23 of 26 | ‹ First  < 21 22 23 24 25 >  Last ›
Urinetown on tour 2010
  [ # 331 ] 04 March 2011 09:15 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  64
Geregistreerd  2010-01-19

Heeft iemand enig idee waarom de voorstelling van 8 maart is afgelast? Ik kreeg gisteren namelijk telefoon van het DeLaMar en kreeg te horen dat de voorstelling niet doorging en of ik mijn kaarten om wilde boeken.
Heb besloten om ze niet om te boeken in het DeLaMar, maar nieuwe kaarten besteld voor 10 maart in Tiel.
Ben wel heel benieuwd naar de voorstelling.

  [ # 332 ] 04 March 2011 08:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

http://www.telegraaf.nl/prive/9193551/___Jamai_aan_beterende_hand___.html?sn=prive

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 333 ] 04 March 2011 08:45 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2007-03-26

Jamai mag weer beginnen met stemtrainingen
Jamai Loman heeft vandaag goed nieuws gekregen van zijn KNO-arts. Hij mag weer beginnen met stemtrainingen. Dat heeft de musicalster laten weten aan RTL Boulevard.

Jamai had een ontsteking op zijn rechterstemband en moest zich daarom drie weken geleden tijdelijk terugtrekken uit de musical Urinetown. De zanger moest stemrust houden.

Jamai is wel opgelucht, maar springt nog niet helemaal een gat in de lucht. “Mijn stem is nog zwak en heeft dus flinke training nodig om hem weer te laten klinken als vanouds.”

Jamai hoopt ergens volgende week weer op de planken te staan in Urinetown.

  [ # 334 ] 04 March 2011 09:02 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Dat vind ik dan wel sneu voor Yoran, dat-ie dan niet de laatste show ook kan doen 😉 Zou voor hem wel leuk zijn geweest denk ik, net als voor Florens, maarja. Gelukkig gaat het weer beter met Jamai, da’s ook wel fijn voor hem (:

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 335 ] 05 March 2011 02:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Ik zou het eerder sneu vinden voor Jamai, wanneer hij de laatste voorstelling niet kon doen. Het is toch zeker zijn rol.

Lotus18 - 04 March 2011 09:02 PM

Dat vind ik dan wel sneu voor Yoran, dat-ie dan niet de laatste show ook kan doen 😉 Zou voor hem wel leuk zijn geweest denk ik, net als voor Florens, maarja. Gelukkig gaat het weer beter met Jamai, da’s ook wel fijn voor hem (:

  [ # 336 ] 05 March 2011 04:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja inderdaad! Yoran heeft nu mooi de kans gekregen zichzelf te bewijzen, maar de rol is van Jamai!
Dus ik ben blij de hij zelf de laatste kan spelen!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 337 ] 05 March 2011 05:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik sluit me daarbij aan; ik denk dat Yoran allang blij is dat hij als stagiair de kans heeft gekregen om de hoofdrol te mogen spelen en dat het hem helemaal niks uitmaakt of hij de laatste als Bobbie Goud mag spelen of in het ensemble. De rol is van Jamai tenslotte.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 338 ] 05 March 2011 06:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

sinds wanneer zijn rollen van iemand?

  [ # 339 ] 05 March 2011 09:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Sinds je je handtekening onder een contract zet 😛

jouke - 05 March 2011 06:30 PM

sinds wanneer zijn rollen van iemand?

  [ # 340 ] 06 March 2011 06:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

claudtje - 04 March 2011 09:15 AM

Heeft iemand enig idee waarom de voorstelling van 8 maart is afgelast? Ik kreeg gisteren namelijk telefoon van het DeLaMar en kreeg te horen dat de voorstelling niet doorging en of ik mijn kaarten om wilde boeken.
Heb besloten om ze niet om te boeken in het DeLaMar, maar nieuwe kaarten besteld voor 10 maart in Tiel.
Ben wel heel benieuwd naar de voorstelling.

De premiere van Gooische Vrouwen is a.s. dinsdag in het DeLaMar. Dat zal er mee te maken hebben?

Enne.. over Jamai/Yoran. Misschien is het voor Yoran, en voor iedereen eigenlijk, wel juist heel leuk en fijn om gewoon in de originele bezetting deze show af te kunnen sluiten! 😊

  [ # 341 ] 08 March 2011 11:28 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2010-04-09

Het is al weer anderhalve week geleden dat ik geweest ben, maar wil toch nog even kort van mijn belevenissen konde doen.
Het was op een vrijdagavond in Amstelveen. Bij de garderobe stond een bord met de mededeling dat Jamai niet speelde. Ik was blij dat ik van te voren op het forum gelezen had dat zijn vervanger zo goed was, want anders was ik vast teleurgesteld geweest.

De voorstelling zat van het begin tot het eind goed in elkaar. Ik heb erg gelachen en was tegelijkertijd geboeid door de verhaallijn.

