47 of 71 | ‹ First  < 45 46 47 48 49 >  Last ›
Mamma Mia
  [ # 691 ] 26 September 2018 01:16 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Oh echt, waarom zijn ze dat. Antje en Romy hebben allebei iets misseklijksmskends qua gedrag. Ik snap ook niet waarom antje deze rol speelt. Blijft bij mij een reden om niet te gaan.

  [ # 692 ] 26 September 2018 04:22 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Amanda big - 26 September 2018 01:16 PM

Oh echt, waarom zijn ze dat. Antje en Romy hebben allebei iets misseklijksmskends qua gedrag. Ik snap ook niet waarom antje deze rol speelt. Blijft bij mij een reden om niet te gaan.

Mag ik eerlijk zijn dat ik dit ook eerst dacht maar na het zien van de show mijn gedachten helemaal zijn veranderd? Antje is een geweldige Donna. Ze raakt mij enorm, vooral bij de winnaar krijgt de macht! Ik heb de show nu al 2x gezien en ik hoop zo erg dat ze volgende week als ik weer kom kijken ze weer speelt! Maar ja smaken verschillen 😊

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 693 ] 26 September 2018 05:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

De recensies van de dagbladen zijn trouwens nog al uiteenlopend. De één vindt Antje geweldig en de ander zegt dat ze iets mist in haar spel, te plat is of dat ze pas op ‘t einde loskomt.
Ik heb Antje nog niet gezien, maar moet wel zeggen dat ik nieuwsgierig ben geworden. Echt een goede actrice heb ik haar nooit gevonden, ik vind ‘t vaak allemaal wat plat en voor mij is ze in haar spel meer een comédienne dan echt een actrice. Haar zang vind ik dan weer heerlijk om naar te luisteren. Maar aan de andere kant heb ik haar ook nog nooit in een rol gezien waar ze die andere kant wel moest opzoeken. Maar goed, van de recensies kan ik nog niet echt wijzer worden. Volgens mij is ‘t een beetje een kwestie van: you hate her, or you love her. Al kan ik me niet voorstellen dat ze ook maar enigszins in de buurt kan komen van Lone van Roosendaal(Simone niet gezien).

Dat je Antje en Romy ‘misselijkmakend’ vindt heeft overigens niks met de kwaliteiten van hun zang of spelen te maken.

[ Gewijzigd: 26 September 2018 05:29 PM by HOI. ]
  [ # 694 ] 26 September 2018 06:56 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2018-09-26

Echt hou je mond hoi, hou gewoon eens je betweterige mond dicht

[ Gewijzigd: 26 September 2018 07:11 PM by Ikhaathoi ]
  [ # 695 ] 26 September 2018 06:57 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2018-09-26

aaaa

[ Gewijzigd: 26 September 2018 07:10 PM by Ikhaathoi ]
  [ # 696 ] 26 September 2018 07:29 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Ik kan toch niet anders dan vereerd zijn dat je hier speciaal een account voor aangemaakt hebt. 😊

  [ # 697 ] 26 September 2018 09:39 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Dat vind ik van wel. Antje en Romy komen heel nep over en daardoor vind ik hun gedrag misselijkmakend en dat zie ik ook weer terug komen op het podium. Je geeft aan gemiddelde recensies, maar dat is niet zo. Iedereen vindt antje een redelijke zangeres maar een slechte actrice. Ik vind de benaming musical ster ook veel te groot voor haar en voor het grote publiek is zij niet likeable genoeg. Kijk ook maar hoe zij overkwam in het programma dancedancedance. Daarnaast is zij geen publiekstrekker en dit kan je zien door naar de kaartverkoop te kijken. We sullen het niet met elkaar eens zijn en dat hoeft ook niet, maar het is toch zeer opvallend dat een recensie van een musical site het niet gaat over het slechte acteren van antje. Dat was mijn punt waarop ik reageerde.

  [ # 698 ] 26 September 2018 10:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Tsjongejonge wat vliegt het weer uit de bocht naar mijn mening. Ik vind het niet ok dat er insinuaties gemaakt worden over de integriteit van de MW redactie en hun recensies. Ja, ook dat zijn mensen en musicalliefhebbers met hun voorkeuren en artiesten die minder in de smaak vallen. Maar ik acht ze allen professioneel genoeg om die voorkeuren op zij te kunnen zetten op het moment dat er een recensie geschreven moet worden. En zo ervaar ik dat ook precies. Niet ok om insinuaties te maken die nergens op gebaseerd zijn. Bovendien heeft Marijke de recensie geschreven, niet Frans.

Dat ten eerste. Ook niet ok om artiesten ( mensen ! ) in termen als misselijkmakend weg te zetten. Ok om te zeggen dat je iemand gemaakt vindt overkomen of als nep ervaart maar het misselijkmakende hoeft er niet bij wat mij betreft.

Mensen ventileer een onderbouwde mening ( dat je Antje niet goed vindt als Donna en waarom ) en laat het daarbij. Ga niet de mensen die een andere mening hebben in een hoek zetten dat ze niet objectief kunnen kijken. Niet nodig en dan blijft er dus geen ruimte voor verschillende meningen en (interessante) discussies over . Want dan heeft iedereen die niet jullie menig deelt dus of geen objectieve blik of geen verstand van zaken. Lijkt me niet de bedoeling op een forum van musicalLIEFHEBBERS ...dus ga er meer vanuit dat we hier allemaal zijn omdat we een passie delen ...en daarbinnen hebben we afwijkende voorkeuren en meningen… prima toch ?

