47 of 47 | ‹ First  < 45 46 47
Sunday Night Fever
  [ # 691 ] 02 January 2012 11:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Quin - 02 January 2012 08:52 PM

Mooie reportage.. Fijne eerlijkheid van Joey, Alessandro en Chantal..
Eén vraag.. Waar wil Carlo heen met zijn positiviteit.. ‘Reken maar jouw site’... Dusse?

Allereerst complimenten aan Musicalworld voor weer een leuke reportage!

Ik denk dat Musicalworld best trots mag zijn op zichzelf; het is de afgelopen maanden meerdere malen duidelijk geworden dat mensen uit het vak hier meelezen, en ik krijg toch wel de indruk dat ze zich er bewust van zijn dat ze het Musicalworld TV team niet met hetzelfde ‘interviewmateriaal’ kunnen bedienen als RTL Boulevard of Shownieuws, met andere woorden: men weet dat het hier om musicalliefhebbers gaat die kritisch zijn en verstand hebben van het vak. En schijnbaar heeft Carlo hier dus (al dan niet gedeeltelijk) meegelezen 😉 Ze zullen de site niet zo vaak bezoeken als het gemiddelde lid hier, maar volgens mij lezen ze af en toe toch wat.

Dus toch een belangrijke peiler, dat merk je ook aan hoe cast en crew van producties vaak reageren op interviews, vind ik. Ze lijken zich vaak stukken comfortabeler en ontspannender te voelen voor de camera van Musicalworld, ook omdat ze waarschijnlijk écht interessante vragen stellen.

Na al die musicalartiesten vind ik dat Musicalworld TV eigenlijk ook een eigen fanpage verdient 😉

Amen to that! :D

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 692 ] 03 January 2012 03:49 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2009-12-21

Ik kwam er net achter dat Joey is geboren in 1990..!! Dat is toch bizar? Joey was dus 11 toen de eerste Saturday Night Fever in Nederland was.. voor mij lijkt dat gisteren. 😛 Joost de Jong is dus 15 jaar ouder dan Joey, echt raar.. Joey ziet er trouwens wel ouder/volwassener uit dan 21 jaar, maar ik vind wel dat zijn zang nog wat aandacht mag krijgen in de toekomst.

  [ # 693 ] 03 January 2012 08:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

1979brigitte - 03 January 2012 03:49 PM

Ik kwam er net achter dat Joey is geboren in 1990..!! Dat is toch bizar? Joey was dus 11 toen de eerste Saturday Night Fever in Nederland was.. voor mij lijkt dat gisteren. 😛 Joost de Jong is dus 15 jaar ouder dan Joey, echt raar.. Joey ziet er trouwens wel ouder/volwassener uit dan 21 jaar, maar ik vind wel dat zijn zang nog wat aandacht mag krijgen in de toekomst.

Gegeven de kandidaten is Joey wel de beste keuze. Zijn zang/dans is redelijk tot goed, en ik hoop dat hij straks in het theater wat meer tekstvast zal zijn. Maar daar kan hij nog aan werken!

‹ First  < 45 46 47
47 of 47