46 of 47 | ‹ First  < 44 45 46 47 > 
Sunday Night Fever
  [ # 676 ] 02 January 2012 08:13 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2011-09-11

Ik kan me ook zeker in de mening van Carientje vinden. Het niveau is in vergelijking met OZN series écht véél lager. Maar vanuit de serie bekeken zoals hij nu is uitgezonden vind ik Joey veruit de beste, ondanks een paar kleine foutjes.

[ Gewijzigd: 02 January 2012 08:32 AM by Nanoon ]
  [ # 677 ] 02 January 2012 08:31 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Ik vond het niveau ook nog niet geweldig, maar het was wel een verbetering van wat we gezien hadden. Maar in de finale staken de heren allebei een beetje mager af langs Noortje. Ik hoop dat dat nog beter gaat worden.
Ik vond het wel leuk dat ze eindelijk eens musicalnummers mochten zingen.
Van mij had de finale uit Joey en Deon mogen bestaan. Jammer dus dat de puntenverdeling door de jury zo’n groot verschil was, want het stemmende publiek gaf een andere mening.
Joey vind ik een terechte winnaar, maar die was voor mij al een aantal weken favoriet. Ik hoop dat hij een goede hoofdrol gaat neerzetten in de musical. En ik hoop dat er een goede alternate/understudy gaat komen als Tony.
Ik heb nog geen kaartjes voor de musical geboekt en ik twijfel nog steeds of ik zal gaan of niet. Ik heb zo’n idee dat dit ook niet zo’n groot succes gaat worden, omdat ik meerdere mensen nog steeds hoor twijfelen om te gaan of niet. Ben dan ook benieuwd hoe die gaat lopen komend seizoen.
En het was leuk zolang het duurde, maar laten we voortaan de audities weer achter gesloten deuren houden. Het format is een beetje op.

   Handtekening   

Choose life

  [ # 678 ] 02 January 2012 09:06 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Ik vond het niveau op zijn best matig. Ik ga niet naar de musical….

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 679 ] 02 January 2012 09:10 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  540
Geregistreerd  2009-11-25

Carientje - 01 January 2012 11:12 PM

Sorry, misschien ben ik de enige en ben ik te kritisch. Maar ben ik de enige die vind dat het niveau te genant voor woorden was? En dat er in de gehele serie niet voldoende is gepresteerd, ook niet door Joey de rest van de avond? Heb me onwijs geërgerd aan deze gehele serie en vond het echt te erg voor woorden, kan nog niet uit over het niveau van de kandidaten. Vals zingen en slecht articuleren kan toch gewoon niet in een final auditie of ben ik nu te kritisch?? “Minder moeite” met iemand die gewonnen zou hebben of “een leuke uitzendig, maar goed gepresteerd” is toch niet voldoende… in mijn ogen niet.Of ben ik gewoon een zeikerd en heb ik een slechte dag… 😉

Eens! Hoewel Joey van de kandidaten wel de beste was als totaalplaatje (in het land der blinden….) vond ik ook zijn niveau echt onvoldoende en niet alleen door het verpeste optreden van die avond. Dat kan gebeuren hoewel je er natuurlijk niet blij van wordt als je met je dure kaartjes in het theater zit, maar goed het blijft mensenwerk. Maar ik vind zijn zang echt onvoldoende. Willem kon er over doorzeuren, maar ik vind het toch echt ook fijn als ik gewoon kan verstaan wat hij zingt. Daarbij is het niet altijd even zuiver en als je de hoofdrol gaat spelen in een musical lijkt me dat toch ook van belang. Als je dan kijkt naar Noortje, toch ook een winnaar van een tv auditie dan ligt dat niveau toch echt veeeeeeeeeel hoger. Ik heb ook nog wel twijfels over de combinatie zang en dans, want in het laatste nummer leek hij wel erg buiten adem, hij zong af en toe niet eens meer.Gelukkig is er nog enige (maar helaas niet veel) tijd om te oefenen, want dat lijkt me hard nodig 😉

   Handtekening   

“Het gaat om vandaag..Vandaag is de dag”

  [ # 680 ] 02 January 2012 09:36 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  418
Geregistreerd  2011-01-08

Maar dat eind nummer vond ik zowieso afgrijselijk. En dat kwam niet door Joey, maar door die vreselijke “mix” die er zonodig van gemaakt moest worden, ugh! Niet om aan te horen.

  [ # 681 ] 02 January 2012 09:46 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  130
Geregistreerd  2009-02-14

Doxy - 02 January 2012 09:36 AM

Maar dat eind nummer vond ik zowieso afgrijselijk. En dat kwam niet door Joey, maar door die vreselijke “mix” die er zonodig van gemaakt moest worden, ugh! Niet om aan te horen.

Amen!! Waarom moet zulke gave muziek ineens in een soort van house-achtige remix gegooid worden?
Totaal onnodig en zonde. Ik snap dat je wilt vernieuwen maar dit verhaal hoort zo in de seventies thuis dat deze uptempo remix er totaal niet bij paste. Nee zeker niet mijn smaak!