En ook al vind jà­j Antje geen topper: een vrouw met een JK nominatie op zak ( die ze overigens had moeten winnen naar mijn mening ) en hoofdrollen in o.a. Aida, Cats en nu Mamma Mia mag je toch best in het rijtje musicalsterren scharen ...er zijn er genoeg in musicalland die als musicalster door het leven gaan met minder op zak.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 699 ] 27 September 2018 08:46 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik vind het woord misselijkmakend heel goed mijn visie op antje weergeven. Dat is mijn visie en jij mag daar op een andere hebben. De rol trouwens kn Cats deelde ze met drie andere actrices en het klopt in Aida was ze goed, maar het is toch vrij bijzonder dat in alle recensies over het matige, te dik aangezette acteren van antje in staat behalve in deze recensie. Maar we komen daar vast niet uit. Ik vind het jammer dat ik daar vragen over stel en gelijk een belerende aanval krijg van hoe je hier moet reageren. Maar ik laat het los, want blijkbaar mag je alleen reageren hoe de redactie wilt dat je reageerd. Laat iedereen in zijn of haar waarde al is het een stevige mening. Deze mensen hebben ook bestaansrecht en zoals Johan Derksen zou zeggen, ik ben geestelijk onafhankelijk en daarom kan en mag ik zeggen, net zoals veel mensen in mijn omgeving zouden zeggen. Antje heeft misselijkmakend gedrag en daarom trekt ze geen volle zalen.

  [ # 700 ] 27 September 2018 11:00 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Amanda big - 27 September 2018 08:46 AM

Antje heeft misselijkmakend gedrag en daarom trekt ze geen volle zalen.

Anthe heeft geen misselijkmakend gedrag, JIJ vindt het misselijkmakend gedrag. Het is geen feit, het is jouw mening. En verder ben ik het met Mark eens: musicalacteurs , maar ook de mensen van Musicalworld, zijn mensen, of je ze of hun recensie nu leuk vindt of niet. En je woorden zorgvuldig te kiezen en niet onnodig te kwetsen zonder je mening afbreuk te doen vind ik ons aller verantwoordelijkheid. Zelf zouden we dat ook bijzonder pijnlijk vinden, als ons dat in het werk zou gebeuren. Want wat iemand er ook van vindt,degene die je bekritiseerd staat wel zijn best te doen. Wellicht helpt het om dat in het oog te houden voordat je het verwoordt. (En nee, ik ben geen fan van antje, haar acteerwerk weet me helaas niet te raken. Haar stem vind ik wel fantastisch, maar voelen doe ik het niet. Mijn mening.)

Overigens vind ik persoonlijk dat ‘je recht om alles te mogen zeggen’ precies is wat mis gaat in onze samenleving, je mag best een mening hebben maar waarom moet die altijd maar geuit worden? We kwetsen wat af met z’n allen op het internet, niet normaal. Maar dat terzijde.

[ Gewijzigd: 27 September 2018 11:08 AM by Faatijn ]
  [ # 701 ] 27 September 2018 01:43 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Sorry daar heb je gelijk in. Ik vind dat antje misselijkmakend gedrag heeft en ja dat heet de grondwet. Iedereen heeft het recht om zijn of haar mening te geven. De recht van meningsuiting.

  [ # 702 ] 27 September 2018 03:07 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

Het is de tweede keer, dat dit onderwerp aan bod komt. Misschien moeten we de grove reacties maar gewoon negeren. Het is hier al eerder gebleken, dat de mensen die grove meningen plaatsen nu eenmaal zo in elkaar zitten en niets leren van kritiek.

  [ # 703 ] 27 September 2018 03:47 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Amanda big - 27 September 2018 01:43 PM

Ik vind dat Iedereen heeft het recht om zijn of haar mening te geven. De recht van meningsuiting.

Dat je het recht hebt, wil nog niet zeggen dat je je mening moet uiten. Je kunt er ook voor kiezen om het binnen te houden om iemand niet te kwetsen. Zoals jij het nu stelt, gebruik je de grondwet als excuus om iemand te raken. Het is juist jouw verantwoordelijkheid respectvol om te gaan met dat recht.

  [ # 704 ] 27 September 2018 04:35 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2004-12-01

Beste Amanda Big,
Dat jij iemand op basis van zo weinig daadwerkelijke kennise over een persoon al een oordeel kan vellen over iemand zoals ‘misselijkmakend’ zegt vooral veel over jou. Net zoals het verwijzen naar ‘ik mag dat zeggen’. Het blijven herhalen van jouw standpunt en er nergens enige argumenten voor opschrijven waarom je het dan daadwerkelijk vindt getuigen vooral van een gebrek aan daadwerkelijke kennis over de personen en het goed te kunnen beargumenteren. Jij bent een van de velen die internet als afvoerputje gebruikt. Fora als deze bevuilt met vooral narigheid. Natuurlijk mag je een mening hebben, maar als wij die serieus moeten nemen, doe dat zelf dan ook. Want dat mag namelijk ook. Word geen naar zuig mens. Er is genoeg leuks in de wereld om je heen. Ook bij jou Amanda! Een leuke musical zonder Antje bijvoorbeeld.

  [ # 705 ] 27 September 2018 05:33 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2018-09-26

Hahahahaha, al die antje fans gaan over de zeik. Hè memartijn doe eens even lekker een psychoanalyse over jezelf.

‹ First  < 45 46 47 48 49 >  Last ›
47 of 71