39 of 42 | ‹ First  < 37 38 39 40 41 >  Last ›
On Your Feet
  [ # 571 ] 30 May 2018 10:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Mark - 29 May 2018 09:43 PM

Is dat uiteindelijk op de avond zelf ook nog zo of vullen ze die zalen op Ä—Ä—n of andere manier toch nog last minute ? .

Toen ik een tijdje terug bij OYF in de zaal zat was ik omgeven door mensen die door hin werkgever waren gebeld dat ze gratis namens hun werkgever naar de show mochten. Ik denk dus dat ze last minute kaarten bij een slechte zaalbezetting voor een spotprijsje aan grote bedrijven verkopen.

  [ # 572 ] 31 May 2018 08:03 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Dank je ... zoiets vermoedde ik inderdaad ook al ... ben wel een beetje bekend met de manieren van Stage om zalen te vullen en kon me slecht voorstellen dat ze hier niet aan creatief vullen zouden doen.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 573 ] 31 May 2018 01:03 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Klopt helemaal! Ik ben ook met vrijkaarten naar de show geweest. Het hele gedeelte waar ik toen zat, waren allemaal mensen die via CultuurWerkt gratis kaarten hebben gekregen via hun werkgever. Het ging toen echt om een paar honderd stoelen!!

  [ # 574 ] 18 June 2018 02:52 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2015-07-19

Hoe laat is de voorstelling precies afgelopen ?

  [ # 575 ] 18 June 2018 03:59 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2017-12-07

Laatste keer was ik zo tegen 22:45 het theater uit.

  [ # 576 ] 22 June 2018 07:03 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2015-10-12

tot mijn verbazing zie ik zojuist dat on your feet op vakantieveilingen staat

  [ # 577 ] 22 June 2018 07:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Tja ze moeten iets. Waar The Bodyguard in de laatste maand een boost kreeg in de kaartverkoop, is dat bij On your Feet echt niet het geval.

  [ # 578 ] 22 June 2018 11:50 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2015-07-19

Deze week zag ik redelijk onverwachts On Your Feet! voor een tweede keer.
Een aantal opmerkingen wil ik inzake deze voorstelling graag kwijt

- Valt in de scène waar Gloria en Rebecca achter de piano gaan zitten het drumstel of is dit toevallig vanavond per ongeluk omgevallen ? Ellen Evers kwam niet uit de slappe lach na een opmerking van Tommie.
- Hoe heeft Vajen deze rol gekregen ? De zang was écht beneden de maat je merkt dat het geen geschoolde zangeres is.
- Frank van Hengel stal de show in zijn track als José. Loepzuivere zang, zonde dat zo’n talent geen groter aandeel heeft
- Herenensemble is erg goed ! De fysiotherapeute (Damesensemble) aan het einde van acte 2 was zeer ongeloofwaardig. In Reach waren de stemmen prachtig
- Bij de dames viel Cher Koper op. Samantha Klots zit zichtbaar niet op haar plek.
Conclusie de voorstelling moet het hebben van getalenteerde zangeres in de bijrollen en het ensemble aangevuld met Nurlaira Karim en Ellen Evers. Het is hopen dat Tommie een keer Jesus Christ Superstar mag doen.

  [ # 579 ] 23 June 2018 04:39 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2017-03-19

MammaMia - 22 June 2018 11:50 PM

Deze week zag ik redelijk onverwachts On Your Feet! voor een tweede keer.
Een aantal opmerkingen wil ik inzake deze voorstelling graag kwijt

- Valt in de scène waar Gloria en Rebecca achter de piano gaan zitten het drumstel of is dit toevallig vanavond per ongeluk omgevallen ? Ellen Evers kwam niet uit de slappe lach na een opmerking van Tommie.
- Hoe heeft Vajen deze rol gekregen ? De zang was écht beneden de maat je merkt dat het geen geschoolde zangeres is.
- Frank van Hengel stal de show in zijn track als José. Loepzuivere zang, zonde dat zo’n talent geen groter aandeel heeft
- Herenensemble is erg goed ! De fysiotherapeute (Damesensemble) aan het einde van acte 2 was zeer ongeloofwaardig. In Reach waren de stemmen prachtig
- Bij de dames viel Cher Koper op. Samantha Klots zit zichtbaar niet op haar plek.
Conclusie de voorstelling moet het hebben van getalenteerde zangeres in de bijrollen en het ensemble aangevuld met Nurlaira Karim en Ellen Evers. Het is hopen dat Tommie een keer Jesus Christ Superstar mag doen.

