Een Ideale Vrouw
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Een Ideale Vrouw;  een komedie over liefde.

Als opvolger van de zomerhit van 2012 Het Geheugen van Water, presenteert DeLaMar Producties nu Een Ideale Vrouw, een scherpzinnige en sprankelende komedie over liefde, vriendschap en bedrog. Tjitske Reidinga speelt Constance Middleton, een keurig getrouwde huisvrouw, die op verbazingwekkende wijze reageert op het overspel van haar man met haar beste vriendin.

Met een charmante huisarts als echtgenoot, een mooi huis en voldoende geld op de bank, staat niets Constante een lekker leventje in de weg. Iedereen in haar omgeving weet echter dat haar man vreemdgaat, maar Constance lonkt volstrekt ongevoelig voor deze roddel. Totdat haar minnaar van vroeger opduikt en het bedrog in de huiskamer explodeert. Dan blijkt Constance een wel heel originele kijk op de huwelijksmoraal te hebben en verrast ze haar man, minnaar, vrienden en familie.

Met; Tjitske Reidinga, Porgy Franssen, Peter Blok,  Ria Eimers, Elise Schaap, Floor van Berkestijn, Sandra Mattie en Peter Bolhuis

VAN 6JUNI T/M 28JULI
RESERVEER NU OP DELAMAR.NL OF BEL 0900 - 3352627

nou ja,vanaf 07-03-2013, 09:00u…

[ Gewijzigd: 06 March 2013 06:44 PM by Madelonne ]
   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 1 ] 11 July 2013 07:47 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Een ideale vrouw opnieuw verlengd in DeLaMar

De succesverlenging van Een ideale vrouw, de zomerkomedie van het DeLaMar Theater, is zo goed als uitverkocht. Wegens de overweldigende belangstelling is besloten om de speelperiode nog een laatste maal te verlengen tot en met 15 september 2013. Voor de voorstelling met Tjitske Reidinga in de hoofdrol zijn nu al 33.000 kaarten verkocht. De kaartverkoop voor de laatste 12 extra voorstellingen is vanaf heden gestart. Deze tweede succesverlenging biedt de laatste kans om Een ideale vrouw te zien.

Een ideale vrouw is de tweede productie van een langdurige samenwerking van DeLaMar Producties met actrice Tjitske Reidinga en regisseur Antoine Uitdehaag. Ook tijdens de zomer van 2014 zullen zij gezamenlijk een toneelstuk exclusief in het DeLaMar Theater presenteren.

Een ideale vrouw
Komedie over liefde

Een ideale vrouw is een scherpzinnige en sprankelende komedie over liefde, vriendschap en bedrog. Tjitske Reidinga speelt Constance Middleton, een keurig getrouwde huisvrouw, die op verbazingwekkende wijze reageert op het overspel van haar man met haar beste vriendin.

Met een charmante chirurg als echtgenoot, een mooi huis en voldoende geld op de bank, staat niets Constance een lekker leventje in de weg. Iedereen in haar omgeving weet echter dat haar man vreemdgaat met haar beste vriendin, maar Constance lijkt volstrekt ongevoelig voor deze roddel. Totdat haar minnaar van vroeger opduikt en het bedrog in de huiskamer explodeert. Dan blijkt Constance een wel heel originele kijk op de huwelijksmoraal te hebben en verrast ze haar man, minnaar, vrienden en familie.

Met: Tjitske Reidinga, Peter Blok, Porgy Franssen, Ria Eimers, Elise Schaap, Floor van Berkestijn, Sandra Mattie en Peter Bolhuis

http://www.delamar.nl

  [ # 2 ] 27 July 2013 11:33 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Nou, ik ben vandaag geweest, en wat een heerlijke productie weer! Het DeLaMar theater blijft ook altijd een fijn theater(lekker dicht bij huis ook, 10 minuutjes lopen haha).
Fijne, enorm komische teksten. De hele cast was qua spel natuurlijk wel helemaal af, al vond ik Floor van Berkestijn niet altijd even sterk, en was Porgy Franssen vooral in de tweede acte goed op zijn plek.
Ria Eimers als moeder van Tjitske Reidinga(Constance) was ook fantastisch, heerlijke actrice!
Peter Blok was leuk, al moet ik zeggen dat ik niet zo veel met hem heb. Hij verveelt me een beetje en speelt iedere rol het zelfde(de Stanley van de toneelwereld;)). De titel ‘beste acteur van Nederland’ vind ik dan ook nog altijd een beetje te veel van het goede.
En Tjitske Reidinga: ja, wat kan je daar over zeggen. Ik blijf me verwonderen over haar geweldige spel. En ook nog eens een van de weinige actrice’s die afwisselt in type rollen. Haar uitspraak, mimiek en komedietiming zijn echt van een heel hoog niveau.
Goed: als je de kans krijgt om dit te zien: zeker doen!(maar wees wel snel, want het loopt als een tiet).