96 of 97 | ‹ First  < 94 95 96 97 > 
The Bodyguard - Beatrix Theater
  [ # 1426 ] 18 July 2017 03:28 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  245
Geregistreerd  2013-06-17

Tijdens het slotapplaus kreeg dave, nurlaila en fletcher bloemen van een fan op de eerste rij. Alleen romy kreeg niks.

  [ # 1427 ] 18 July 2017 03:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Maar volgens mij waren die bloemen wel voor Romy bedoeld, maar pakte Fletcher ze aan..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1428 ] 20 July 2017 05:13 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Zo, nu the Bodyguard is afgelopen zou ik hier toch even kwijt willen hoe blij ik ben dat het Romy-bashen voorbij is. Echt even een applausje voor jullie zelf allemaal!! Ongelofelijk, hoe jullie een persoon zonder dat jullie hem of haar persoonlijk kennen kunnen vooroordelen.  Zou wel eens willen weten als de rollen hier eens bij een hoop mensen werden omgedraaid hoe jullie je zouden voelen.

[ Gewijzigd: 20 July 2017 05:16 PM by Robin1994 ]
  [ # 1429 ] 20 July 2017 06:11 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Hahaha Romy fan zeker? Wat hier is gezegd is gewoon allemaal waar.. Of wilde je ontkennen dat ze amper speelde maar wel alle credits naar haar gaan?

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1430 ] 20 July 2017 07:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Volgens mij gaat het nergens over Romy persoonlijk, maar wél over het feit dat ze vrijwel nooit speelde en dat het idioot is dat er vrij veel media aandacht naar Romy gaat en vrij weinig naar April die wél vaak aanwezig was(of Talita, Tjindjara, Samantha, Anne…).

Je kan dat toch niet vreemd vinden dat men daar dan over gaat klagen hier? Of wel? We weten natuurlijk niet precies wat Romy’s aandeel hier in is geweest, maar ik krijg niet het idee dat ze een tegenreactie heeft gegeven. Ze had ook zelf de andere dames kunnen bedanken bijvoorbeeld, dat was netjes van haar geweest.

  [ # 1431 ] 20 July 2017 07:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Amen!

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1432 ] 20 July 2017 07:17 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Elphie1984 - 20 July 2017 06:11 PM

Hahaha Romy fan zeker? Wat hier is gezegd is gewoon allemaal waar.. Of wilde je ontkennen dat ze amper speelde maar wel alle credits naar haar gaan?

Ja ik ben best fan van Romy. Hoe durf ik he? 😉. Het enige waar ik jullie hiermee op wilde wijzen is dat er wel heel erg bitchy werdt gedaan naar Romy Monteiro.  Ben het er wel mee eens dat Romy haar understudys had kunnen bedanken. Maar wie weet wat er achter de schermen is gebeurd. Dat weet niemand. En dan kun je mij een hysterische Romy fan vinden: ik oordeel niet over iemand die ik niet ken. En jawel, het ging WEL een paar keer over wat voor een persoon Romy Monteiro zou zijn.
Maar ja goed lezen kan niemand hier.

  [ # 1433 ] 20 July 2017 07:17 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2013-11-17

Wat we in ieder geval wel weten is dat Romy zelf heeft aangegeven dat ze voorlopig niet meer in een musical wil spelen. Behalve als Aida terug komt. Ze geeft aan dat ze zich graag verder wil ontwikkelen, maar ik denk dat als je het musical vak echt leuk vindt dan zeg je dit niet in het begin van je musical carrière. Dus ik vind het helemaal niet gek dat mensen dan hun conclusie trekken dat Romy zelf ook een aandeel heeft in het feit dat ze zo belachelijk weinig heeft gespeeld. Dat nemen mensen haar niet in dank af. Je betaald veel geld voor een kaartje van de Bodyguard en er zijn mensen bij geweest die speciaal voor haar kwamen. En als je dan zo weinig speelt maak je daar geen vrienden mee. Zelf ben ik 4x naar de voorstelling geweest waarvan 2x Romy en 2x April. En ik geef toch echt mijn voorkeur aan April. Helaas heb ik de andere dames niet gezien…..

  [ # 1434 ] 20 July 2017 08:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Robin1994 - 20 July 2017 07:17 PM

Maar wie weet wat er achter de schermen is gebeurd. Dat weet niemand.

Maar ja goed lezen kan niemand hier.

