Verrassende Ontmoetingen Concertzaal Tilburg met Suzan Seegers
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

MOOIE LENTE
De winter is voorbij en alles roept: kom naar buiten, trek er op uit.
Mooi! De serie ‘Verrassende Ontmoetingen’ heeft namelijk nog twee prachtige concerten op het programma staan, voordat het slotakkoord van het concertseizoen eind april klinkt

LENTECONCERT zondag 21maart,14.30 uur
Harmonieorkest ‘L ‘Echo des Montagnes’ onder leiding van Jack Otten en Fanfare Orkest
’ De Vooruitgang’ onder leiding van Frenk Rouschop (de meest overtuigende winnaar van het eens in de vier jaar gehouden WMC) trakteren de bezoekers in de concertzaal van Theaters Tilburg op zondag 21 maart op een prachtig afwisselend programma vol hoogtepunten en aangename verrassingen die u niet wilt missen.
De aanvang is 14.30 uur en de presentatie is in handen van Peter Veltman

Bijzonder te vermelden zijn hierbij de solisten: Wout Claessens — altsaxofoon en de
vocale solisten: Suzan Seegers, Karilien Torensma, Miriam Venema en Lauri Brons

Blond en Gezellig is de naam Karolien Torensma, Miriam Venema en Lauri Brons.
Twee blond, 1 gezellig, of toch allemaal blond en gezellig? Uit eigen repertoire zullen zij
het prachtige “Ik ben een vrouw” uit de musical “3 Musketiers” voor u brengen.
Een verrassende ontmoeting tussen drie vrouwen met eenzelfde gedachte…….

Suzan Seegers
Al tijdens het laatste jaar van haar opleiding speelde ze in de musical “Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?”. Haar grote naamsbekendheid bij het grote Nederlandse Publiek verwierf ze echter door deel te nemen aan het massaal bekeken Tv-programma “Op zoek naar Evita”. Uiteindelijk eindigt ze in dit programma als tweede maar de juryleden Willem Nijholt, Pia Douwes en Erwin van Lambaart zijn lovend over haar kwaliteiten. Vier dagen na de Tv-finale krijgt ze een rol van Cosette aangeboden in de grootse musicalproductie “Les Miserables” van Joop van den Ende Theaterproducties. Op dit moment speelt ze in de theaterproductie “Sonneveld voor altijd!” een muzikale hommage aan Wim Sonneveld, die in november 2009 in première is gegaan.

Wout Claessens altsaxofoon
Op vierjarige leeftijd begon Wout Claessens met cellolessen. Toen hij negen jaar oud was kreeg hij daarnaast de eerste saxofoonles van vader Jacques.
Nadat hij op zijn twaalfde de cello verruilde voor de contrabas, begon hij op zestienjarige leeftijd zijn studies saxofoon en contrabas aan het Maastrichts Conservatorium. Hier volgde hij lessen bij onder meer Norbert Nozy en Carol Harte. Een jaar later werd hij aangesteld als baritonsaxofonist bij de Marinierskapel der Koninklijke Marine. .
Bij de Marinierskapel der Koninklijk Marine soleerde Wout onder andere in het werk
“The Three Storms” van Hardy Mertens. Daarnaast trad hij op als solist tijdens vele concerten en concoursen bij diverse amateur muziekgezelschappen.
Wilt u dit gevarieerd en sprankelend concert ook meemaken?
Dat kan, op dit moment zijn er nog kaarten verkrijgbaar voor dit bijzondere lenteconcert.

  [ # 1 ] 27 February 2010 12:34 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Dit lijkt me erg leuk.
Hoe kan ik boeken en wat kost het?

  [ # 2 ] 27 February 2010 09:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Ik kreeg m in de mailing omdat ik bij een van de twee orkest heb gespeeld. Dus ik kan ze zo bestellen. Ik denk gewoon via de site van Theaters Tilburg?