41 of 42 | ‹ First  < 39 40 41 42 > 
On Your Feet
  [ # 601 ] 07 July 2018 07:54 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2009-10-28

OOh ja, ik zie het (stupide me). Dank je!

  [ # 602 ] 07 July 2018 08:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Het staat ook niet héél duidelijk op de site.. Dus kan me voorstellen dat je er overheen kijkt..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 603 ] 14 July 2018 11:17 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Vandaag weer geweest. Dit was voor de derde keer en ik ben er achter gekomen dat ellen evers mij heel erg ontroerd. Heb haar nog nooit in een andere voorstelling gezien en door deze voorstell8ng ben ik wat andere dingen gaan kijken. Ook het nummer van three musketiers toen zij pai verving. Je ig wat goed. Snap echt niet dat zij Donna is bij mamma mis. Maar wat is deze vrouw goed. Ze heeft er een fan bij

  [ # 604 ] 17 July 2018 01:01 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Jim speelt de laatste voorstelling. Ik vind dat eigenlijk belachelijk, en een klap in het gezicht van Tommie.

Bij The Bodyguard was het netjes geregeld. Mark van Eeuwen had de première gespeeld, en daarom was de laatste voorstelling voor Dave Mantel.

Maar favorieten van Albert krijgen natuurlijk altijd voorrang.

  [ # 605 ] 17 July 2018 06:42 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Het was misschien sympatiek geweest maar het redelijk gebruikelijk hoor, dat de eerste cast ook de laatste speelt, ook als er een alternate is.

  [ # 606 ] 17 July 2018 06:43 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Tommie is niet de alternate. Ze zijn allebei first cast en delen de rol.

  [ # 607 ] 17 July 2018 06:45 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Ah oké, dan was het wel netjes geweest ja.

  [ # 608 ] 17 July 2018 04:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Magic - 17 July 2018 01:01 AM

Jim speelt de laatste voorstelling. Ik vind dat eigenlijk belachelijk, en een klap in het gezicht van Tommie.

Bij The Bodyguard was het netjes geregeld. Mark van Eeuwen had de première gespeeld, en daarom was de laatste voorstelling voor Dave Mantel.

Maar favorieten van Albert krijgen natuurlijk altijd voorrang.


Tommie vind het totaal niet erg dus stop aub met stennis schoppen…..

  [ # 609 ] 18 July 2018 12:02 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Volgens mij is een mening verkondigen toch echt iets anders dan stennis schoppen. Ik begrijp dan ook niet waar deze reactie op slaat.

  [ # 610 ] 18 July 2018 05:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Op het gedeelte dat favorieten van albert altijd voorrang krijgen.
Stop daarmee.

  [ # 611 ] 18 July 2018 07:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ook als een reactie in toon je niet zo bevalt hoef je er niet meteen met gestrekt been in te vliegen. Net zo min als suggestieve posts zonder onderbouwing hier gewenst zijn.

  [ # 612 ] 19 July 2018 01:50 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

musicalgoeroe - 18 July 2018 05:53 AM

Op het gedeelte dat favorieten van albert altijd voorrang krijgen.
Stop daarmee.

Dat gevoel krijg ik daar inderdaad bij. En dat komt niet zomaar uit de lucht vallen. De discussie over de favorieten van Albert is niet nieuw. En ik vraag me op zijn minst af of dat hier ook een rol heeft gepeeld. Ik heb in ieder geval het idee dat als het niet om Jim maar om een minder grote naam ging dat Tommie de laatste voorstelling gewoon zou hebben gespeeld.

En als je dat niet met me eens bent, ga dan vooral de discussie met me aan. Maar volgens mij is het niet aan jou om hier mensen te commanderen over wat ze wel of niet mogen zeggen.

Jeroen - 18 July 2018 07:15 PM

Ook als een reactie in toon je niet zo bevalt hoef je er niet meteen met gestrekt been in te vliegen. Net zo min als suggestieve posts zonder onderbouwing hier gewenst zijn.

Ik heb hier een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant heb je gewoon gelijk. Ik kan tenslotte niet ontkennen dat mijn opmerking suggestief was (en tegen mijn gewoonte in ook vrij resoluut, alsof het om een vaststaand feit ging). Aan de andere kant is het ook een beetje willekeur (ik hoop dat ook met een Administrator een discussie gewoon mogelijk is en dat er niet meteen op de strepen wordt gestaan). Er wordt met grote regelmaat suggestief te werk gegaan op dit forum. Kijk bijvoorbeeld eens naar de discussie rond castings. Daar worden ook regelmatig redenen aangevoerd waarom iemand wel of juist niet gecast zou zijn, terwijl de onderbouwing daarvoor vaak ook ontbreekt. De verklaring ‘favorieten van’ wordt daarbij trouwens regelmatig gebruikt (en daar wordt dan weer geen probleem van gemaakt). En dit is maar een van de vele voorbeelden.

