4 of 11 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Elisabeth terug als Duitse tour
  [ # 46 ] 12 March 2011 05:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Ik heb net een ticket besteld voor Keulen op 5/11/2011.
Wat me altijd opvalt is dat de tickets zo immens duur zijn in Duitsland, maar ik heb het er voor over 😉

[ Gewijzigd: 14 March 2011 06:04 PM by Mith ]
   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 47 ] 12 March 2011 06:33 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2009-05-27

Mith - 12 March 2011 05:43 PM

Ik heb net een ticket besteld voor Keulen op 6/11/2011.
Wat me altijd opvalt is dat de tickets zo immens duur zijn in Duitsland, maar ik heb het er voor over 😉

Dat valt op zich wel mee, het ligt eraan waar je naar toe gaat 😉 De Stage bijvoorbeeld is absurd duur (behalve als je nog in de categorie valt voor de YoungTickets) en ook degene die Elisabeth produceert. Maar ik kon wel een keer naar Chess in Essen voor 9 euro en voor scholieren/studenten hebben ze ook vaak leuke kortingen! :D

  [ # 48 ] 13 March 2011 11:00 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Ja, het hangt er inderdaad van af 😊
Dit is nu de 3de keer dat ik naar Elisabeth ga in Duitsland en ik heb telkens meer dan 100 euro betaald voor een ticket. Dat komt ook wel door die vervelende, dure verzendingskosten. Had wel telkens een plaats op de eerste 5 rijen.

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 49 ] 13 March 2011 03:36 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2009-05-27

Wow, dat is inderdaad wel veel! Ik heb ‘m nu vier keer in Duitsland gezien, in Berlijn een keer eerste rang en ik geloof dat ik toen ook over de 100 heen ging, maar da’s ook alweer een tijdje geleden 😉 In Düsseldorf zat ik rij 2 (wat eigenlijk rij 1 bleek te zijn, leuke verrassing!) en toen bleef ik er (ver) onder. Geen idee waar dat aan gelegen zou kunnen hebben 😛

Ben wel heel benieuwd naar de cast!

Ik zit trouwens te denken… is er geen optie dat je je kaartje aan de kassa afhaalt?

  [ # 50 ] 13 March 2011 03:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Ja, ik ben ook in Berlijn geweest en zat toen ook over de 100. In Frankfurt ook…
Misschien hangt het ook van het tijdstip af. Ik ga altijd op zaterdag en meestal dan ook namiddag, omdat dat makkelijker is qua vervoer.
Ja, nu je het zegt. Zou leuk zijn als het zo was, maar op eventim.be kon ik alleen met verzendingskosten boeken. Ik vind het vreemd dat het 15 euro kost om het in België te krijgen^^
Ben ook benieuwd naar de nieuwe cast, al denk ik dat die erg gaat lijken op die van de vorige keer. Ik hoop sowieso op Annemieke als Elisabeth. Vind haar zalig. Na Pia de beste Elisabeth ever

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 51 ] 13 March 2011 07:48 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2009-05-27

Daar zal het dan wel aan liggen ja. Zaterdag, wanneer dan ook, blijft altijd duur, helaas!
15 euro?! Dat is absurd! Ik heb het geluk dat ik de kaartjes (bijna) nooit meer thuis laat sturen. Als ik in Duitsland naar een musical ga, gaat er bijna altijd wel iemand mee uit Duitsland en bestelt OF diegene de kaartjes OF laat ik ze bij een van hen thuis bezorgen :D

Annemieke is inderdaad super. Hoewel het misschien ook wel weer eens leuk zou zijn een nieuw iemand te zien 😉 Annemieke heeft die rol nu al een aantal jaar achter elkaar gespeeld.

  [ # 52 ] 13 March 2011 10:36 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Ja, das ook waar. Maar toch zie ik haar graag in de rol. Ik heb vorig jaar een van de us voor de rol van Elisabeth gezien, Stephanie heette ze, geloof ik. Ik vond haar ook wel goed, maar was toch enthousiaster over Annemieke. Ergens denk ik wel dat Lisa Antoni een goeie Elisabeth zou zijn… Als Lucheni zou ik dolgraag Carsten Lepper willen zien, maar Bruno doet het ook uitstekend.

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 53 ] 14 March 2011 04:52 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  40
Geregistreerd  2008-09-08

Ik zou graag naar Elisabeth in Keulen willen. Ik heb nog nooit een musical buiten Nederland gezien, dus zijn daar ook kortingsacties? En hoe gaat dat met verzending? Alvast bedankt!

Groetjes!

  [ # 54 ] 14 March 2011 05:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Over kortingsacties weet ik niet echt iets. Als er geweest waren, had ik die ook wel gebruikt 😉
De musical is nogal populair, dus ik weet niet of er direct snel kortingsacties gaan uitgeroepen worden.
Voor verzending naar de BeNeLux betaal je 15 euro verzendingskosten, wat ik redelijk schandalig vind. De tickets worden verzonden via DHL en zijn redelijk snel ter plaatse. Betalen doe je best met creditcard.
Op http://www.eventim.de kan je boeken. Je kan er zelf je plaatsen uitkiezen en dat vind ik wel een pluspunt.

[ Gewijzigd: 14 March 2011 06:02 PM by Mith ]
   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 55 ] 14 March 2011 09:29 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2009-05-27

Mith - 13 March 2011 10:36 PM

Ja, das ook waar. Maar toch zie ik haar graag in de rol. Ik heb vorig jaar een van de us voor de rol van Elisabeth gezien, Stephanie heette ze, geloof ik. Ik vond haar ook wel goed, maar was toch enthousiaster over Annemieke. Ergens denk ik wel dat Lisa Antoni een goeie Elisabeth zou zijn… Als Lucheni zou ik dolgraag Carsten Lepper willen zien, maar Bruno doet het ook uitstekend.

Lisa Antoni? Hmm, ik weet niet of zij die hoge noten haalt. Carsten lijkt me ook heeeel gaaf als Lucheni, hoewel ik het liefst Serkan heb! Thomas Hohler blijkt ook heel goed te zijn (verdorie, heb ‘m alleen maar als Rudolf gezien :() dus die wil ik dan ook wel zien maar als Rudolf was hij ook zo geweldig en dan zou hij een dubbelrol moeten spelen en zucht :(

Kun je niet kaartjes via de site kopen? Want eventim is volgens mij echt heel duur.

  [ # 56 ] 15 March 2011 02:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Als je op de site op tickets klikt, dan wordt je automatisch doorverwezen naar Eventim…

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 57 ] 20 March 2011 11:40 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  129
Geregistreerd  2009-05-27

Hm… Handig! Maar niet heus.

  [ # 58 ] 21 March 2011 07:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Heb vrijdag mijn ticket ontvangen. Was wel even een sprongetje waard 😉 Nu nog 8 maanden wachten :p

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 59 ] 24 March 2011 01:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Ik vroeg me af of de musical Elisabeth nou echt in 2012 weer terug keert naar wenen?
Want hij is op 3 september 1992 in première gegaan.
Dus als hij dan terug komt, verwacht ik dat hij rond 3 september 2012 in wenen weer speelt??
Weet iemand hier meer van??

  [ # 60 ] 29 March 2011 02:11 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Volgens de Elisabeth fanclub op facebook is vandaag bekend gemaakt dat Annemieke weer in de rol van Elisabeth zal kruipen. De audities zijn nog aan de gang in Berlijn en dus is de rest van de cast nog niet bekend…

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 11