # 244 ] 10 March 2014 10:28 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  217
Geregistreerd  2004-02-29

Ik ga van 30 maart tot 4 april voor de eerste keer naar New York. Welke musical mag ik absoluut niet missen ! Tips zijn meer dan welkom 😊 Is er bijvoorbeeld al iemand naar If/Then geweest ?

  [ # 245 ] 10 March 2014 03:07 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  136
Geregistreerd  2012-11-15

Angel - 10 March 2014 10:28 AM

Ik ga van 30 maart tot 4 april voor de eerste keer naar New York. Welke musical mag ik absoluut niet missen ! Tips zijn meer dan welkom 😊 Is er bijvoorbeeld al iemand naar If/Then geweest ?

 

Je mag zoiezo niet missen;

Wicked met de geweldige Christine Dwyer als Elphaba en met Geluk zie je misschien wel dat haar Stand-by Anne Brummel haar Broadway Debut maakt in het weekend dat je gaat want Anne Brummel zal zeer snel een keer opgaan als Elphaba omdat Christine tot nu toe Alles heeft gespeeld en die ook vast wel eens vrij wilt hebben.

The Phantom; toen ik in NY was hebben we geprobeerd dayseats te krijgen maar de show was al uitverkocht voordat iemand ook maar dayseats kon kopen. Op het moment is de cast van de Phantom gewoon geweldig

De lionking; dit is een heel spectakel die wil je echt niet missen. Als je hem in nederland hebt gezien is hij op Broadway 10x zo goed

Ik hoop je een beetje geholpen te hebben

   Handtekening   

30-03-13 Saw wicked on Broadway With Willemijn
22-06-14 Saw Miley Cyrus at the Ziggo Dome
10-03-2015 Katy Perry Ziggo Dome
12-06-2015 Ariana Grande Antwerpen

  [ # 246 ] 10 March 2014 03:36 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Als ik naar New York zou gaan zou dat sowieso voor de musicals zijn. Ik ben eind februari naar Londen geweest en heb expres gekozen voor musicals die hier nog niet draaien, of niet meer draaien (ik zag The Bodyguard, Once, Urinetown en Wicked, en die laatste niet alleen omdat ‘ie hier niet meer draait :lol: ). Dat zou ik in New York ook doen en dan zouden de shows die in Londen staan ook afvallen; dan zou ik waarschijnlijk kiezen uit de volgende shows: Kinky Boots, Pippin, Newsies, Rocky, If/Then, Cinderella, Avenue Q en Beautiful. Dit is best een grove selectie en waarschijnlijk als ik er dieper in zou duiken (dat wil zeggen: de korte inhoud zou lezen en random wat muziek zou opzetten) zouden er nog een aantal afvallen. Ik denk dat de meeste van deze shows goed ontvangen zijn, dus dan moet er al iets goeds aan zijn…

Als ik dan nog geld en/of tijd over heb, zou ik pas voor de grotere, bekendere musicals gaan als The Phantom, Les Misérables, Matilda, The Lion King, et cetera… Onder het mom van: die staan er over tig jaar ook nog, al dan niet in New York.

Misschien kun je het ook zo benaderen en zo een keuze maken?  😊

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 247 ] 10 March 2014 03:42 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  217
Geregistreerd  2004-02-29

Dankjewel voor jullie reactie !

Wicked heb ik in Londen al een keer gezien met Indina Menzel, zij deed toen de opstart en een keer in Nederland met Willemijn.

Phantom heb ik in Nederland gezien (heel lang geleden haha) en een paar keer in Londen, waarvan een keer met Ramin Karimloo

Lionking heb ik inderdaad ook in Nederland gezien maar ik was daar inderdaad toen niet zo heel erg van onder de indruk.

Ik zou eigenlijk ook liever musicals willen gaan zien die hier (nog) niet geweest zijn.


Bedankt voor het meedenken !

[ Gewijzigd: 10 March 2014 03:46 PM by Angel ]
  [ # 248 ] 10 March 2014 04:01 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  43
Geregistreerd  2011-01-25

Newsies, Kinky Boots….

  [ # 249 ] 10 March 2014 06:25 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  136
Geregistreerd  2012-11-15

Angel - 10 March 2014 10:28 AM

Ik ga van 30 maart tot 4 april voor de eerste keer naar New York. Welke musical mag ik absoluut niet missen ! Tips zijn meer dan welkom 😊 Is er bijvoorbeeld al iemand naar If/Then geweest ?


Ik weet niet of Ghost nog in New York draait, Misschien kun je inderdaad Kinky Boots proberen volgens mij staat Anneleigh asnford daar in die speelde een hele lange tijd Glinda over heel Amerika en omstreken. En ik weet ook dat Stephanie J Block daarin heeft gestaan maar die is gestopt. Kinky boots schijnt heel goed te zijn maar ik ken het verhaal maar half.

