29 of 39 | ‹ First  < 27 28 29 30 31 >  Last ›
The Lion King
  [ # 421 ] 10 January 2018 11:35 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Roelof - 10 January 2018 08:14 AM
galinda met een ga - 09 January 2018 03:43 PM

Volgens het account van The Lion King op Instagram komt er binnenkort een nieuwe Scar bij, ik.ben benieuwd!

Ferry Doedens ging toch ook iets nieuws doen?

Dat is toch niet geloofwaardig ?
Ferry misschien als opvolger van Maarten Smeele ? Dat geloof ik wel !
Tony Neef misschien een Scar ?
Of Marcel Visscher ?

Maarten moet volgens mij gaan vanwege de flex en zijn aandeel in een Bowie Musical ?

  [ # 422 ] 11 January 2018 05:00 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ferry had laatst wel een instastory dat ie op vakantie was, daar iets zong van de Lion King (meen me te herinneren Circle of Life) met de opmerking dr bij ‘kan zo in de Lion King’ of iets van die strekking.. Zal hij dat dan toch serieus bedoelen? Als een soort hint… Hmm

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 423 ] 11 January 2018 06:24 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2004-10-29

Ik heb nooit gezegd dat het geloofwaardig is, mijn opmerking 😆.

   Handtekening   

Zelfs in een orkaan blijft je suikerspin staan!

  [ # 424 ] 11 January 2018 11:26 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Maarten Dmeele gaat uit eigen keuze weg .. Ed wordt overgenomen door Aaron bruisten

  [ # 425 ] 11 January 2018 02:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Bij de instagram-teasers wordt in de reacties ook wel eens de naam van Ara Halici genoemd. Zou best wel kunnen denk ik, maar moeilijk te zien door de schmink heen en de close-ups haha

  [ # 426 ] 11 January 2018 03:37 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Het is Ara !
Via wat speurwerk is hij gesignaleerd op een insta filmpje van één castmember.
Wat moet hij anders in het repetitielokaal ?

  [ # 427 ] 12 January 2018 11:22 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

En de bevestiging is er nu ook:

Ara Halici nieuwe Scar in Disney’s The Lion King

Ara Halici speelt vanaf eind januari Scar in Disney’s The Lion King. Hij deelt de rol met Jorrit Ruijs die sinds de première in oktober 2016 de rol met verve op zich neemt. Albert Verlinde, algemeen directeur en producent van Stage Entertainment Nederland: “Vanavond spelen we alweer de 500e voorstelling en bij zo’n langlopend succes horen nieuwe castleden. Met Ara mogen we een fantastische acteur aan deze getalenteerde cast toevoegen. Disney’s The Lion King heeft een succesvol jaar achter de rug en binnenkort mogen we al de miljoenste kaart verkopen! Daarbij is de show genomineerd voor de AD publieksprijs voor Beste Musical en gaat de cast een optreden geven tijdens het Musical Awards Gala op 24 januari waar ik nu al naar uit kijk.”

Ara is inmiddels gestart met de repetities. “Ik ben heel warm ontvangen door de cast en crew van Disney’s The Lion King. Het voelt echt als een familie. Omdat het om een fysiek zware rol gaat ben ik in september al begonnen met een personal trainer om goed voorbereid te beginnen met de repetities. Na een repetitie bekijk ik vaak de voorstelling om een goed beeld te krijgen van wat ik straks mag doen. Ik kan niet wachten om zélf op dat toneel te staan.’’

Ara Halici
Ara Halici studeerde aan de Frank Sanders Akademie voor Musicaltheater. Daarna speelde hij in vijfentwintig verschillende kleine en grote musicals in Nederland en België, waaronder Cabaret, Lelies, Piaf en recentelijk in Pinokkio. Naast zijn werk in het theater speelde hij in de televisieserie Gebak van Krul en sprak hij de hoofdrol in van Hector in de nieuwste Disney/Pixar film Coco. In zowel Nederland als België is Ara meerde malen genomineerd geweest voor musical awards. In Nederland heeft hij tweemaal een John Kraaijkamp Musical Award gewonnen in de categorie Beste Mannelijke Hoofdrol voor zijn rollen in Merrily We Roll Along en Cabaret.

