94 of 97 | ‹ First  < 92 93 94 95 96 >  Last ›
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1396 ] 14 July 2017 07:44 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Jasper gaat naar mijn idee inderdaad vaker op dan bijv. Davy of Rik, maar of dat nou komt doordat ze een stel zijn… In mijn ogen is Jasper gewoon beter, denk eerder dat dat de reden is. Misschien doet Davy er veel nevenprojecten bij zoals Max Sijben. Die speelt ook vrij weinig volgens mij.

  [ # 1397 ] 14 July 2017 07:49 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Klopt Jasper draait ook al langer mee natuurlijk.
Max heeft alleen een aantal keren de Track van Lars overgenomen.
Het valt me alleen pas op sinds dat hun een stel zijn dus daarom dacht ik dat het misschien een van de redenen is.

  [ # 1398 ] 15 July 2017 10:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Vandaag voor mij de tiende en elfde keer The Bodyguard. In het restaurant waar ik at had ik bij het reserveren opgegeven dat ik van het theater kwam en er ook weer naartoe ging. Ze hadden geraden dat het om bepaalde spelers ging. Klopt als een bus. Ik had de show niet meer gezien sinds september (laatste shows van Carolina) omdat a) het Romy-gezeik mijn humeur en zin in de show verpestte en b) ik Londen even wat meer prioriteit gaf. Maar met het einde in zich begon het toch weer te kriebelen. De two-show-day met Talita en April als Rachel samen met Dave als Frank, in combinatie met een paar kortingsacties, gaf uiteindelijk de doorslag.

Het betekende dat ik twee emotionele shows zag, maar zowel Talita als April vlamden van begin tot eind. Talita is naast April absoluut mijn favoriete Rachel en nu vind ik het ontzettend jammer dat ik haar niet vaker heb gezien in deze show. Ze is nog pittiger dan de andere dames en zingt het materiaal schijnbaar zonder moeite en zonder Whitney na te doen (net als April trouwens) zonder dat dat minderwaardig​ is. Dave is en blijft mijn nummer één Bodyguard, zakelijk maar niet stijf of emotie- en gevoelloos. Nurlaila als Nicki is fijner om naar te luisteren dan Carolina, hoewel ik ook niet echt fan van haar stemgeluid ben. Ze laat haar personage vooral spreken in de zangsolo’s, en dat valt vooral op in Die Afgeragde Schuur: Frank komt binnen en ze gaat op standje riff. Mocht van mij iets subtieler zijn. Als traktatie toch nog één keer Patrick die Sy nu veel gelaagder speelt dan in het begin (fijn!); Ferry ging ‘s avonds vol gas, maar maakt er te veel een karikatuur van. Als Bill ‘s avonds ook nog Mike, deed dat net als Ruurt prima en degelijk, hoewel Ruurt iets dieper in de rol zit (zonder routineus te spelen). Zjon als Tony is enig om naar te kijken, hij weet in zijn stil spel veel te laten zien van zijn personage. Ook fijn om naar te kijken is Bram als de stalker; hij is doodeng en hà³e. Roy als Ray Court is onzettend schattig, hij heeft er echt werk van gemaakt zich de rol eigen te maken en subtiel voluit te gaan. Ensemble viel me (zoals eerder wel is gezegd) een beetje tegen, er waren nu bijzonder veel stagiairs en swings op naar mijn idee en het ontbreekt bij de meesten aan voldoende uitstraling en nette uitvoering in de dans. Alleen Laurie, Laurie, Daniel, Tjindjara (middag) en Rubiën zijn me bijgebleven.

Bij beide shows een traantje weggepinkt. 😊 Van de Rachels had vooral April het zwaar bij I Will Always Love You, maar de support vanuit de zaal was fantastisch. Voor mij is The Bodyguard op een mooie manier afgesloten, ik ga proberen niet bitter te zijn/blijven over…bepaalde dingen.  😕

[ Gewijzigd: 15 July 2017 11:08 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1399 ] 16 July 2017 12:41 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Talita was prachtig vandaag
Ze speelde het heel mooi
Ben benieuwd naar de extra’s morgen
Bijna twee jaar speelde deze show
Best bijzonder !

  [ # 1400 ] 16 July 2017 06:56 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2015-10-12

sky14 - 16 July 2017 12:41 AM

Talita was prachtig vandaag
Ze speelde het heel mooi
Ben benieuwd naar de extra’s morgen
Bijna twee jaar speelde deze show
Best bijzonder !

Vanavond ga ik naar de laatste voorstelling, nog nooit een laatste show meegemaakt.
Doen ze dan vaak nog iets bijzonders?

  [ # 1401 ] 16 July 2017 08:14 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Meestal wordt tijdens de voorlaatste show wat gekeet, veel inside jokes. De laatste show is op veel emoties na doorgaans een gewone show. Ik vraag me wel af of er achteraf nog gespeecht wordt.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1402 ] 16 July 2017 08:54 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2017-01-25

Ah dat lijkt me zo leuk zo’n keetshow! Ik zou eigenlijk vandaag beide keren gaan, maar ik ben verhinderd :( Zoooo jammer.. Baal als een stekker :p

Voor degenen die vandaag gaan heel veel plezier!!!!