Klopt, want je mist zelf de essentie van de discussie 😉 Het gaat niet om de backstage waardering maar om de waardering in de media/reclamespotjes oftewel alle communicatie richting het publiek.

  [ # 1435 ] 21 July 2017 04:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik heb de Bodyguard niet gezien maar ga toch wat zeggen in de huidige discussie. Discussies zijn er per slot van zaken om je in te mengen toch ?

Ik denk eerlijk gezegd dat sommigen Romy teveel “macht” /  zeggenschap toekennen. Mijn gevoel hoe het gegaan is, niet geheel op lucht gebaseerd, is: Stage wist al voor Romy’s deelname aan The Voice dat ze The Bodyguard gingen doen en dat Romy daar de ideale hoofdrol voor was. Dealtje met The voice gemaakt: laat onze Romy tenminste 2 rondes doorkomen of zoiets en de bekendheid en commerciele aantrekkelijkheid van Romy voor de rol was gecreeerd. Ik denk ook dat haar deelname aan Dance, dance , dance ( heb ik de goede show te pakken of was het een andere dansshow ? ) ook al door Stage bedongen was in haar contract en dat ze dat moest om The Bodyguard verder te verkopen. M.a.w. : ik denk dat Romy zich al voor de deelname aan The Voice “verkocht ” heeft aan Stage en dat haar spelen, optreden in andere programma’s etc. allemaal door het bedrijf afgedwongen dan wel gestimuleerd is. Ik denk echt niet dat Romy als beginnend musicalster in het harde bedrijf dat Stage is voor haar acteurs/actrices kon zeggen “uhm , nee deze week heb ik niet zoveel zin, laat mij er maar een paar minder spelen ” ...... denk echt dat degene die dat denken haar teveel macht toekennen en wellicht te weinig aan het bedrijf waar ze bij onder contract staat. Uiteraard slechts mijn mening.

Ik deel overigens volledig de ergernis van het constant “bekende"namen in de media laten verschijnen die in het theater zelf- waar het uiteindelijk om gaat- minder dan 50% aanwezig zijn. Of het nu Chantal of Romy of wie dan ook is, is bij mij dezelfde ergernis. Ik erger me echter meer of eigenlijk alleen maar aan de minachting van het bedrijf voor haar (trouwe) publiek dan aan de acteur/actrice waarom het gaat. Die volgen m.i. slechts hun contract.  Enkele uitzonderingen, de écht grote namen (Simone, Pia) daargelaten: die kunnen wellicht vrije dagen en/of zelfs vaste alternates bedingen indien ze dat wensen. Vreemd genoeg spelen die mensen nu over het algemeen juist weer veruit de meeste voorstellingen van de producties waarin ze spelen zelf.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 1436 ] 23 July 2017 08:31 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2017-02-25

Heeft iemand een filmpje van April’s laatste slotapplaus van vorige week zaterdag?

  [ # 1437 ] 23 July 2017 08:46 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Yes.. Op mijn youtube kanaal. : Ellen Sondervan

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 1438 ] 23 July 2017 11:03 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Mark - 21 July 2017 04:42 PM

Ik heb de Bodyguard niet gezien maar ga toch wat zeggen in de huidige discussie. Discussies zijn er per slot van zaken om je in te mengen toch ?

Ik denk eerlijk gezegd dat sommigen Romy teveel “macht” /  zeggenschap toekennen.
[...]
Ik denk echt niet dat Romy als beginnend musicalster in het harde bedrijf dat Stage is voor haar acteurs/actrices kon zeggen “uhm , nee deze week heb ik niet zoveel zin, laat mij er maar een paar minder spelen ” ...... denk echt dat degene die dat denken haar teveel macht toekennen en wellicht te weinig aan het bedrijf waar ze bij onder contract staat. Uiteraard slechts mijn mening.

Ik deel overigens volledig de ergernis van het constant “bekende"namen in de media laten verschijnen die in het theater zelf- waar het uiteindelijk om gaat- minder dan 50% aanwezig zijn. Of het nu Chantal of Romy of wie dan ook is, is bij mij dezelfde ergernis. Ik erger me echter meer of eigenlijk alleen maar aan de minachting van het bedrijf voor haar (trouwe) publiek dan aan de acteur/actrice waarom het gaat. Die volgen m.i. slechts hun contract.  Enkele uitzonderingen, de écht grote namen (Simone, Pia) daargelaten: die kunnen wellicht vrije dagen en/of zelfs vaste alternates bedingen indien ze dat wensen. Vreemd genoeg spelen die mensen nu over het algemeen juist weer veruit de meeste voorstellingen van de producties waarin ze spelen zelf.