Disney’s The Lion King
Laat je meevoeren naar de Afrikaanse savanne en leef mee met Simba, de toekomstige Leeuwenkoning. Een adembenemend verhaal over hoop, avontuur, moed en liefde. Met verbluffend mooie decors, prachtige kostuums en de bekende muziek van Elton John en Tim Rice. Disney’s The Lion King trok wereldwijd al meer dan 90 miljoen bezoekers en won 70 internationale awards. Op dit moment is Disney’s The Lion King genomineerd voor de AD Publieksprijs voor Beste Musical. Deze prijs zal op 24 januari uitgereikt worden tijdens het Musical Awards Gala. Meer informatie: http://www.thelionking.nl

  [ # 428 ] 13 January 2018 09:32 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

De huidige cast speelt 28 januari de laatste show, vanaf 30 januari zijn de nieuwe spelers te zien. Naast Maarten stoppen er ook een aantal ensemble leden. Wie precies heb ik niet gehoord.

  [ # 429 ] 15 January 2018 12:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Klopt het dat de show t/m begin 2019 in Scheveningen blijft staan ?

  [ # 430 ] 20 January 2018 12:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Gisteravond stonden er 2 understudy’s ingepland, Jochem als Scar en Robin als Mufasa.
Maar aan het eind van de pauze was er ineens een omroep in de zaal te horen.
Wegens ziekte werd de rol va Simba verder gespeeld door Nigel.

Blijkbaar is Naidjim te snel weer opgegaan, afgelopen 2 weken was hij nl. ook al afwezig ivm ziekte.

  [ # 431 ] 30 January 2018 06:29 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Bij de show van 16u afgelopen zondag was ook aan het eind van de pauze een omroep te horen door de zaal. Wegens omstandigheden zou de rol van Rafiki verder gespeeld door Gitty Pregers i.p.v. Gugwana Dlamini. Geen flauw idee wat er met haar aan de hand was. Wel hoorde ik dat in de show van 12u die dag de rol van Rafiki de hele show werd gespeeld door Gabisilie Manana. Misschien was ze al ziek maar wilde ze de show van 16u proberen te spelen omdat het de laatste show zou zijn van een paar castleden?

Afgelopen zondag was inderdaad de laatste showdag van een paar castleden:  Fernanda Santana(Ensemble), Anouk (Ik weet niet haar achternaam) , Aya Zoë Pattisina( Ensemble) , Gabisilie Manana ( Ensemble, U/S Rafiki) Maarten Smeele( Ed) Mark Hindle( Ensemble) Marnix Lenselink( Ensemble), Mike ( Ik weet niet zijn achternaam) Pamela Sidhu(Ensemble) en Sakhile Mthembu ( Ensemble)

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 432 ] 30 January 2018 10:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Dit was volgens mij al de 3e of 4e keer dat Gitty na de pauze de rol van Rafiki moest overnemen van Gugwana. Best wel vreemd dat het bij haar zo vaak gebeurt

  [ # 433 ] 30 January 2018 11:13 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

sky14 - 15 January 2018 12:32 PM

Klopt het dat de show t/m begin 2019 in Scheveningen blijft staan ?

De huidige contracten lopen tot zomer 2018 maar deze worden waarschijnlijk verlengd tot eind 2018/begin 2019.

  [ # 434 ] 31 January 2018 11:16 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Eden15 - 30 January 2018 11:13 PM
sky14 - 15 January 2018 12:32 PM

Klopt het dat de show t/m begin 2019 in Scheveningen blijft staan ?

De huidige contracten lopen tot zomer 2018 maar deze worden waarschijnlijk verlengd tot eind 2018/begin 2019.

Dan had er allang een casting moeten plaatsvinden voor september.
The Lion King speelt nog wel een jaar.
De hamvraag is wat de opvolger wordt.
Aladdin gaat naar Stuttgart vanaf begin 2019. Hamburg krijgt Frozen.
Zou Nederland dan Anastasia krijgen ? Of komen er twee Frozen producties deze kant op ?

  [ # 435 ] 31 January 2018 11:21 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik hoop heel erg op Anastasia als opvolger! Gaan ze het trouwens redden om The Lion King ng een jaar (redelijk) vol te krijgen? Want heb het idee (misschien zit ik fout) dat het momenteel ook al niet echt lekker meer loopt

‹ First  < 27 28 29 30 31 >  Last ›
29 of 39
‹‹ Spring Awakening in Eindhoven      Spijt ››