18 of 23 | ‹ First  < 16 17 18 19 20 >  Last ›
Kom maar op met de New York Tips
  [ # 256 ] 04 May 2014 05:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

In mijn reactie een paar hierboven staat: ga naar TKTS South Seaport Street ipv Times Square. kortere rijen en bovendien een leuke buurt om in rond te lopen.
Je zou de komende tijd op de website of app al kunnen checken welke kaarten in de verkoop gaan /zijn die dag, en of je favorieten er bij zitten. het kan namelijk ook zijn dat van bv Les Mis de kaarten niet via TKTS verkocht worden of dat de show zo goed loopt dat discount sale niet nodig is om kaarten te slijten. Wil je echt geen risico lopen en Les Mis absoluut zien, boek hem dan toch van tevoren. Dat kost meer maar dan heb je wel zekerheid.

  [ # 257 ] 08 May 2014 01:16 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2013-09-16

blomannetje - 04 May 2014 04:07 PM

Hallo allemaal, ik heb een vraagje, weet iemand misschien hoe lang ‘Newsies’ nog speelt? Ik kan nu op internet namelijk alleen kaarten vinden tot en met oktober, stopt hij dan echt? of is de mogelijkheid er dat hij nog langer door gaat?
Ik ga namelijk eind november voor het eerst naar new york met mn ouders, zusje en mn vriend, allemaal musical liefhebbers, maar hun zullen zelf eerder voor het bekende kiezen, terwijl ik daar graag iets nieuws zou willen zien… Newsies klinkt zo als een grootse en ‘typische musical’ musical?... die me dus voor hun ook erg geschikt lijkt en ik ze dus daar naar wil over halen! Dus ik hoop echt dat hij er dan nog is! Iemand anders misschien een andere tip?
Verder wil ik ze zelf daar verassen met een avondje Les Miserables aangezien dat de all time favorite van heel het gezin is… hebben jullie nog tips over het kopen van kaarten voor deze 2 voorstellingen? onze eerste keer new york zullen we niet in een uren lange rij willen doorbrengen, maar zou er bijvoorbeeld een goede kans van slagen zijn bij tkts in lower manhattan? ik zou er van balen als het terplekke toch niet zal lukken om aan kaarten te komen…
Alvast bedankt voor jullie reactie!

Newsies stopt niet, het verlengd af en toe met een paar maanden. Ze gaan in Oktober touren, maar dat is een andere cast dan op Broadway. Dit heb ik van de beheerders van de Newsies Facebook te horen gekregen. Ik zat ook met die vraag, omdat ik in September naar NY ga en het toen nog tot augustus liep. Dus ga er maar vanuit dat je gewoon heen kan!
ik kan in ieder geval niet wachten!

Nu nog een tweede zoeken, iemand inderdaad nog iets aan te raden? (naast de grote musicals)

  [ # 258 ] 10 May 2014 07:45 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2004-12-12

Super bedankt voor jullie reacties! Ik wil Les Miserables dan sowieso vast hier boeken… En dan Newsies via de tkts in lower manhattan… alleen nog even de familie overhalen 😉

  [ # 259 ] 22 June 2014 08:59 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2013-09-16

Helaas werd mij vanuit de Newsies Facebook (door de beheerder) verteld dat Newsies niet zou stoppen. Helaas is dat dus helemaal niet waar.

De laatste voorstelling is op 24 augustus en in oktober begint de U.S. tour.
Hopen dat ik snel mijn geld terug ga krijgen voor de tickets die ik nu al heb, voor in september. Gehoopt om ze eigenlijk te zien! stoppen ze twee weken voordat ik naar NY ga.
Balen!

Dus helaas, vanaf eind augustus geen Newsies meer op Broadway.

  [ # 260 ] 22 June 2014 10:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dat was waarschijnlijk nog niet bekend toen jij het vroeg. Het werkt daar heel anders met verlengen en stoppen dan in Nederland. Het is vrij gebruikelijk dat een productie eerder stopt dan dat er in eerste instantie kaarten voor geboekt kunnen worden.

  [ # 261 ] 25 June 2014 05:19 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2013-09-16

martijn-j - 22 June 2014 10:37 PM

Dat was waarschijnlijk nog niet bekend toen jij het vroeg. Het werkt daar heel anders met verlengen en stoppen dan in Nederland. Het is vrij gebruikelijk dat een productie eerder stopt dan dat er in eerste instantie kaarten voor geboekt kunnen worden.

