25 of 26 | ‹ First  < 23 24 25 26 > 
Urinetown on tour 2010
  [ # 361 ] 14 March 2011 09:35 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2009-08-23

Ik meen ook het volgende te hebben herkend :
lot (renee) die naar dat ...gebouw in de verte moest (aan het begin toen bobbie haar de weg wees) - the wizard of oz.
de lach van de politieagenten (tijdens hun dans) - lion king (de hyena’s)

ik kwam op een stuk of 25 tot 30 verwijzingen uit maar kan er nu even geen meer ophalen.

   Handtekening   

though fate wont always do what we desire
still we can set the world on fire!
(jekyll and hyde)

Geluk is de kunst een boeket te maken van de bloemen waar je bij kunt

  [ # 362 ] 14 March 2011 10:57 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Was de voorstelling gisteren in het DeLaMar nou de laatste? Ik had hiervoor kaarten gekocht omdat ik dacht dat het de laatste zou zijn, maar toen hoorde ik dat het de een na laatste zou zijn omdat ze dinsdag een inhaalvoorstelling hebben, maar het voelde gisteren toch wel heel erg als een laatste voorstelling. De sfeer in het publiek, maar ook dat Jamai nog kwam om bloemen te geven en de spelers waren erg emotioneel, vooral Kristel en Susan. Ik vond het wel bijzonder om er gisteren bij te zijn, maar ik had niet verwacht dat het zo’n sfeer zou hebben omdat het niet de laatste zou zijn… of is die inhaalvoorstelling afgelast ofzo?

En weet iemand of er een keetshow is geweest en hebben ze extra grapjes/ gekke dingen gedaan in de keetshow?

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 363 ] 14 March 2011 12:10 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2004-10-03

Er is geen keetshow geweest ook zaterdag avond niet. Gisteren werden er opnames gemaakt.. dus het zal ook niet gemogen hebben.
Kristel stond gisteren al voor het laatst op toneel…  de tranen bij de meeste kwamen pas toen ook Jamai op het toneel kwam.
En inderdaag.. dinsdag nog in Hoogeveeen.

  [ # 364 ] 14 March 2011 02:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Oh oke, dus Kristel is er niet meer bij dinsdag? En opnames? Gaan wij daar nog iets van meekrijgen of niet? (lees: komt er een dvd? 😛)

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 365 ] 14 March 2011 04:44 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2011-03-11

In dat compilatie stukje tijdens ‘Volg je hart’ zie je eerst Titanic en dan Dirty Dancing

  [ # 366 ] 14 March 2011 05:37 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

In Hooggeveen was Urinetown toen geannuleerd dus die halen ze nog even in dinsdag.

[ Gewijzigd: 15 March 2011 05:29 AM by Clauw ]
  [ # 367 ] 14 March 2011 08:32 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2009-09-03

Komt geen DVD uit.

  [ # 368 ] 14 March 2011 08:41 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2011-03-14

😄
Registratie was door canstagevideo, zal op hun website t.z.t. wel een clip komen denk ik

  [ # 369 ] 14 March 2011 08:45 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2007-03-26

Ik was gisteren ook bij de laatste (op de inhaal na) voorstelling van Urinetown en ook ik had de stille hoop dat Jamai er zou zijn ....... helaas.

Wat is dit toch een geweldige musical en het moet gezegd de cast speelde de sterren van de hemel en de zaal ging lekker mee.
Wat is dit snel gegaan en zo jammer dat Jamai niet meer heeft kunnen spelen maar gelukkig konden ze wel door met Yoran die het super heeft gedaan en dat in zo’n korte tijd, ik heb hem 3 maal gezien en dus ook gezien dat hij groeide in zijn rol.
Toch moet ik wel zeggen dat het voor hem maar goed is dat hij niet nog langer hoeft te spelen want ik merkte toch dat al deze voorstellingen een aanslag op zijn stem werd.
Ik zag hem vorige week in Tiel en merkte dat hij hees klonk en ook gisteren kwam niet alles er even goed uit maar werd hij in het enthousiasme van de gehele cast. meegetrokken.

