29 of 71 | ‹ First  < 27 28 29 30 31 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 421 ] 22 April 2018 02:40 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik vind haar echt niet leuk.kan het moeilijk uitleggen ze zou vast heel aardig zijn, maar ik krijg de kriebels van haar. Ik vind dat ze heel erg aan over acting doet

  [ # 422 ] 22 April 2018 02:42 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2016-05-27

Amanda big - 22 April 2018 02:40 PM

Ik vind haar echt niet leuk.kan het moeilijk uitleggen ze zou vast heel aardig zijn, maar ik krijg de kriebels van haar. Ik vind dat ze heel erg aan over acting doet

Dat kan, dat is jouw mening.
Kun je een voorbeeld geven waarom?

  [ # 423 ] 22 April 2018 02:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Niets ten nadelen van Marjolein - ze leverde altijd kwaliteit in alles waarin ik haar gezien heb - maar ben ik de enige die bij Tanja toch meer een soort Joanna Lumley-achtig type voor zich ziet ? In dat plaatje past Marjolein voor mij dus niet zo .... ik zou haar veel eerder als Roos casten. En ik ben sowieso bevooroordeeld voor de rol van Tanja: Ellen Evers is simpelweg briljant in die rol, zowel qua type als komische timing en spel en als ze dan ook nog d’r strot opentrekt in “weet je moeder dat” ben ik verkocht. Eén van de sterkste momenten destijds in een in de breedte toch al super goede show ( ik verwijs nu naar de originele Nederlandse cast).

Antje lijkt me een prima Donna neer te kunnen zetten. Vocaal prima en zoals ik haar als Amneris erg sterk vond denk ik dat ze Donna ook best heel geloofwaardig neer kan zetten. In alle eerlijkheid, geloofwaardiger naar ik vermoed dan Willemijn, maar goed dat blijft een smaak kwestie natuurlijk. Willemijn is een topper, maar de Donna-rol vind ik niet echt op haar lijf geschreven (nog).

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 424 ] 22 April 2018 03:54 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

musical-stitch - 22 April 2018 02:42 PM
Amanda big - 22 April 2018 02:40 PM

Ik vind haar echt niet leuk.kan het moeilijk uitleggen ze zou vast heel aardig zijn, maar ik krijg de kriebels van haar. Ik vind dat ze heel erg aan over acting doet

Dat kan, dat is jouw mening.
Kun je een voorbeeld geven waarom?

Bij les. Miserabel was ze op en ze was overdreven aan het schelden en aan het scheel kijken, maar het is gewoon niet mijn type mens. Ben jij heel erg fan van haar of ben jij haarzelf. Dat zegt mijn gevoel. In iedergeval wil ik niemand beledigen, maar she is not my cup of tea

  [ # 425 ] 22 April 2018 03:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Hielke heeft nou eenmaal een oog dat anders staat.. Daar kan zij verder niks aan doen…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 426 ] 22 April 2018 03:58 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Oh Hahahahaha dat wist ik niet, ik dacht echt dat ze zo speelde

  [ # 427 ] 22 April 2018 03:59 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Ik heb haar nog nooit live gezien, dus kan niet beoordelen of ze goed is of niet, maar ik vind haar wel het type.

Volgens mij kijkt ze altijd scheel, dus kan ze daar niet zo veel aan doen. Schelden is iets wat die rol nu eenmaal is. Madame Thénardier is vrij hysterisch.
En dat iemand vraagt of je iets kan onderbouwen betekend niet dat die gene fan van iemand is of die persoon zelf is.

Dat het je type mens niet is kan.

  [ # 428 ] 22 April 2018 04:01 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik had het al onderbouwd, dus waarom moet ik dat twee keer doen en Waar bemoei jij je mee.

Sorry niet aardig van mij, maar snap echt niet waarom je dit zo moet zeggen naar mij toe.

  [ # 429 ] 22 April 2018 05:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Amanda big - 22 April 2018 04:01 PM

Ik had het al onderbouwd, dus waarom moet ik dat twee keer doen en Waar bemoei jij je mee.

Sorry niet aardig van mij, maar snap echt niet waarom je dit zo moet zeggen naar mij toe.

“En waar bemoei jij je mee"is inderdaad niet aardig. Je zegt weliswaar meteen “sorry, niet aardig van mij etc” en dat is positief….... maar waarom haal je het niet gewoon weg als je vindt dat het niet aardig is? Wat voegt het toe het dan te laten staan? Er werd je overigens normaal gevraagd een onderbouwing te geven dus waarom dat ongenoegen?

We nodigen een ieder dus ook jou uit je post eerst eens terug te lezen voordat je hem verstuurt.

En ja, we kijken hier scherper naar dan voorheen gezien de gebeurtenissen van de laatste tijd. Dit forum is er voor iedereen, mits er maar normaal gecommuniceerd wordt.

  [ # 430 ] 22 April 2018 07:09 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Ik zou Hilke zeker wel een plek in de productie gunnen, maar naar mijn mening is ze niet echt geschikt voor de rol van Roos. Ik heb het eerder al eens gezegd, maar Roos is echt de meest onderschatte rol van de hoofdrollen. Qua uiterlijk moet Roos iets aandoenlijks en ingetogens hebben en dat kan in heel veel verschillende vormen zijn. Maar lange dunne vrouwen hebben dat meestal niet. Vond Esther van Boxtel bijv. ook geen goede voor de rol.

Doris was aandoenlijk en ingetogen doordat ze vrij klein was en ook klein / subtiel speelde.
Mylène was gewoon een lieve tante. Ze bewoog af en toe wat sullig, wat ze ongetwijfeld voor de rol deed, en dat maakte haar ook aandoenlijk.

Ik kan even niet bedenken wie we voor deze rol in de juiste leeftijdscategorie nog over hebben in musicalland.

  [ # 431 ] 22 April 2018 08:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Het blijft nog even spannend dus.

Ik zit ineens aan Danny de Munk te denken als Bart. Zou dat kunnen?

Even weer een rijtje Tanja’s en Rozen 😉

Tanja: Marjolein Keuning, Brigitte Nijman, Ellen Evers, Carolina Dijkhuizen

Roos: Hilke Bierman, Nurlaila Karim, Raymonde de Kuyper. Ik denk nu ook aan Margo Dames

  [ # 432 ] 22 April 2018 08:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Moet door Hilke Bierman aan de first cast Madame Thénardier denken, Marjolein Algera. Staat zij nog op de planken? Zou d’r best een goeie voor Roos vinden.

  [ # 433 ] 22 April 2018 08:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Ja!! Ik vond haar te gek in Les Mis!

  [ # 434 ] 22 April 2018 09:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

jemar - 22 April 2018 08:23 PM

:

Roos: Hilke Bierman, Nuraila Karim, Raymonde de Kuyper. Ik denk nu ook aan Margo Dames

Margo Dames gaat in Judas spelen dit najaar, dus die valt in principe af

  [ # 435 ] 22 April 2018 10:32 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Linda Wagemakers als roos en Carolina dijkhuizen als Tanya. Kreeg opeens een ingeving

‹ First  < 27 28 29 30 31 >  Last ›
29 of 71