Maar goed, hoe kan ik een dergelijke opmerking onderbouwen? Dan blijft het toch bij speculeren. Misschien heeft Albert op het einde van de voorstelling (als de pers erbij komt) daar liever Jim staan dan Tommie? Misschien gaat de grotere naam (wie dat dan ook is) gewoon voor alles bij Albert?
Maar meer dan speculeren kan ik inderdaad niet. Ik heb geen feiten hierover. En ik kan ook niet schermen met de hier zo vaak aangevoerde insider informatie (die toch ook vaak genoeg niet blijkt te kloppen). Betekent dat dan dat het gevoel dat ik hierover heb daarom maar onbenoemd moet blijven? Dan moeten er behoorlijk wat opmerkingen op dit forum voortaan achterwege worden gelaten.

Maar ook zonder mijn suggestieve opmerking blijf ik bij mijn belangrijkste punt. Ik vind het gewoon niet correct tegenover Tommie dat hij de laatste voorstelling niet speelt. Dat was in mijn ogen namelijk de enige juiste beslissing geweest. Bij The Bodyguard werd deze kwestie wel heel netjes opgelost, bij Sunset Boulevard volgens mij ook.

En ik vraag me gewoon af waarom dat hier niet is gebeurd. Als iemand daar een betere verklaring voor heeft hoor ik het graag. Maar een andere verklaring zal waarschijnlijk net zo suggestief zijn.

musicalgoeroe - 17 July 2018 04:18 PM

Tommie vind het totaal niet erg dus stop aub met stennis schoppen…..

In het kader van de onderbouwing ben ik dan ook wel benieuwd hoe je dit weet. Ken je hem persoonlijk (dus echt privé), heb je het gehoord bij een artiestenuitgang, of op een andere manier?

(dit is overigens geen aanval, ik wil het oprecht graag weten)

[ Gewijzigd: 19 July 2018 02:57 AM by Magic ]
  [ # 613 ] 19 July 2018 07:07 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik denk dat niet veel mensen hier persoonlijk contact met Tommie hebben, dus niet kunnen beoordelen waarom Tommie de laatste voorstelling niet speelt. Daar kunnen legio redenen voor zijn, te beginnen bij zijn eigen voorkeur. Misschien kan hij er niet eens bij zijn, of zit hij juist liever in de zaal. Misschien wilde Jim het juist heel graag en interesseert het hem niet zo. Daarnaast kan ik me ook nauwelijks voorstellen dat Albert Verlinde zelf de planning doet van de laatste voorstelling om hoegenaamd zijn lievelingetje laat spelen.  Ik kan me het zakelijk nog wel voorstellen als er een persmomentje is met een sleuteloverdracht. Jim heeft natuurlijk een hogere story/prive/weekend/shownieuws/boulevard waarde dan Tommy.
Dus eventueel teleurgesteld zijn over het niet spelen van de laatste voorstelling van Tommie mag natuurlijk, maar als de rest geen feit is, is dit niet echt een fijne manier om het te uiten.

  [ # 614 ] 19 July 2018 08:22 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik weet niet of Jim tegenwoordig eigenlijk echt nog wel meerwaarde heeft in de pers ten opzichte van Tommie. Tommie heeft natuurlijk vorig jaar meegedaan aan ‘Beste Zangers’ en dit jaar in ‘The Passion’ waar hij ook bij een groot publiek in positieve zin is opgevallen.

  [ # 615 ] 19 July 2018 01:33 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Amanda big - 14 July 2018 11:17 PM

Vandaag weer geweest. Dit was voor de derde keer en ik ben er achter gekomen dat ellen evers mij heel erg ontroerd. Heb haar nog nooit in een andere voorstelling gezien en door deze voorstell8ng ben ik wat andere dingen gaan kijken. Ook het nummer van three musketiers toen zij pai verving. Je ig wat goed. Snap echt niet dat zij Donna is bij mamma mis. Maar wat is deze vrouw goed. Ze heeft er een fan bij

Uhh dat zij donna is bij Mamma Mia? Dat is zij niet,  zij is in het wel 2 seizoenen Tanja geweest maar meer niet.

   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

‹ First  < 39 40 41 42 > 
41 of 42