1 of 3 |  1 2 3 > 
Wij willen The Phantom terug ! !
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2016-01-27

Beste musical liefhebbers!!

Ik weet dat er heel veel liefhebbers zijn die The Phantom of the Opera dolgraag weer willen zien.
Ik heb een pagina gemaakt om likes te verzamelen die ik aan stage entertainment wil aanbieden.

http://www.facebook.com/WijWillenHetSpookTerug/

Het zou mooi zijn als jullie deze pagina liken en ook wat input geven op de pagina.

Heb je leuke verhaaltjes of foto`s dan mag je ze daar plaatsen!!!

Tot ziens op Wij Willen Het Spook Terug ! ! !

Groet Bert Donkersloot
PhantomFan.

  [ # 1 ] 27 January 2016 01:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Leuk idee, mijn support heb je.
Enige voorwaarde: een goede cast die op kwaliteit gekozen is en niet op naam!

  [ # 2 ] 27 January 2016 01:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

We weten allemaal dat er op het moment maar 1 iemand is die Christine in NL gewoon moet spelen right? :p

Eens Mark, zou zo’n klassieker graag weer terug zien in Nederland. En dan graag in het CT dat er mooi voor is ingericht, zonder snoepbakken, zakken chips, en luidruchtig publiek.
Maar met mensen die zich netjes aankleden (doe ik ook bijna nooit meer, maar bij nader inzien had ‘t altijd wel wat) en hooguit een rolletje mentos doorgeven tijdens de show als enige consumptie (mijn moeder kan niet de enige zijn hiermee toch??)
Inderdaad, een beleving met de muziek (en orkest!) cast, en kwaliteit die deze show in zich heeft, zodat je mindblown het CT uitloopt en nog even op een roze wolk zit.

[ Gewijzigd: 28 January 2016 09:28 AM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 3 ] 27 January 2016 01:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Eens Anniek….. en inderdaad iig met Celinde!! (ps ik ‘mag’ morgenavond weer naar Her Majesty’s)

  [ # 4 ] 27 January 2016 01:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ohhh Jaloers. 😛 (Lees graag terug hoe goed ze morgen was 😉 )
(Ik ga morgen naar Urinetown though, dus zal niet te hard klagen. Maar niks beat op het moment een bezoekje Her Majesty’s )

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 5 ] 27 January 2016 07:41 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

als dit eens zou kunnen met celinde, volle zalen zonder twijfel

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 6 ] 27 January 2016 10:19 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Als dat toch eens waar mag zijn….en dan inderdaad met de grandeur zoals bij deze voorstelling past….

  [ # 7 ] 28 January 2016 03:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Na hem van de week weer in Londen gezien te hebben, ben ik alleen maar bang dat ie in NL verpest wordt door een bekend koppie en een crappy goedkoop decor en muziek van een bandje… Dat verdiend deze show niet.

  [ # 8 ] 28 January 2016 04:01 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

__niX - 28 January 2016 03:50 PM

Na hem van de week weer in Londen gezien te hebben, ben ik alleen maar bang dat ie in NL verpest wordt door een bekend koppie en een crappy goedkoop decor en muziek van een bandje… Dat verdiend deze show niet.

Nou inderdaad.
Bijvoorbeeld als het zo zoals deze UK tour versie zou worden dan hoeven ze er van mij niet aan te beginnen.:
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=2ll37MbcyMg

  [ # 9 ] 28 January 2016 04:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Alsjeblieft niet. Waar is de trap?
Deze voorstelling moet gewoon blijven zoals ie altijd al geweest is.

Oh ja waar ik in NL ook bang voor ben is dat ze er lekker veel led schermen ofzo in zullen stoppen ‘want dat is hip’

Het lijkt me gaaf als ie weer in NL te bezichtigen is maar ALSJEBLIEFT de kwaliteit die deze show verdiend.

  [ # 10 ] 28 January 2016 04:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

En die mausoleum scene.. pijnlijk.
Sommige dingen uit de tour versie vind ik er best mooi eruit zien though. Maar het oubollige karakter van de huidige west end versie vind ik gewoon wat hebben.

[ Gewijzigd: 28 January 2016 04:24 PM by Anniek ]
   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 11 ] 28 January 2016 04:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vind het wel mooi. Een nieuwe versie juich ik veel meer toe dan een afgeslankte versie van het originele decor. Sowieso vind ik het tegen de natuur van theater ingaan om het altijd maar op dezelfde manier te doen.

  [ # 12 ] 28 January 2016 06:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

__niX - 28 January 2016 04:06 PM

Alsjeblieft niet. Waar is de trap?
Deze voorstelling moet gewoon blijven zoals ie altijd al geweest is.

Oh ja waar ik in NL ook bang voor ben is dat ze er lekker veel led schermen ofzo in zullen stoppen ‘want dat is hip’

Het lijkt me gaaf als ie weer in NL te bezichtigen is maar ALSJEBLIEFT de kwaliteit die deze show verdiend.

En anders als we het graag willen zien zoals het in de originele versie ook is, dan lijkt het me een ritje naar Oberhaussen ook meer dan waard.  😊  ;
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=YbH6xiEUjGY

  [ # 13 ] 28 January 2016 06:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Persoonlijk heb ik de Phantom wel gezien na 2x Broadway en 1x West End maar ik zou een Nederlandse versie in het tour decor wel tof vinden! Celinde idd als Christine, Jamai als Raoul en over de Phantom twijfel ik. René zou kunnen, Stanley maar ook Freek, William Spaaij.. wie nog?

[ Gewijzigd: 29 January 2016 12:37 AM by Judaz ]
  [ # 14 ] 28 January 2016 06:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ben het wel met Martijn eens, al is het fijn dat in sommige theaters het origineel nog te zien is. Al denk ik wel dat ‘The Phantom Of The Opera’ één van de weinige musicals is die in de huidige versie (niet de tour productie) het meest trouw is gebleven aan het origineel en er weinig scènes veranderd zijn. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld ‘Les Misérables’ die toch regelmatig is aangepast. Scènes aangepast, ingekort of toegevoegd en veranderingen in de muziek en orkestraties. In het Palace duurde de voorstelling als ik het me goed herinner ruim drie uur.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 15 ] 28 January 2016 09:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Celinde is fantastisch maar what about Michelle vd Ven? Understudy Duitse versie.

Jamai jaaaa! Altijd goed.

Ben fan van René, maar iemand met een meer klassiek geschoolde stem past beter? Kan hij ook, bewezen in Les Mis! Maar als Phantom anders? Ben fan hoor echt! Maar ben benieuwd naar jullie mening.

Stanley is goed, maar heeft niet het fysieke aspect voor mij. De brede schouders 😉

 1 2 3 > 
1 of 3