18 van de 18
18

Les Misérables Londen
  [ # 256 ] Datum: 02 oktober 2019 06:47 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  1851
Geregistreerd  2006-09-11

Vorige week was dit de 3e voorstelling die ik in Londen bijwoonde: The All-Staged Concert.

Wat ben ik blij dat ik geweest ben. Was één van die avonden die magisch waren en in herinnering blijven. Wát een kwaliteit. Woow. Voorstelling meerdere malen stilgelegd door het aanhoudende gejoel van het publiek. Wat is Alfie Boe bijzonder in deze rol. Kippenvel.
Enige minpuntje: Michael Ball is geen Javert: zijn stem past net niet bij de rol en daarom moet ie m.i. te hard werken wat jammer is. Voor het overige: absolute vocale topkwaliteit met Alfie die boven alles uitsteeg.

Heerlijke belevenis.

Handtekening 

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

Naar boven

[ # 257 ] Datum: 02 oktober 2019 07:25 PM
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  495
Geregistreerd  2013-12-14

Inderdaad een geweldig concert met een cast waar je U tegen zegt - persoonlijk vind ik Matt Lucas een van de hoogtepunten - al is de uitvoering minder ‘semi-staged’ dan ik had verwacht.

Naar boven

[ # 258 ] Datum: 03 oktober 2019 07:36 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal posts  1851
Geregistreerd  2006-09-11

Matt Lucas verraste mij ook zeer positief: gemaakt voor de rol .

Handtekening 

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

Naar boven

18 van de 18
18