2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Het nieuwe voorstel topic
  [ # 16 ] 12 November 2010 03:07 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2010-11-12

Had hem net in een nieuw topic geplaatst maar zag dat er al een bestaand topic voor was dus bij deze:

Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag hier “nieuw” op het forum. Nieuw is tussen aanhalingstekens omdat ik al een tijdje Musicalworlds volg. Maar goed sinds vandaag ben ik dus ook te vinden op het forum haha 😊 Dus even mij voorstellen:
Ik heet Laura, 23 jaar,  kom uit het zuiden van het land, en ik ben sinds kleins af aan een musical liefhebster.

Nou, mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel 😊

Groetjes
Laura

(PS. hoe verwijder ik mijn oude topic, weet iemand dat?)

  [ # 17 ] 14 November 2010 01:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Welkom allemaal!

@ Laura: Jij kan geen topics verwijderen. (Kunnen de mods dat eigenlijk wel?) Gewoon niet meer op reageren en dat verdwijnt ie vanzelf wel. 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 18 ] 15 November 2010 06:23 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Para - 14 November 2010 01:49 PM

@ Laura: Jij kan geen topics verwijderen. (Kunnen de mods dat eigenlijk wel?) Gewoon niet meer op reageren en dat verdwijnt ie vanzelf wel. 😉

Mods kunnen dat wel (net als we topics kunnen sluiten), maar dat is in dit geval niet nodig. Iedereen mag een voorsteltopic openen, en zoals gezegd, als er niet meer op wordt gereageerd zakt zo’n topic vanzelf weg.

  [ # 19 ] 22 December 2010 06:46 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  75
Geregistreerd  2010-12-22

-

[ Gewijzigd: 17 September 2015 07:50 AM by Britt Poppins ]
  [ # 20 ] 16 January 2011 12:34 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2011-01-16

Ik stel me ook even voor: Mijn naam is Kim en megamusical fan!
Ik ben (pas geworden, 3 jan) 29 jaar, getrouwd en woon met onze 3 poezen
in Ridderkerk.
Ik ben secretaresse en part time Pedicure.
Sinds het overlijden van mijn moeder in 2008 ben ik een grote fan van musicals geworden, acteurs
kunnen alle gevoelens goed leggen in musicals en dat vind ik prachtig om naar te kijken!


Mocht je verder vragen hebben, stel ze maar!

groetjes Kim

   Handtekening   

Groetjes van Kim

  [ # 21 ] 16 January 2011 01:12 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

hallo naamgenoot 😉

welkom op MW 😄

  [ # 22 ] 16 January 2011 01:25 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  70
Geregistreerd  2011-01-15

Dag allemaal,

ik ben Joyce, 28 (net geworden) en kijk al een tijdje rond hier. Ik heb me gisteravond pas aangemeld omdat ik eens wilde weten wat er bij de Zorro-chat allemaal gezegd werd. (Ja, ik volg OZNZ… Heb OZNE ook gevolgd, de andere twee niet). Was wel een belevenis die chat zeg, door al die time-outs.
De eerste musical die ik zag was The Phantom of the Opera in Londen, toen ik 17 was. Het waren ontzettend slechte plaatsen, maar wat ik daar op het podium zag gebeuren betoverde mij zo dat ik sindsdien een musical-fanaat ben. Helaas heb ik niet het budget om erg veel musicals in een jaar te kunnen zien, maar ik heb al een aantal prachtige musicals mogen aanschouwen (zoals Evita, Les Miserables, the Lion King en Urinetown). Ik heb al een kaartje voor Zorro, dus ben erg benieuwd hoe die zoektocht af gaat lopen.
Ik vind het heerlijk om in een theater te zitten, veel beter dan film 😉

Naast musicals heb ik nog andere interesses en bezigheden: zo studeer ik Algemene Cultuurwetenschappen (ben aan het afstuderen), zing ik (klassiek), hou ik van dansen (vooral historische dans zoals middeleeuws, victoriaans, 18e eeuws of uit de Jane Austen-periode) en ben ik erg creatief (kleding maken, borduren, dat soort werk)

[ Gewijzigd: 16 January 2011 03:54 PM by seneris ]
  [ # 23 ] 16 January 2011 01:45 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Welkom Joyce… De chat was….enerverend inderdaad. Dat moet volgende week beter gaan…

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 24 ] 01 March 2011 03:29 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2011-03-01

Het voorsteltopic dan toch eindelijk gevonden!

Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje een meelezer op het forum, maar heb me sinds vandaag ook maar eens aangemeld.
Ik ben Naomi, bijna 31, getrouwd en moeder van 3 kids. Zoals mijn naam al een beetje verraadt ben ik groot disneyfan en dan vooral van de oude disney classics met veel liedjes en muziek erin (toch ook een soort van musicals, nietwaar) en sinds een paar jaar ben ik ook helemaal ‘in to’ musicals.
Mijn eerste musical was Saturday Night Fever, voor mij niet echt een groot succes en heb daardoor een tijdlang weinig met het musicalgenre gehad. Ik raakte weer geinteresseerd toen ik in New York de musical Fiddler on the Roof zag met Harvey Fierstein in de hoofdrol. Daarna durfde ik het ook weer in Nederland aan en heb inmiddels al een flink aantal musicals bezocht.
Zoals eerder gezegd lees ik al een tijdje mee op dit forum, vooral de bezoekerservaringen vind ik erg fijn. Zo heb ik laatst mijn man meegesleept naar Urinetown, hoewel hij niet van (dramatische) musicals houdt, omdat ik hier op het forum las dat het een musical met zelfspot is.
En morgen ga ik naar La Cage aux Folles dankzij een kortingsactie hier gevonden.
Groetjes,
Naomickey

  [ # 25 ] 29 May 2011 12:48 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

Hoi!

