30 of 71 | ‹ First  < 28 29 30 31 32 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 436 ] 22 April 2018 10:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

En als vaders, Matteo van den grijn als Sam, sjon smaal als haar en Robbert van den berg als Bart

  [ # 437 ] 23 April 2018 05:14 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Nog even het verhaaltje dat de producent over het Antje-nieuws schreef:

Antje Monteiro wordt Donna in MAMMA MIA!

Vanaf september te zien in het Beatrix Theater Utrecht

De eerste hoofdrolspeelster van de feel-good musical MAMMA MIA! is bekend. Antje Monteiro is vanaf september te zien in de rol van Donna in het Beatrix Theater in Utrecht.

Albert Verlinde, producent en algemeen directeur Stage Entertainment Nederland: “Met Antje hebben we de perfecte Donna gevonden. De rol van Donna is een warme persoonlijkheid die fantastisch de hits van ABBA moet kunnen vertolken en daarnaast natuurlijk ook moet kunnen acteren. Antje heeft met haar jarenlange carrière bewezen dat ze Donna is, tijdens de audities had zij de X-factor! Daarnaast hebben Antje en Donna meer overeenkomsten zoals een dochter die in het huwelijk gaat treden. Ik heb veel vertrouwen dat Antje straks de rol op haar eigen manier gaat neerzetten en iedereen meeneemt in het verhaal.” MAMMA MIA! met alle bekende ABBA hits als; ‘Dancing Queen’, ‘Knowing Me, Knowing You’, ‘Super Trouper’ en uiteraard ‘Mamma Mia’ is vanaf 6 september 2018 te zien in het Beatrix Theater in Utrecht en gaat op 23 september in première, meer informatie: http://www.mammamia.nl.

Antje Monteiro: “Ik ben ongelooflijk blij dat ik de rol van Donna mag gaan spelen. Deze rol staat al zo lang bovenaan op mijn bucketlist en heb dan ook hard gewerkt om de rol eigen te maken voor de audities. Toen ik het verlossende telefoontje van Albert Verlinde kreeg dat ik het was geworden schoot ik letterlijk in tranen dat ik dit nu mag gaan doen. MAMMA MIA! is zo een feest, ik kijk er nu al naar uit om al die hits te mogen zingen en die geweldige energie in de zaal te voelen.”


Antje Monteiro

Antje Monteiro heeft al vele rollen op haar naam staan. Ze startte haar carrière in de theaterproductie Jeans. Speelde diverse hoofdrollen in onder anderen Aida, Sesamstraat Live, Cats, Crazy Shopping en We Will Rock You. Afgelopen drie seizoenen was Antje te zien als Lydia in de producties Opvliegers 1, Opvliegers 2 en Opvliegers 3. Ook presenteerde Antje diverse programma’s waaronder het succesvolle muziekprogramma KRO’s Het Gevoel Van… Naast zingen en presenteren heeft Antje een eigen bedrijf, Ram Entertainment. Antje bedenkt, verkoopt en produceert TV formats. O.a. de documentaire 100% Antje voor RTV Utrecht en de RTL4 hit Gypsy Girls. Dit jaar heeft Ram Entertainment in samenwerking met KPN en Ziggo een nieuw platform geproduceerd genaamd Fit at Home.

 

 


Verhaal MAMMA MIA!

De wereldwijde hitmusical MAMMA MIA! is dé feel-good show van het nieuwe theaterseizoen. MAMMA MIA! combineert ABBA’s grootste hits met een energiek en komisch liefdesverhaal over alleenstaande moeder Donna en haar dochter Sophie. Sophie staat op het punt te trouwen terwijl haar moeder met haar bruisende verleden wordt geconfronteerd door een ontmoeting met drie voormalige liefdes. Sophie die op haar bruiloft door haar echte vader wil worden weggegeven, probeert uit de vinden wie van de drie mannen dat is. Donna’s beste vriendinnen van vroeger komen voor de bruiloft naar het eiland om herinneringen op te halen aan hun tijd als het zangtrio Donna and the Dynamo’s.

MAMMA MIA! wereldwijd

MAMMA MIA! beleefde 19 jaar geleden haar wereldpremière op London’s West End, waar de show nog steeds te zien is. Inmiddels heeft de musical al 60 miljoen bezoekers getrokken en is deze uitgevoerd in 16 verschillende talen. In 2008 ging de filmversie van MAMMA MIA! The Movie in première en aankomende zomer verschijnt het vervolg MAMMA MIA! Here we go again. Volgend seizoen viert MAMMA MIA! de musical de 20e verjaardag in het Londense West End.

MAMMA MIA! wordt in Nederland geproduceerd door Stage Entertainment Nederland in de Nederlandse taal en in samenwerking met Judy Cramer, Richard East en Björn Ulveaus namens Littlestar en Universal. Met de muziek en teksten van ABBA-leden Benny Andersson & Björn Ulvaeus, MAMMA MIA! is geschreven door Catherina Johnson, geregiseerd door Phyllida Lloyd en de choreografie is van Anthony van Laast. Het decor is ontworpen door Mark Thompson, met lichtontwerp van Howard Harrison en geluidsontwerp van Andrew Bruce & Bobby Aitken. De arrangementen zijn geschreven door Martin Koch die tevens verantwoordelijk is voor de muzikale supervisie.


Video: Albert Verlinde belt Antje Monteiro met nieuws
https://www.youtube.com/watch?v=u2L-Q1PF1e0

  [ # 438 ] 23 April 2018 09:03 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Albert zit nu bij koffietijd, hij verteld veel, maar zegt heel weinig, hij meld wel dat Sophie een “nieuw meisje” word, die nog niemand kent…..