  [ # 682 ] 02 January 2012 09:56 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik vind de reportage weer leuk =)

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 683 ] 02 January 2012 10:11 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Leuke reportage! Maar het is wel Carloe Boszhard 😊

  [ # 684 ] 02 January 2012 01:05 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Waardeloos programma, maar wel een goede winnaar!
Oke oke op tv heeft hij niet alles laten zien, maar Joey is toch wel de beste!

  [ # 685 ] 02 January 2012 01:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  669
Geregistreerd  2010-12-20

Over de jury-stemmen: de juryleden hebben we echt *iets* opgeschreven en aan de productie meegegeven tijdens het reclameblok (toen de lijnen nog open waren). Zat in de zaal.

Wil je nog steeds wilde achterdochtige theorieën hanteren kan het natuurlijk altijd dat er achter de schermen vreemde dingen mee zijn gebeurd…

Neemt niet weg dat ik zelf liever (en naar mijn mening ook rechtvaardiger) een finalestrijd tussen Deon en Joey had gezien.

En over de kwaliteit van de show; het was de beste show tot nu toe. En hoewel het een typische serie is geweest heb ik het wel vermakelijk gevonden. Grootste kritiekpunt van gisteravond was dat ik persoonlijk Noortje zo gigantisch veel beter zingen dan zowel Joey als Alessandro… Dat vond ik wel een beetje jammer

  [ # 686 ] 02 January 2012 02:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Vind het leuk voor Joey, en gun het hem ook echt is een aardige jongen en hij kan veel. Heb hem dan in het ensemble gezien bij Zorro, ( al noem hem nog altijd Dolfje weerwolfje door zijn wenkbrauwen)

Ik heb het programma geen enkele keer gekeken, ik lees het allemaal maar mee.

En hoe leuk ik het ook voor Joey vind, en ik weet ook zeker dat hij het allemaal wel kan. Ik ga niet naar de musical toe, ook niet met een kortingsactie.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 687 ] 02 January 2012 06:53 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  149
Geregistreerd  2011-10-09

Hmm.. Ik luister Staying alive terug van Joey op youtube. Maar hoort het dat hij zo weinig zingt in dat nummer? Of vergeet hij stukken tekst? Ik vond het op deze manier qua zang nergens op slaan als overwinningsnummer.

  [ # 688 ] 02 January 2012 07:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Frans - 02 January 2012 06:41 AM

Voor de eerste videoreportage van 2012 woonde Musicalworld.TV de finale bij van RTL’s Sunday Night Fever.
Veel gesprekken, met onder anderen winnaar Joey Ferre, Alessandro Pierotti, Noortje Herlaar en Chantal Janzen.

De video is te zien onder Artikelen
en op Musicalworld.TV’s eigen plek.

Frans.

Mooie reportage.. Fijne eerlijkheid van Joey, Alessandro en Chantal..
Eén vraag.. Waar wil Carlo heen met zijn positiviteit.. ‘Reken maar jouw site’... Dusse?

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 689 ] 02 January 2012 08:52 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Mooie reportage.. Fijne eerlijkheid van Joey, Alessandro en Chantal..
Eén vraag.. Waar wil Carlo heen met zijn positiviteit.. ‘Reken maar jouw site’... Dusse?

Allereerst complimenten aan Musicalworld voor weer een leuke reportage!

Ik denk dat Musicalworld best trots mag zijn op zichzelf; het is de afgelopen maanden meerdere malen duidelijk geworden dat mensen uit het vak hier meelezen, en ik krijg toch wel de indruk dat ze zich er bewust van zijn dat ze het Musicalworld TV team niet met hetzelfde ‘interviewmateriaal’ kunnen bedienen als RTL Boulevard of Shownieuws, met andere woorden: men weet dat het hier om musicalliefhebbers gaat die kritisch zijn en verstand hebben van het vak. En schijnbaar heeft Carlo hier dus (al dan niet gedeeltelijk) meegelezen 😉 Ze zullen de site niet zo vaak bezoeken als het gemiddelde lid hier, maar volgens mij lezen ze af en toe toch wat.

Dus toch een belangrijke peiler, dat merk je ook aan hoe cast en crew van producties vaak reageren op interviews, vind ik. Ze lijken zich vaak stukken comfortabeler en ontspannender te voelen voor de camera van Musicalworld, ook omdat ze waarschijnlijk écht interessante vragen stellen.

Na al die musicalartiesten vind ik dat Musicalworld TV eigenlijk ook een eigen fanpage verdient 😉

[ Gewijzigd: 02 January 2012 08:54 PM by Quin ]
  [ # 690 ] 02 January 2012 08:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Musicalworld moet een programma op Nederland 1 krijgen!(niet op rtl want dan kunnen wij de Belgen niet meekijken :p)

‹ First  < 44 45 46 47 > 
46 of 47