Ik ben Valerie en ik ben 13 jaar. Toen ik ongeveer 5 jaar was zag ik de studio100 musical ‘Doornroosje’ en ik was gelijk verliefd. Sindsdien ben ik een groot musicalfan en heb onder andere Elisabeth, The Lion King, Ciske de Rat, Urinetown, Mary Poppins en nog veeeel meer musical gezien. Mary Poppins is mijn favoriete musical, ik ben daar nu twee keer geweest en ik ga ik nog twee keer, misschien wel drie. Mijn favoriete musicalactrice is Sophie Veldhuizen, ik ben een hele grote fan van haar sinds de eerste liveshow van OZNM en ik vind haar echt geweldig, ook als Mary! Verder vind ik Pia Douwes, Brigitte Heitzer en Chantal Janzen echt super! Theater is echt mijn passie en ik hoop later zelf musicalster te worden. Met de kerk doen we de musical Mary Poppins en afgelopen vrijdag waren de audities. Ik heb de hoofdrol gekregen! Mary Poppins is echt mijn droomrol en ik ben heel blij dat ik die rol nu in een amateurproductie mag gaan spelen. Ik hoop later Mary te mogen spelen in dé professionele productie. Als je vragen hebt kan je dat hier stellen of een pb’tje sturen.

Groetjes!

  [ # 26 ] 06 June 2011 08:53 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Hoi,

Ik ben Stan, 15 jaar en ik ben al een tijdje lid hier. Ik speel toneel en zing sinds mijn 6e en doe dat nu 3 keer per week bij verschillende groepen. Ook schrijf ik zelf toneelstukken en musicals die door scholen en toneelgroepen worden opgevoerd. Verdere hobbys van mij zijn Piano spelen, films kijken en dingen ontwerpen. Vanaf volgend jaar speel ik ook in een kinderserie op tv, maar dat is eigenlijk allemaal secret…dus ssst!

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 27 ] 07 June 2011 05:15 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Goeiemorgen allemaal 😛

Ik heet Lisa ben 15 jaar oud en woon in Den Haag! Ongeveer 20minuutjes van et circustheater en het world forum!:P
Ik zit nu in 4havo maar ik ga over naar 5havo!:) dusja volgend jaar examen :O
Ik heb geen werk….
Als jullie nog wat te vragen hebben, stuur dan maar een berichtje of vraag het hier!

  [ # 28 ] 07 June 2011 06:19 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

Hoi 😉,

ik ben Dieuwertje ik ben 18 jaar oud en heb dit hele topic nu pas ontdekt:P.
Ik ben eerste jaars studente aan de UvA, bijna tweede jaars (yeeuy).
Verder uhm, was mijn eerste musical, in principe, de Koning van Katoren, en later Doornroosje, en toen was ik verliefd =). Daarna volgenden aardig wat musicals. O, en ik kwam er plots achter dat Jacco (van dit forum dus, ) op mijn oude middelbare school leraar Engels is, ultiem =P. Dankzij Jacco heb ik op examenreis éindelijk the Phantom of the Opera in Londen gezien, dus daar ben ik m nog steeds eeuwig dankbaar voor =D. De keuze was: een tweede musical naar keuze of een ghost walk door Londen…Keuze snel gemaakt. :V.

Verder vind ik het leuk om ‘creatief’ bezig te zijn, tekenen, schilderen, maar ook werken aan mijn website, pixelen en digitaal tekenen. Ik zing waar niemand mij horen kan, ik zing niet vals maar we kunnen ook niet zeggen dat ik er talent voor heb dus dat houd ik binnen de muren van mijn kamer 😛. Ik speel klarinet, en houd verder van lasagne en de kleur blauw. Oja en ik heb een hékel aan sport.

En met die mededeling sluit ik dan weer af 😊

  [ # 29 ] 09 June 2011 05:58 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  118
Geregistreerd  2006-09-30

Hoi allemaal,

Al een heel lange tijd geleden heb ik hier een account aangemaakt, maar eigenlijk heb ik altijd meegelezen. Nu vind ik het ook wel leuk om eens mee te praten.

Mijn naam is Maartje en ik ben 22 jaar. Ik doe twee rechtenstudies aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Ik woon sinds een paar jaar ook in Rotterdam, maar heb de eerste 19 jaar van mijn leven in Breda gewoond. Ik ben dus een grootverbruiker van zowel het Chasse Theater als het Luxor 😉. Ik was al heel jong musicalfan. Mijn moeder vond me toen nog te jong om de heftige verhalen van musicals als The Phantom en Miss Saigon te zien, maar de cassettebandjes heb ik helemaal grijs gedraaid. Mijn eerste ‘volwassen’ musical was Elisabeth, nog steeds een van mijn favorieten. Een van mijn favoriete musicalacteurs is Rene van Kooten, dus heb ik onder dezelfde naam ook een account op zijn site en ben ik daar redelijk actief op het forum.

Groetjes,
Maartje

  [ # 30 ] 24 June 2011 08:22 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2011-06-24

Dan ga ik me ook maar even voorstellen 😊.
Ik heb me nog maar net aangemeld, dus wel zo netjes om jullie dan meteen even te laten weten wie ik ben he 😊.

Mijn naam is Marjolein en ik ben al heeeeeeel veel jaren groot musicalfan. Ik woon in Terneuzen (waar we helemaal niks goeds hebben wat betreft theater/musical).
Voor ons is een musicalbezoek dus ook vaak een dagje uit.
Geweldig dat dit forum er is, samen een passie delen!

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6