En toen was het alweer voorbij een geweldig applause en bloemen voor de cast met toch wel een kippenvel moment, iedereen had de bloemen behalve Yoran en toe kwam Jamai op om Yoran zijn bloemen te geven een omhelsing volgde. Wat zal dit een moeilijk moment voor hem geweest zijn en trouwens voor sommige van de cast ook want die hielden het niet droog. Ook het publiek gaf Jamai nog even zijn wel verdiende applause.

Van mij mogen er meer van dit soort voorstellingen het theater in het was echt genieten.

  [ # 370 ] 16 March 2011 05:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  667
Geregistreerd  2005-04-26

Clara - 14 March 2011 08:45 PM

Ik was gisteren ook bij de laatste (op de inhaal na) voorstelling van Urinetown en ook ik had de stille hoop dat Jamai er zou zijn ....... helaas.

Wat is dit toch een geweldige musical en het moet gezegd de cast speelde de sterren van de hemel en de zaal ging lekker mee.
Wat is dit snel gegaan en zo jammer dat Jamai niet meer heeft kunnen spelen maar gelukkig konden ze wel door met Yoran die het super heeft gedaan en dat in zo’n korte tijd, ik heb hem 3 maal gezien en dus ook gezien dat hij groeide in zijn rol.
Toch moet ik wel zeggen dat het voor hem maar goed is dat hij niet nog langer hoeft te spelen want ik merkte toch dat al deze voorstellingen een aanslag op zijn stem werd.
Ik zag hem vorige week in Tiel en merkte dat hij hees klonk en ook gisteren kwam niet alles er even goed uit maar werd hij in het enthousiasme van de gehele cast. meegetrokken.

En toen was het alweer voorbij een geweldig applause en bloemen voor de cast met toch wel een kippenvel moment, iedereen had de bloemen behalve Yoran en toe kwam Jamai op om Yoran zijn bloemen te geven een omhelsing volgde. Wat zal dit een moeilijk moment voor hem geweest zijn en trouwens voor sommige van de cast ook want die hielden het niet droog. Ook het publiek gaf Jamai nog even zijn wel verdiende applause.

Van mij mogen er meer van dit soort voorstellingen het theater in het was echt genieten.

Ik ben ook naar urine town geweest en toen had Yoran de hoofdrol. Ik vind dat hij heel goed kan acteren en zingen.

   Handtekening   

Bestel mijn griezelroman de twee broers van Dracula
klik hier

  [ # 371 ] 16 March 2011 05:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Terugbeschouwend, nu het afgelopen is, denk ik dat we kunnen concluderen dat dit toch wel een van de weinige musicals is waar een groot deel van het publiek(forumbezoekers) positief over was. Ik hoop echt dat er meer van zulke musicals uit het M-lab naar boven komen. Heb persoonlijk erg genoten van de musical. Klein, maar fijn.

  [ # 372 ] 18 October 2011 12:22 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2011-03-14

Voor diegenen die het leuk vinden nog eens wat terug te zien, er staat een clip op canstagevideo.

Fre

  [ # 373 ] 18 October 2011 01:25 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2011-05-21

frederique1 - 18 October 2011 12:22 PM

Voor diegenen die het leuk vinden nog eens wat terug te zien, er staat een clip op canstagevideo.

Fre

Opvallend dat veel van je berichten over canstagevideo gaan.. Sluikreclame?

  [ # 374 ] 18 October 2011 01:39 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2011-06-07

Heerlijk om terug te zien. Ik wil meee….r!

  [ # 375 ] 18 October 2011 02:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Klopt het dat je daarvoor eerst moet inloggen?

‹ First  < 23 24 25 26 > 
25 of 26