  [ # 439 ] 23 April 2018 09:13 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2016-05-27

LondonMark - 22 April 2018 05:28 PM
Amanda big - 22 April 2018 04:01 PM

Ik had het al onderbouwd, dus waarom moet ik dat twee keer doen en Waar bemoei jij je mee.

Sorry niet aardig van mij, maar snap echt niet waarom je dit zo moet zeggen naar mij toe.

“En waar bemoei jij je mee"is inderdaad niet aardig. Je zegt weliswaar meteen “sorry, niet aardig van mij etc” en dat is positief….... maar waarom haal je het niet gewoon weg als je vindt dat het niet aardig is? Wat voegt het toe het dan te laten staan? Er werd je overigens normaal gevraagd een onderbouwing te geven dus waarom dat ongenoegen?

We nodigen een ieder dus ook jou uit je post eerst eens terug te lezen voordat je hem verstuurt.

En ja, we kijken hier scherper naar dan voorheen gezien de gebeurtenissen van de laatste tijd. Dit forum is er voor iedereen, mits er maar normaal gecommuniceerd wordt.

Administrator bedankt voor het ingrijpen. Sorry maar dat is inderdaad niet de manier waarop je met elkaar omgaat binnen een forum.
Ik dacht dat sommigen hier al eerder over aangesproken waren?

  [ # 440 ] 23 April 2018 09:21 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik heb al sorry gezegd. Dus nog een keer sorry

  [ # 441 ] 23 April 2018 09:30 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

A.musical - 22 April 2018 07:09 PM

Ik zou Hilke zeker wel een plek in de productie gunnen, maar naar mijn mening is ze niet echt geschikt voor de rol van Roos. Ik heb het eerder al eens gezegd, maar Roos is echt de meest onderschatte rol van de hoofdrollen. Qua uiterlijk moet Roos iets aandoenlijks en ingetogens hebben en dat kan in heel veel verschillende vormen zijn. Maar lange dunne vrouwen hebben dat meestal niet. Vond Esther van Boxtel bijv. ook geen goede voor de rol.

Doris was aandoenlijk en ingetogen doordat ze vrij klein was en ook klein / subtiel speelde.
Mylène was gewoon een lieve tante. Ze bewoog af en toe wat sullig, wat ze ongetwijfeld voor de rol deed, en dat maakte haar ook aandoenlijk.

Ik kan even niet bedenken wie we voor deze rol in de juiste leeftijdscategorie nog over hebben in musicalland.

Eens met wat je zegt over de rol van Roos. Ik vond Doris heerlijk in die rol. Door haar topvertolking konden Simone en Ellen nog meer stralen in hun rollen.

Ik had ineens een beeld voor de rol van Roos: Margot Ros (Toren C/Els) . Geen idee of die kan zingen ...nog minder of ze uberhaupt in een musical zou willen spelen ..... maar ik zou gaan kijken !

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 442 ] 23 April 2018 10:52 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Margà´t Ros vind ik een geweldige optie en ze kan zingen. Niet geweldig maar zeker goed genoeg.

https://www.youtube.com/watch?v=agIeEuSdlYk

  [ # 443 ] 26 April 2018 06:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Voor wie helemaal in the mood wil komen, met Moederdag kun je helemaal in the Mamma Mia!-mood komen bij diverse bioscopen.

https://www.pathe.nl/film/5515/mamma-mia-the-movie-sing-a-long

*************

Ik ben nog steeds erg tevreden met Antje als Donna, als Jolijn en Soy zoals hier vermeld werd Sophie en Sky zullen worden vrees ik toch dat ik vaker dan eens in Utrecht te vinden ben… heel erg blij met deze casting! *insert dansende Hyves-banaan*

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 444 ] 27 April 2018 01:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Misschien niet het juiste topic maar wel fantastisch om te lezen dat ABBA na al die jaren twee nieuwe songs hebben opgenomen. Mamma Mia! 😊

Abba Official

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 445 ] 01 May 2018 10:42 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Marie Körbel gaat in Mamma Mia! Spelen.
Bron haar instagram

  [ # 446 ] 01 May 2018 11:06 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

sky14 - 01 May 2018 10:42 AM

Marie Körbel gaat in Mamma Mia! Spelen.
Bron haar instagram

Ze heeft Mamma Mia op Cyprus gedaan.. Misschien refereert ze daaraan in haar Insta..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 447 ] 02 May 2018 06:29 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Het zou voor haar het 3e jaar op rij zijn dat ze maar weinig bij haar gezin in Wenen kan zijn, maar als je deze backstage rondleiding van Jacqueline Braun in London ziet, zou je toch niet anders willen dat dat ze hier Roos kwam spelen? Zou dat echt zo te gek vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=08n6lvNaW5Y

  [ # 448 ] 03 May 2018 05:54 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

A.musical - 02 May 2018 06:29 PM

Het zou voor haar het 3e jaar op rij zijn dat ze maar weinig bij haar gezin in Wenen kan zijn, maar als je deze backstage rondleiding van Jacqueline Braun in London ziet, zou je toch niet anders willen dat dat ze hier Roos kwam spelen? Zou dat echt zo te gek vinden.

https://www.youtube.com/watch?v=08n6lvNaW5Y

Dat zou geweldig zijn.

  [ # 449 ] 08 May 2018 01:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Het is nog “akelig” stil rondom de rolverdeling….. Even dit topic dus weer omhoog schoppen… Wie heeft er nog iets vernomen??

  [ # 450 ] 08 May 2018 04:40 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  140
Geregistreerd  2011-05-05

Nurlaila wordt inderdaad de alternate van Antje. Als Nurlaila speelt, zal Sky Lemmer opgaan als Sophie.

   Handtekening   

🎭  🎶

‹ First  < 28 29 30 31 32 >  Last ›
30 of 71