45 of 47 | ‹ First  < 43 44 45 46 47 > 
Sunday Night Fever
  [ # 661 ] 01 January 2012 02:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik denk niet dat er veel mensen zullen kijken vanavond. ‘Boer zoekt vrouw’ staat er tegenover op Nederland 1.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 662 ] 01 January 2012 02:25 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

oef, dat is inderdaad wel een sterk programma met een paar miljoen kijkers. Ben benieuwd of het na het dieptepunt van vorige week aan kijkcijfers, deze week nog lager zal zijn….
Er zijn geen voorstellingen vandaag, best kans dat een hoop collega’s uit het vak gaan kijken vandaag.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 663 ] 01 January 2012 06:40 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

De Chat is voor het eerst in 2012 geopend voor de finale van SNF!

http://www.musicalworld.nl/chat/

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 664 ] 01 January 2012 07:24 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  60
Geregistreerd  2011-03-06

He Alessandro gaat met Anouk Maas, wat leuk!
Leuk al die theater koppeltjes!

Sorry, ff een beetje off-topic misschien.

  [ # 665 ] 01 January 2012 07:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Ik hoop dat ze vnv nog iets doen met Noortje…

  [ # 666 ] 01 January 2012 08:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

Dat grapje van Chantal, over Carlo’s jas, haha

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 667 ] 01 January 2012 10:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik vond het wel weer een aardige uitzending, net als die van vorige week. Jammer dat Joey er in het begin zo naast zat, maar moedig dat hij het zelf toegaf. Dat vond ik wel echt goed, dat hij zijn excuses daarvoor aanbod. Vond Kim-Lian op het eind ook erg positief, over Joey en Alessandro. En ik moet eerlijk zeggen, ik heb mijn mening over Alessandro een beetje bijgesteld. Qua zang is hij enorm gegroeid en ik denk dat ik er nu niet zo heel veel moeite meer mee had gehad als hij had gewonnen.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 668 ] 01 January 2012 10:48 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2011-09-11

Net even de finale terug gekeken. In tegenstelling tot de eerste uitzending was deze uitzending vele malen beter!! Ik ben positief over de uitzending, het was gezellig leuk. De jury was lief tegen elkaar, uitdagend en toch kritisch naar de finalisten. Jammer genoeg voor mij niet zoveel spanning als in de andere ozn series, omdat ik zelf al het gevoel had dat Joey het zou worden, maar om de gezichten te zien vol met spanning, oh brrrr….....

Joey kan dansen, zingen, springen, en de zaal platleggen!! Hij heeft de looks en de kwaliteiten om een goede Tony neer te zetten. Laat de repetities beginnen!!

Ik ben in tegenstelling tot anderen erg blij dat Alessandro het niet is geworden. Ik vind hem niet passen in het hele plaatje, maar dit is een gevoel wat ik heb.

Mijn conclusie:
Joey een terechte winnaar! Als er een mooie aanbieding komt zal ik zeker naar de musical gaan!!

  [ # 669 ] 01 January 2012 10:53 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2011-10-31

Het was een leuke uitzending vanavond! Jammer dat het bij Joey eerst niet goed ging, maar hij gaf het zelf toe en hij heeft de rest van de tijd heel goed gepresteerd. Ik ben blij dat hij gewonnen heeft! Dat viel natuurlijk ook al wel te verwachten, maar toch op het moment zelf is het nog best spannend!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel leuk zou vinden als Alessandro alternate of understudy wordt. Eerst vond ik hem arrogant, maar dat denk ik niet meer. Volgens mij is het wel een sympatieke jongen en ik vind dat hij goed vooruit is gegaan!

  [ # 670 ] 01 January 2012 11:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Sorry, misschien ben ik de enige en ben ik te kritisch. Maar ben ik de enige die vind dat het niveau te genant voor woorden was? En dat er in de gehele serie niet voldoende is gepresteerd, ook niet door Joey de rest van de avond? Heb me onwijs geĆ«rgerd aan deze gehele serie en vond het echt te erg voor woorden, kan nog niet uit over het niveau van de kandidaten. Vals zingen en slecht articuleren kan toch gewoon niet in een final auditie of ben ik nu te kritisch?? “Minder moeite” met iemand die gewonnen zou hebben of “een leuke uitzendig, maar goed gepresteerd” is toch niet voldoende… in mijn ogen niet.Of ben ik gewoon een zeikerd en heb ik een slechte dag… 😉

  [ # 671 ] 01 January 2012 11:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-12-06

Ik ben het er wel mee eens dat het eigenlijk allemaal niet best was. Natuurlijk was het vanavond beter dan de eerste paar afleveringen (vorige week heb ik niet gezien en ook niet teruggekeken (zegt al genoeg dat ik dat niet heb gedaan)), maar ik vond bijvoorbeeld het optreden helemaal op het eind toen Joey gewonnen had niet zo goed.
Joey was wel de beste, maar voor mijn gevoel is het niveau van de kandidaten niet in de buurt van de op zoek naar series gekomen. En neit alleen de kandidaten, maar ook het programma heeft het er niet bij gehaald.
Eigenlijk vond ik het enige positieve de presentatie van Chantal. Ik vind haar gewoon leuk in dit soort dingen. Ik hou van haar pittige opmerkingen zoals tegen Carlo over zijn kleding. ik dacht het zelfde 😉

Ik was al niet van plan naar de musical te gaan en dat is door het programma zeker neit veranderd.

  [ # 672 ] 01 January 2012 11:39 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

wat ik hier nog niet lees, is het feit dat Deon mede door de jury er uit lag. Twitter ontplofte op dat moment met kreten als “vriendjespolitiek” omdat alessandro meer punten kreeg van de jury en ook nog eens 20 punten meer.

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 673 ] 02 January 2012 06:41 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Voor de eerste videoreportage van 2012 woonde Musicalworld.TV de finale bij van RTL’s Sunday Night Fever.
Veel gesprekken, met onder anderen winnaar Joey Ferre, Alessandro Pierotti, Noortje Herlaar en Chantal Janzen.

De video is te zien onder Artikelen
en op Musicalworld.TV’s eigen plek.

Frans.

  [ # 674 ] 02 January 2012 06:52 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  120
Geregistreerd  2008-04-14

Ik ben het helemaal met Carientje eens. Ik vond het niveau ook echt veel te laag voor een final audition.

   Handtekening   

Don’t look back because you might fall over what is right infront of you…

  [ # 675 ] 02 January 2012 07:32 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Lin1975 - 01 January 2012 11:39 PM

wat ik hier nog niet lees, is het feit dat Deon mede door de jury er uit lag. Twitter ontplofte op dat moment met kreten als “vriendjespolitiek” omdat alessandro meer punten kreeg van de jury en ook nog eens 20 punten meer.

Vraag is in hoeverre de jury de uitslag van de publieksjury wist, door net even meer te geven waardoor Deon nipt verloor. Aangenomen dat de kandidaten van de beide jury’s ongeveer even veel stemmen hadden had Alessandro wel een enorme achterstand in de finale door de reeds uitgebrachte stemmen.

Ik gun het Joey en op basis wat ik in de afgelopen jaren van deze jongen heb gezien geloof ik ook zeker dat hij deze rol goed kan spelen.

‹ First  < 43 44 45 46 47 > 
45 of 47