Had er erg zin in, maar helaas is het niet anders. Kijken welke we nu mee kunnen pakken, via de TKTS.

  [ # 262 ] 23 January 2015 06:26 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  50
Geregistreerd  2007-01-11

Ik ga in februari nog een keert naar new york?.  M’n twaalfde keer al.  Nu zag ik dat er een nieuwe app bestaat voor goedkope broadwaytickets.  TODAYTIX
Er is een aanbod van goedkope tickets voor broadwayshows.  Je kan er ook deelnemen aan de lottery voor tickets van On the town.
Wanneer je voor het eerst tickets koopt en een code ingeeft van een andere gebruiker, dan krijg je 20$  korting.  Zo kan je dus voor heel weinig geld een show kijken.
Wanneer je je eigen code deelt op het internet krijgen andere mensen ook 20$ korting;  en krijg je zelf 20$ korting.
Leuk idee wel?  Ik heb een profiel aangemaakt.
Hebben mensen al enige ervaring hiermee?

Mijn code is in ieder geval DNTGN, als je ze gebruikt krijg je 20$ korting en ik ook.  Mooi meegenomen toch;

  [ # 263 ] 28 April 2015 05:51 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2007-02-06

Heeft iemand Something Rotten! al gezien? Over drie weken gaan we naar New York en we twijfelen of we kaarten hiervoor moeten bestellen…

  [ # 264 ] 30 April 2015 08:17 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

delete - 28 April 2015 05:51 PM

Heeft iemand Something Rotten! al gezien? Over drie weken gaan we naar New York en we twijfelen of we kaarten hiervoor moeten bestellen…

Niet gezien maar hij komt naar Londen volgend jaar, mocht je twijfelen. (Een tripje londen is sneller gemaakt dan een tripje new york :p)

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 265 ] 02 June 2015 07:32 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2015-02-25

Hallo allemaal,

Ik ga komende week naar New York met mijn moeder. Ik wil graag een musical bezoeken. Mijn moeder houdt er niet zo van. Wat is dan leuk om heen te gaan? Laagdrempelig maar toch te volgen. Daarnaast spreken we beide niet fantastisch engels. Er moet dus vooral ook veel te zien zijn tijdens de show 😉

En als je nog andere NY tips hebt voor twee mensen die voor het eerst in NY zijn, van harte welkom!

  [ # 266 ] 02 June 2015 07:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Dan zou ik voor The Lion King of Aladdin gaan. Neem aan dat je de disneyfilms kent, dus dan weet je al een beetje wat je kunt verwachten. Zijn ook echte spektakelshows.

  [ # 267 ] 02 June 2015 07:53 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2015-02-25

martijn-j - 02 June 2015 07:46 PM

Dan zou ik voor The Lion King of Aladdin gaan. Neem aan dat je de disneyfilms kent, dus dan weet je al een beetje wat je kunt verwachten. Zijn ook echte spektakelshows.

Dankjewel! Dat idee had ik zelf ook al een beetje ja. Heb het idee (heb de twee hierboven genoemde apps gedownload) dat voor The Lion King niet echt tickets met korting te krijgen zijn. Dat is wel jammer.

  [ # 268 ] 18 December 2015 09:45 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Hallo allemaal,

Over een maandje ga ik naar New York! Naast dat ik gewoon de stad wil gaan verkennen, wil ik natuurlijk ook een paar musicals gaan bezoeken.

Ik wil heel graag naar Matilda, dus die boek ik sowieso van tevoren. Welke andere musicals moet ik daar zien? En is de kans aanwezig groot dat ik daarvoor een last minute ticket kan krijgen?

Als iemand nog andere tips heeft voor verblijf (hostel of goedkoop hotel) of overige activiteiten in de stad hoor ik het ook graag!

Groetjes,
Kim

  [ # 269 ] 18 December 2015 10:36 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Les mis aangezien die sluit in september. En uiteraard; Hamilton!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 270 ] 18 December 2015 11:08 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Fun Home!

‹ First  < 16 17 18 19 20 >  Last ›
18 of 23