5 of 7 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
Aida 2013-2014
  [ # 61 ] 04 August 2012 12:00 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

marijke1 - 04 August 2012 11:50 AM
Klaske - 31 July 2012 07:51 PM

Ik wil een heleboel geloven, maar René als vader van Jamai (of Ton of whoever), dat gaat voorbij mijn grens. René is voor mij te jong (ook met pruik etc., vond het ook niet kloppen in Les Mis) om een zoon van 20 te hebben.

Tegen die tijd is René  40+.
In 2003 speelde Jimmy Geduld de vader van Aida… die schelen 11 jaar en dat vond niemand een probleem.
Jeroen Phaff en René van Kooten schelen ook maar 7 jaar en speelden destijds vader/zoon (René & bijvoorbeeld Jamai schelen 14 jaar).
Ik zou het top vinden als René Zoser zou gaan spelen, want voor Radames zal het helaas niet meer kunnen.

Hoeveel jaar ze schelen is niet belangrijk, maar wat ze uitstralen, Jeroen Phaff oogt een stuk ouder dan René.

  [ # 62 ] 04 August 2012 12:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  196
Geregistreerd  2003-03-15

Ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen dat ze qua casting van het leeftijdsverschil niet zo’n punt maken (qua auditeren enzo).

Volgens de Party had René trouwens al een rol toegewezen gekregen in dat seizoen… :lelijk:
We wachten de officiële berichten maar af en duimen vrolijk verder.
(en ik duim voor Aida)

[ Gewijzigd: 04 August 2012 12:30 PM by marijke1 ]
   Handtekening   

*Wil je alles weten over René van Kooten?
* http://www.renevankooten.net * Altijd up-to-date

  [ # 63 ] 04 August 2012 06:46 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2004-12-13

Madelonne - 03 August 2012 06:21 PM

Leuk om Willemijn in een andere rol te zien. Welk jaar was dit (is vorig jaar geplaatst, maar wanneer gespeeld)?

Wel grappig, heb Aida 2x in Nederland gezien maar kan me deze scène niet (zo) herinneren. 😉

In Nederland was dit de scene in het zwembad als ik het me goed herinner 😉 Mijn Pakkie an 😉

  [ # 64 ] 04 August 2012 06:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2004-12-13

Aida: Carolina Dijkhuizen
Radames: Robbert van den Bergh
Amneris: Michelle Splietenhof of Cindy Bell

Heb Carolina destijds al als Aida gezien en vond haar erg goed, dus van mij mag ze “blijven”

  [ # 65 ] 05 August 2012 07:56 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Carolina is toch veel te oud voor die rol, Met alle respect hoor, vind haar goed, maar kom op het wordt tijd voor een nieuwe lichting.

Ik zie Ruud inderdaad wel Radames doen, aub geen Jamai. Vind Jamai best ok maar in rollen als Chris en RAdames moet je hem niet zetten. Mag een rouwer iemand zijn

Ik vind Tommie niet echt geschikt maar op een of andere manier denk ik dat hij die rol wel zal gaan spelen. Vind ik wel in het plaatje passen wat SE voor hem heeft

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 66 ] 05 August 2012 09:07 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Ron Link?

  [ # 67 ] 05 August 2012 09:18 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Hmmm, Ron? Ik weet het niet…

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 68 ] 05 August 2012 10:41 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Ben ik echt de enige die hier totaal niet op zit te wachten? Weer een reprise van een reprise van een Broadwayflop? Kunnen we iets nieuws krijgen? Iets wat we nog niet gezien hebben? Waarom geen Newsies of Memphis uit de VS? Of Matilda of Starlight Express of desnoods Ghost uit de UK? Om nog maar te zwijgen over Tanz der Vampiren, Rebecca of Mozart! En als we dan toch een reprise krijgen waarom niet Sweeney Todd, Blood Brothers of West Side Story? Onorigineel beleid van Stage Entertainment.

  [ # 69 ] 05 August 2012 10:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik hield al de hele tijd netjes mijn mond meneer Baud.. 😉

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 70 ] 05 August 2012 11:08 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

baud - 05 August 2012 10:41 AM

Ben ik echt de enige die hier totaal niet op zit te wachten? Weer een reprise van een reprise van een Broadwayflop? Kunnen we iets nieuws krijgen? Iets wat we nog niet gezien hebben? Waarom geen Newsies of Memphis uit de VS? Of Matilda of Starlight Express of desnoods Ghost uit de UK? Om nog maar te zwijgen over Tanz der Vampiren, Rebecca of Mozart! En als we dan toch een reprise krijgen waarom niet Sweeney Todd, Blood Brothers of West Side Story? Onorigineel beleid van Stage Entertainment.

Aida een Broadway Flop? Sinds wanneer is een show die 4 jaar op Broadway speelt en Tony Awards wint speelt een flop??
Maar je hebt gelijk: niet meer terug laten komen!!!

  [ # 71 ] 05 August 2012 11:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik kan me voorstellen dat mensen die Aïda in de vorige versie al hebben gezien, niet echt op een reprise van deze voorstelling zitten te wachten. Maar omdat ik toen nog niet into musicals was en Aïda dus nog nooit heb gezien, ben ik wel heel blij met dit nieuwtje. Ik vind de muziek van deze musical prachtig, ik ben benieuwd of ik hetzelfde over de musical zelf kan zeggen.

  [ # 72 ] 05 August 2012 11:19 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Volgens mij draaide Aida hier toch niet zo goed als je het vergelijkt met de andere CT-producties. Hoewel ik met korting wel zal gaan vraag ik me echt af welke onnozele dit heeft bedacht. Stage lijkt het afgelopen jaar wel een kat in het nauw die rare sprongen maakt…

  [ # 73 ] 05 August 2012 11:20 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

Ik heb ‘m destijds wel gezien, van mij mag ie ook weer terugkomen. Het was voor mij de musical waar mn verslaving zo’n beetje mee begonnen is, en ook de eerste show waar ik 1e rang zat, ik geloof rij 3. Dat heeft toen ook behoorlijk indruk gemaakt.

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

  [ # 74 ] 05 August 2012 11:28 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

deel de zelfde mening als Anja, hoewel mijn eerste musical trouwens Titanic was, Aida was mijn tweede maar is wel de aanleg geweest voor mijn ‘verslaving’ zat toen ergens op rij 2 en dat heeft toen ook echt indruk gemaakt en ik ben als het waar is dan, echt wel blij dat die weer terug komt vind hem zo mooi.

Al zie ik liever een Phantom of the Opera terugkomen om heel eerlijk te zijn, en daarna zou ik graag Love Never Dies willen zien, op Tanz der Vampire kunnen we wachten tot we een ons wegen ben ik bang.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 75 ] 05 August 2012 12:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

@Pascale: Ik ook, maar na zoveel pagina’s gespeculeer over de cast hield ik het niet meer vol.

@ookeenmedewerker: Okee, flop is een groot woord. Het was in ieder geval zeker niet het succes dat Disney gehoopt had. Naast Beauty and the Beast en The Lion King steekt Aida schraal af.

‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
5 of 7