  [ # 1403 ] 16 July 2017 10:24 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Werden April en Talita gisteren nog extra in het zonnetje gezet zoals met het vertrek van Robbert of niet?

  [ # 1404 ] 16 July 2017 11:29 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Veel liefde vanuit het publiek en de cast, en Alessandro kwam ‘s avonds met een flinke bos bloemen op bij de laatste buiging.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1405 ] 16 July 2017 10:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

June - 16 July 2017 08:14 AM

. Ik vraag me wel af of er achteraf nog gespeecht wordt.

Er werd gespeecht. Leuk dat Albert iedereen backstage in het zonnetje zet. Maar het blijft toch zonde dat Albert weer alleen specifiek Romy noemde en geen woord repte over April.

  [ # 1406 ] 16 July 2017 11:27 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  223
Geregistreerd  2008-02-19

Zag net een item over de laatste show langskomen in Shownieuws. Natuurlijk stond Romy weer volledig in het middenpunt, vind het nog steeds best oneerlijk dat zij de laatste show speelde terwijl het grootste gedeelte van de shows gespeeld werd door April. Daarnaast heb ik vier van de Rachels mogen zien en April was toch wel mijn favoriet. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer.

Wat ik wel leuk vond is dat Vajen een klein rolletje speelde in de laatse show: ze was een vierde dronken student in de bar-scene.

   Handtekening   

‘The hardest thing in this world is to live in it. Be brave. Live.’

  [ # 1407 ] 16 July 2017 11:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Supertalies - 16 July 2017 11:27 PM

Wat ik wel leuk vond is dat Vajen een klein rolletje speelde in de laatse show: ze was een vierde dronken student in de bar-scene.

Dat was in ieder geval niet bij de laatste show (of ik was zelf dronken bij die scène 😜). Het zullen wel beelden zijn van de keetshow, want ik zag ook Mark van Eeuwen voorbijkomen.

  [ # 1408 ] 17 July 2017 05:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2013-02-26

Net een item in RTL Boulevard, wederom met Romy in de schijnwerpers. Vanavond zit Albert Verlinde bij RTL Summer Night, ik hoop persoonlijk op een referentie en bedankje richting April (en stiekem ook richting Talita, Tjindjara, Samantha en Anne)!

Kunnen mensen die bij de keershow aanwezig waren misschien wat grappen delen? Ben persoonlijk heel benieuwd 😊

   Handtekening   

- Live your life

  [ # 1409 ] 17 July 2017 05:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Ik vind het onbegrijpelijk dat Romy zo neergezet wordt als de ster van de show. Wat vond ik haar goed en leuk…in het begin… Maar ik ben enorm teleurgesteld in haar. En ook in Stage…. April heeft veruit de meeste shows gespeeld. Zij verdient aandacht en enorme media-aandacht.

Hoe heeft dit zo kunnen gebeuren? Waarom heeft Stage dit laten gebeuren? Dit is toch niet te verkopen op deze manier?!?!?! Als bedrijf en als artieste ben je op deze manier toch niet geloofwaardig?!?!?!

  [ # 1410 ] 17 July 2017 05:42 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

DaanvH - 17 July 2017 05:27 PM

Net een item in RTL Boulevard, wederom met Romy in de schijnwerpers. Vanavond zit Albert Verlinde bij RTL Summer Night, ik hoop persoonlijk op een referentie en bedankje richting April (en stiekem ook richting Talita, Tjindjara, Samantha en Anne)!

Kunnen mensen die bij de keershow aanwezig waren misschien wat grappen delen? Ben persoonlijk heel benieuwd 😊

Mark zat in zijn stoel met een ijsje (raketje) in zijn hand. Carolina kwam in de scene waar Nicki in de ‘afgeragte schuur’ zingt langs met een schaal blokjes kaas. Tot 2 x toe.. En gaf Nurlaila echt zo’n blik van.. Wat doe jij hier.. Laurie van Iersel had een giga kuif in dr pruik.
In de ‘bankscene’ als Nurlaila een nieuw jasje aan Mark geeft, had hij zijn leren jasje nog aan, Nurlaila zegt ‘geef die maar aan mij’ of iets in die trant.
Vajen kwam als 4e student meezingen in de karaokebar.
Rubiën liep daar met een bloem en pet op als zo’n fotograaf die foto’s van je maakt.. Er waren daar ook meer castleden op in die scene.
Bij de begrafenis van Nicki waren meer ensembleleden op.
Zjon zei in de laatste scene, als hij afscheid neemt van Frank ‘Hakuna Matata’.

Dit is wat ik gezien/ onthouden heb. Mensen nog aanvullingen?

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

‹ First  < 92 93 94 95 96 >  Last ›
94 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››