7 of 23 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Kom maar op met de New York Tips
  [ # 91 ] 12 August 2011 11:42 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2011-03-31

Wat dacht je van Wicked en Mary Poppins…
Weet niet of dit jouw stijl is, maar ik dacht, ik geef het maar even aan.

  [ # 92 ] 13 August 2011 06:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Ik zou The Book of Mormon absoluut niet willen missen, maar helaas kan je daar in September geen kaarten meer voor krijgen…

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 93 ] 13 August 2011 06:43 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Ik denk dat Anything goes ook een leuke show is, heeft iemand daar ervaring mee?

  [ # 94 ] 15 August 2011 03:57 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Hey Cara,

Mijn tip voor deze zomer is FOLLIES met inderdaad Bernadette Peeters en Elaine Paige. Maar dat is puur omdat ik daar zelf zo graag heen wil….is misschien wel mijn meest favoriete Sondheim Score ooit. Maar heb het nog nooit live gezien, behalve concertant.

Peeters is een heldin, maar viel me lelijk tegen in Gypsy een jaar of 6 geleden. Paige is mijn musicalmamma (Chess!) maar was niet mijn favoriete Norma Desmond. Maar toch: geweldige muziek, diva’s en het lelijkste theater van New York. Ik ga in Oktober….

Book of Mormon kun je niet meer voor normale prijzen krijgen, maar ach…..daar valt overheen te komen, toch? Wat is 250 dollar in een mensenleven? Voor een kaartje aan de zijkant? Ik ga!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 95 ] 15 August 2011 05:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Bij gebrek aan een beter topic (en luiheid om een nieuw topic aan te maken) Catch me if you can met Aaron Tveit en Norbert Leo Butz stopt al weer per 4 september. Jammer, maar zo bijzonder was de show inderdaad niet. Erg textbook-musical.

  [ # 96 ] 18 August 2011 08:22 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

Ik wil 4 kaartjes voor Wicked voor in de herfstvakantie, maar waar moet ik dat kopen op internet? En hoe gaat dat met die kaartjes, worden die in het theater op mijn naam klaargelegd ofzo?

  [ # 97 ] 18 August 2011 08:49 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Wicked is altijd lastig. Geen kortingen voor. Je kunt het beste naar de officiële site gaan (http://www.wickedthemusical.com), daar kun je doorklikken naar Ticketmaster. De kaarten liggen inderdaad klaar voor je bij de kassa op vertoon van je creditcard.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 98 ] 18 August 2011 09:03 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

Bedankt! Ik zocht ook niet naar korting ofzo hoor, ik vroeg me gewoon af via welke site ik ze kan reserveren 😉

  [ # 99 ] 19 August 2011 11:27 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  141
Geregistreerd  2005-03-14

Hallo allemaal, dank jullie wel voor de tips!

Martijn, Follies en Rent klinkt inderdaad aantrekkelijk.
Alleen, mijn man heeft niet zoveel met Rent (ik wel, ik vind het prachtig!).

Tammie, Wicked lijkt mij erg mooi, Mary Poppins spreekt mij iets minder aan.

Chitra, wat maakt The Book of Mormon zo bijzonder? Ik begrijp de absurde prijzen echt niet!

Jacco, Follies dus… staat genoteerd!
En wederom, The Book of Mormon, tja… voor een show die ik écht wil zien zou ik best 250 dollar overhebben, maar deze show spreekt me niet zo aan (sorry!).

Mijn man wil graag Jersey Boys zien, dus de lijst is nu:

- Jersey Boys
- Follies
- Billy Elliot ?

Ik heb er zin in!

  [ # 100 ] 22 August 2011 06:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Dit topic wordt onderbroken voor een commercial:

Alleen morgen (23 augustus) en overmorgen te boeken:
Retour New York met Lufthansa vanaf Schiphol reizen 1/11 tot 16/12 of 5/1 tot 31/3 voor €429 inclusief tax….

Voor Belgische musicalvriendjes met Jet Airways vanaf Brussel voor €421 inclusief.
Alleen te boeken via http://www.vliegtickets.nl

Dank voor uw aandacht. Dit zal niet zo vaak voorkomen, maar dit is zo belachelijk goedkoop…

😊

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 101 ] 19 September 2011 03:11 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen maar, weet iemand of er een theater/musical winkel is in NY? zoals

Net zo Winkel als in London.

  [ # 102 ] 19 September 2011 03:45 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

sanjay - 19 September 2011 03:11 PM

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen maar, weet iemand of er een theater/musical winkel is in NY? zoals

Net zo Winkel als in London.

ja een hele leuke! het ebstaat uit 3delen, d enaam weet ik niet maar het is om de hoek over het addams family theater 😉
je kunt er souvenirbrochures halen, tshirts posters cds, making offs boeken zno :d

  [ # 103 ] 24 September 2011 03:36 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2011-03-06

Ik ga over 3 weken naar NY en ik zit erover na te denken om naar the lion king te gaan. Kun je daar ook kaarten voor krijgen met korting, zoals dat ticket booth ding? Welke musicals heb je anders waar je gebruik kan maken van dat ticket booth ding? Sorry ik kan zo ff niet op de naam komen, maar in londen heb je dat ook.

  [ # 104 ] 24 September 2011 04:43 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Bij de TKTS waren er vorige zomer nog tickets voor:
-Billy Elliot
-Phantom of the opera
-Mamma Mia
-....
(die 3 waren de bekendste)

  [ # 105 ] 24 September 2011 08:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

marsjeeh - 24 September 2011 03:36 PM

Ik ga over 3 weken naar NY en ik zit erover na te denken om naar the lion king te gaan. Kun je daar ook kaarten voor krijgen met korting, zoals dat ticket booth ding? Welke musicals heb je anders waar je gebruik kan maken van dat ticket booth ding? Sorry ik kan zo ff niet op de naam komen, maar in londen heb je dat ook.

Toen ik op Times Square in de rij stond voor last minute kaartjes voor een show, ( die je zondags na 4 uur en door de weeks na 6 uur met korting kan krijgen)  zeiden de mensen van de kaartverkoop dat er 2 shows zijn die je nooit met last minute korting kan krijgen. Wicked en the Lion King. Die zijn altijd uitverkocht en die moet je gewoon van te voren bestellen.
Een goede bestelsite voor kaartjes voor Broadway is http://www.broadway.com

Niet zo bekend in Nederland en ook niet echt een musical maar wel heel populair en indrukwekkend is de productie War Horse! Kan ik warm aanbevelen

[ Gewijzigd: 24 September 2011 08:27 PM by dutchthea ]
   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 23