Dank Mark, voor je bijdrage. Ik zie het grotendeels hetzelfde. Ik heb niet het idee dat Romy al gestrikt was và³à³r haar deelname aan The Voice, maar goed, dat doet er verder eigenlijk ook niet toe.
Er is hier ook veel geklaagd over alle schnabbels die Romy naast The Bodyguard deed. Ik heb geen idee hoe dat zit contractueel gezien. Maar ik denk dat iedereen ook moet bedenken dat Romy nog echt heel jong is, begin 20 toch pas? Die begint net aan haar carriere, en is hoogstwaarschijnlijk nog zoekende naar wat ze nu eigenlijk zélf precies wil. Denk maar aan jezelf in die fase in je leven, net van school af en dan kijken waar je terecht komt. Dan grijp je iedere kans aan die je krijgt. Je grijpt een grote musicalrol aan als die je aangeboden wordt, ook al is “musicalster” worden misschien niet je grootste droom.  Ik geloof namelijk niet dat Romy ooit ergens gezegd heeft dat het haar droom is om echt musicalactrice te worden. Gewoon zingen en optreden vind je ook leuk, dus als daar kansen voor voorbij komen, en de ruimte bij je huidige baan is er, grijp je die ook aan. Romy had al die kansen (“schnabbels” en andere zaken) niet kunnen aangrijpen, als in haar contract had gestaan dat ze dat niet mocht. Grote kans dat ze er inderdaad toe gestimuleerd werd om het wél te doen.

Mijns inziens ligt de ‘schuld’ hier inderdaad voor 99% bij Stage Entertainment. We hebben dit soort discussies veel vaker gehad - met Simone Kleinsma in Mamma Mia, Chantal Janzen in Tarzan en Wicked, Jamai Loman in Les Miserables - allemaal speelden zij veel minder dan zou moeten, en moesten hun vervangers opboksen tegen een zwaar teleurgesteld publiek, omdat die grote namen alle media-aandacht kregen. En dan gaan we het nog niet eens hebben over de kwaliteit van die vervangers in vergelijking met de grote namen, het gaat dan puur om de frequentie van spelen.
Als Stage Entertainment wil dat het publiek krijgt wat het verwacht, moeten ze contractueel vastleggen dat de “grote naam” het merendeel van de voorstellingen moet spelen. Doen ze dat niet, dan heeft die persoon alle recht om zich ook op andere activiteiten te richten. Het grote euvel zit hem inderdaad in de communicatie naar het publiek, en de onevenredig grote media-aandacht die grote namen krijgen in verhouding met het aantal keer dat ze daadwerkelijk op het podium staan.

Nu snap ik ook wel dat de meeste van jullie dat ook zien en bedoelen. En wat jullie simpelweg willen, dat Romy in het openbaar wat meer waardering voor haar collega’s had uitgesproken. Maar je weet inderdaad niet wat er backstage gezegd is. En eigenlijk vind ik dat ook niet per se Romy’s taak. Het had haar gesierd, ja. Maar het is niet “fout” als ze het niet gedaan heeft. In mijn ogen dan.

  [ # 1439 ] 23 July 2017 11:23 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Het is natuurlijk ook makkelijker je teleurstelling richting een persoon te uiten dan richting een bedrijf (waarvan je nooit zal weten hoe de zaken daar precies gaan). Dan denk je ook sneller: waarom doe je dit en dit, ik zou het zelf anders doen. Ik begrijp dat wel en denk zelf soms ook wel eens zo (ook in dit geval), maar we moeten inderdaad niet vergeten dat SE altijd nog het laatste woord heeft.

  [ # 1440 ] 23 July 2017 05:31 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2015-10-12

Wat ik me alleen afvraag, ik weet musicals gone mad is musicals op de hak nemen.
Er werd toen in de voorstelling gezegd “of heeft Romy monteiro zich weer eens ziekgemeld” is dit een grapje of echt een sneer naar haar toe?

‹ First  < 94 95 96 97 > 
96 of 97
‹‹ De Kleine Kapiteon      Nachtgasten ››