In de gele tekst worden belangrijk elementen van het verhaal verklapt.
Toen duidelijk werd dat Bobbie Goud echt dood ging/gegaan was, zat ik wel met open mond van verbazing en mijn nicht was helemaal geschokt. Zij had niet verwacht dat er in musicals uberhaupt mensen doodgingen, laat staan de goeierikken. Toen vervolgens bleek dat het heel land ineen stortte als gevolg van de revolutie vond ik dat een geweldig wening, maar mijn nicht wist helemaal niet meer waar ze het zoeken moest.
Overigens betrok ik dat meteen op de huidige situatie in de wereld, met alle revoluties die aan de gang zijn. Moet je je daarbij nu ook afvragen of dit uiteindelijk wel in het belang van het volk is, of dat ze straks nog slechter af zullen zijn dan nu? Ik hoop het niet!

Yoran speelde uitstekend en misschien past hij nog wel beter in de rol dan Jamai ( die ik dus niet gezien heb), omdat hij zo jong en onschuldig overkomt. Ik vind het prachtig hoe hij als jong broekie als gevolg van verliefde kriebels een revolutie op touw zet. Jamai is toch al wat ouder en gelikter/zelfverzekerder.

Suzan Seegers stal de show als Kleine Eefje. Ik begrijp helemaal waarom zij die Johny Kraaykamp award heeft gewonnen, want wat was ze goed. Wat ik vooral verbazingwekkend vond, was dat ze met haar verdraaide stem toch zo mooi kon zingen.

Ook van René van Kooten en van Ellen van Laarhoven heb ik genoten. Van de laatste las ik later in het programmaboekje dat ze eerder de barones in SOM speelde en in die rol vond ik haar ook al zo goed. Een goed gevoel voor timing en een prachtige stem.

De rest van de cast presteerde ook uitstekend, maar dit waren mijn favorieten.

  [ # 342 ] 11 March 2011 06:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Ik heb gisteravond op de valreep dan toch ook nog een bezoek gebracht aan ‘Zeikstad” Wat een geweldige geestige show is dit zeg. Ik had Rene van Kooten ook al ‘s als farao in Joseph gezien maar wat kan die man raar doen zeg. Met die malle loopjes van hem.
Natuurlijk steelt Suzan Seegers de show als kleine Eefje met haar piepstemmetje en haar gevatte opmerkingen.
Ik had eigenlijk Jamai verwacht maar Yoran was Bobby. Hij ziet er tamelijk onschuldig uit en dat komt goed uit want Bobby Goud is een redelijk naief joch. Voor zover ik kon beoordelen deed hij het zangtechnisch uitstekend. Denk alleen wel dat Jamai wat meer presence heeft op ‘t toneel. Ook Renee van Wegberg was goed als Lot.
Verder vond ik eigenlijk iedereen goed. Er wordt mooi en verstaanbaar gezongen en het verhaal is natuurlijk absurd.
Wat ook absurd is dat je heel vrolijk het theater verlaat, terwijl het verhaal eigenlijk verschrikkelijk slecht afloopt. Raar maar waar.

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 343 ] 11 March 2011 06:30 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2011-03-11

Ik ben 4x geweest en vind hem helemaal geweldig

[ Gewijzigd: 11 March 2011 07:47 PM by Judith0892 ]
  [ # 344 ] 11 March 2011 07:45 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Illegale opnames zijn niet toegestaan op Musicalworld. Graag even de Huisregels doorlezen

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 345 ] 11 March 2011 07:56 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  64
Geregistreerd  2010-01-19

gisteren eindelijk ook naar Urinetown geweest. Werd wel tijd aangezien we hem destijds al in het M-lab wilden gaan bekijken, maar daar helaas niks van gekomen is. Wat een geweldige en leuke show, over een onderwerp dat eigenlijk best serieus is. Wat is Suzan geweldig als kleine Eefje en vooral complimenten voor Yoran. Een aantal mensen in de zaal bleven maar zeuren dat ze Jamai niet hadden, maar naar mijn mening was dit gezeur onterecht. Yoran deed, naar mijn mening, totaal niet onder voor Jamai. (Heb echter alleen filmpjes van MAG etc. als vergelijkingsmateriaal)

Vond het trouwens ook leuk en vooral knap om te zien dat de meesten meerdere rollen speelden. Je moet toch maar weer van het ene op het andere moment weer in een andere rol zitten.
Eigenlijk deed iedereen het fantastisch en het was ook leuk om een keertje op het podim te kunnen kijken in de pauze. (er sloten geen gordijnen) Grappig om te zien hoe ze het podium ombouwden voor de tweede acte.

@dutchthea, wat leuk dat jij er gisteren ook was, mag ik vragen op welke rij je zat? Ik vind het altijd wel leuk om een gezicht te koppelen aan een naam op het forum.

‹ First  < 21 22 23 24 25 >  Last ›
23 of 26