Maar weet je het echt niet ga gewoon als je daar bent naar de theaterkassas en koop dayseats of als ze zeggen dat een show bijna is uitverkocht koop dan meteen kaartjes.

   Handtekening   

30-03-13 Saw wicked on Broadway With Willemijn
22-06-14 Saw Miley Cyrus at the Ziggo Dome
10-03-2015 Katy Perry Ziggo Dome
12-06-2015 Ariana Grande Antwerpen

  [ # 250 ] 11 March 2014 02:52 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2012-05-16

Ga naar Newsies! Ik garandeer je.. daar krijg je absoluut geen spijt van!
Zo’n hoog niveau, zo’n fantastische sfeer, choreografieën, heerlijke muziek en natuurlijk Corey Cott!
Voor mij de reden om speciaal naar NYC te gaan afgelopen september en ik geniet er nu nog van na 😊

   Handtekening   

Morgen is vandaag
en als ik nu de sprong niet waag
dan blijft het een illusie…

  [ # 251 ] 18 April 2014 02:07 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2013-09-16

Ik ga in September naar New York en ga vooral voor de musical Newsies. Weet iemand of je hiervoor van te voren al kaarten voor moet hebben, of kan dit in New York nog gewoon gekocht worden? Ik wil niet de kans mislopen om er niet heen te kunnen..
Daarnaast nog tip voor musicals om op de dag zelf nog te kopen?

[ Gewijzigd: 18 April 2014 02:11 PM by Femhans ]
  [ # 252 ] 19 April 2014 06:01 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Femhans - 18 April 2014 02:07 PM

Ik ga in September naar New York en ga vooral voor de musical Newsies. Weet iemand of je hiervoor van te voren al kaarten voor moet hebben, of kan dit in New York nog gewoon gekocht worden? Ik wil niet de kans mislopen om er niet heen te kunnen..
Daarnaast nog tip voor musicals om op de dag zelf nog te kopen?

Voor Newsies kon ik 2 jaar terug prima kaarten kopen via TKTS, dat zal niet minder zijn denk ik. Mocht je tickets kopen bij TKTS: ga naar South Seaport Street ipv Times Square, veeeeel rustiger en zelfde kaarten. Kijk een paar dagen of een week van tevoren via de website of app wat er te koop is bij TKTS, dan heb je wel een beeld van wat er te verkrijgen is.
Newsies heeft ook een lottery, weet niet wat de kaarten kosten, maar zal niet heel duur zijn.
Veel plezier!

  [ # 253 ] 30 April 2014 04:08 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2013-09-16

Hartelijk dank voor de hulp! De reis is inmiddels geboekt en de tickets voor Newsies zijn ook binnen! Heb voor deze gewoon besteld via de website. Wil er te graag heen, daar heb ik de volle pond voor over. Waarschijnlijk wel ter plaatse kijken voor een 2e show, bij de TKTS!

  [ # 254 ] 30 April 2014 09:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  669
Geregistreerd  2010-12-20

Volgens mij heeft Newsies overigens inmiddels geen lottery (die is naar Aladdin) maar nu general rush

  [ # 255 ] 04 May 2014 04:07 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2004-12-12

Hallo allemaal, ik heb een vraagje, weet iemand misschien hoe lang ‘Newsies’ nog speelt? Ik kan nu op internet namelijk alleen kaarten vinden tot en met oktober, stopt hij dan echt? of is de mogelijkheid er dat hij nog langer door gaat?
Ik ga namelijk eind november voor het eerst naar new york met mn ouders, zusje en mn vriend, allemaal musical liefhebbers, maar hun zullen zelf eerder voor het bekende kiezen, terwijl ik daar graag iets nieuws zou willen zien… Newsies klinkt zo als een grootse en ‘typische musical’ musical?... die me dus voor hun ook erg geschikt lijkt en ik ze dus daar naar wil over halen! Dus ik hoop echt dat hij er dan nog is! Iemand anders misschien een andere tip?
Verder wil ik ze zelf daar verassen met een avondje Les Miserables aangezien dat de all time favorite van heel het gezin is… hebben jullie nog tips over het kopen van kaarten voor deze 2 voorstellingen? onze eerste keer new york zullen we niet in een uren lange rij willen doorbrengen, maar zou er bijvoorbeeld een goede kans van slagen zijn bij tkts in lower manhattan? ik zou er van balen als het terplekke toch niet zal lukken om aan kaarten te komen…
Alvast bedankt voor jullie reactie!

‹ First  < 15 16 17 18 19 >  Last ›
17 of 23