De scène met Gloria en Rebecca met het drumstel gaat altijd zo dus is gewoon onderdeel van de show 😊

   Handtekening   

I have nothing!

  [ # 580 ] 23 June 2018 05:31 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik vind sowieso dat Frank van Hengel en/of Rick MacDonald first cast Emilio had(den) moeten worden. Beide altijd loepzuiver en qua looks ook passend. Heb het geluk gehad beide heren uiteindelijk als Emilio te zien en vond ze zoveel beter dan Tommie en Jim

  [ # 581 ] 23 June 2018 11:31 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

MarronSisters - 23 June 2018 05:31 AM

Ik vind sowieso dat Frank van Hengel en/of Rick MacDonald first cast Emilio had(den) moeten worden. Beide altijd loepzuiver en qua looks ook passend. Heb het geluk gehad beide heren uiteindelijk als Emilio te zien en vond ze zoveel beter dan Tommie en Jim

Volgende week nog even Frank zien dan! Ben benieuwd!
Wat jij zegt klopt ook wel een beetje bij Vajen! Ik vind zowel Sky als Shanna zoveel leuker en beter als Vajen! Vooral Sky vind ik enorm goed als Gloria! Jammer dat het tegenwoordig alleen nog maar draait om naamsbekendheid…

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 582 ] 23 June 2018 03:27 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2015-07-19

MarronSisters - 23 June 2018 05:31 AM

Ik vind sowieso dat Frank van Hengel en/of Rick MacDonald first cast Emilio had(den) moeten worden. Beide altijd loepzuiver en qua looks ook passend. Heb het geluk gehad beide heren uiteindelijk als Emilio te zien en vond ze zoveel beter dan Tommie en Jim

Tommie Christiaan speelt de rol ook prima !
Overigens is het in het theater verder ook erg karig.
Personeel in hoodies, overal ter plekke ruiken ze nog geld !

  [ # 583 ] 24 June 2018 12:56 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

MammaMia - 22 June 2018 11:50 PM

Samantha Klots zit zichtbaar niet op haar plek.

Mag ik vragen waarom je dit vind?

  [ # 584 ] 25 June 2018 05:35 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

TheWickedLion - 23 June 2018 11:31 AM
MarronSisters - 23 June 2018 05:31 AM

Ik vind sowieso dat Frank van Hengel en/of Rick MacDonald first cast Emilio had(den) moeten worden. Beide altijd loepzuiver en qua looks ook passend. Heb het geluk gehad beide heren uiteindelijk als Emilio te zien en vond ze zoveel beter dan Tommie en Jim

Volgende week nog even Frank zien dan! Ben benieuwd!
Wat jij zegt klopt ook wel een beetje bij Vajen! Ik vind zowel Sky als Shanna zoveel leuker en beter als Vajen! Vooral Sky vind ik enorm goed als Gloria! Jammer dat het tegenwoordig alleen nog maar draait om naamsbekendheid…

Volledig mee eens! Blij dat nog iemand mijn mening deelt.
Overigens niks tegen Vajen hoor, ze doet het goed. Maar als ik de keuze had, zou ik zeker voor Sky en Shanna gaan.

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 585 ] 25 June 2018 07:39 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik moest gisteren kaarten boeken voor iemand voor de avondshow en het was zo treurig om te zien hoeveel plaatsen er nog waren. Zelfs rij 0 t/m 8 waren gisteravond amper gevuld aan de plattegrond te zien. En dat voor een show in het weekend terwijl er ook nog eens 50% korting is…

‹ First  < 37 38 39 40 41 >  Last ›
39 of 42