6 of 7 | ‹ First  < 4 5 6 7 > 
Urinetown 2017/2018
  [ # 76 ] 31 August 2017 07:12 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Jammer wel, maar het verbaast me niet. Qua pr was dit in mijn ogen behoorlijk rampzalig. “Wij” wisten er nog van, maar mensen die qua theater alleen de brochure van hun lokale theater doorbladeren hebben waarschijnlijk geen idee gehad dat dit werd aangeboden. Terwijl het denk ik best toegankelijk is voor niet-musicalgangers.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 77 ] 31 August 2017 07:58 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Inderdaad geen verbazingwekkend nieuws, maar wel ongelooflijk zuur voor cast, crew en producent natuurlijk. Opvallend dat de annulering nog relatief last-minute komt, ze waren toch al een aantal weken bezig met repeteren? Hopelijk kan de producent in de toekomst gewoon doorgaan met voorstellingen maken; Je productiegeschiedenis af willen trappen met Urinetown getuigt in ieder geval al van lef en goede smaak, wat niet alle musicalproducenten (meer) hebben.

  [ # 78 ] 31 August 2017 08:02 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Jeetje, wat erg voor alle betrokkenen!! Verder komt het bericht, zoals hierboven ook al wordt gezegd, niet geheel onverwacht. Hoop dat de productie er op een ander tijdstip of op een andere locatie alsnog komt!

  [ # 79 ] 31 August 2017 08:49 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Opvallend is wel dat Linda Wagenmakers er net nog een tweet uitgooit met de teaser voor de musical?

  [ # 80 ] 31 August 2017 09:24 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Die trailer wordt nu door meerdere castleden gedeeld. Ik vraag me af wat hier nu aan de hand is… Ik neem aan dat de producent hierover nog een persbericht zal uitbrengen.

[ Gewijzigd: 31 August 2017 09:35 AM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 81 ] 31 August 2017 09:56 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

tjsa, touren is duur dus misschien alleen een vast theater?

  [ # 82 ] 31 August 2017 10:06 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Inderdaad, de tweet van Linda viel me meteen op. Hoop voor de productie dat ze toch elders gaan spelen dan ipv een dure tour..

  [ # 83 ] 31 August 2017 10:43 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Erg jammer! Had me wel leuk geleken maar moet eerlijk zeggen dat ik nog heb afgewacht met boeken.

  [ # 84 ] 31 August 2017 10:57 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  135
Geregistreerd  2009-07-06

Komt helaas niet onverwacht. Jammer want ik had de show graag nog een keer gezien maar de manier waarop de voorstelling vanaf het begin in de markt is gezet was volgens mij niet goed. Vooral jammer voor alle acteurs die hun agenda hiervoor hadden vrijgehouden.

  [ # 85 ] 31 August 2017 11:09 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik ving vorige week al geruchten op dat de repetities stil waren gelegd wegens financiële redenen.
Verbaasde me niks. Er zijn zulke grote fouten gemaakt bij het produceren van deze voorstelling.. Zonde van de goede acteurs..

  [ # 86 ] 31 August 2017 12:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  294
Geregistreerd  2007-05-03

Het is officieel, erg jammer!

Doek valt voor Urinetown de Musical
Producent Joint Venture Productions heeft na 3 intensieve repetitieweken besloten om de stekker uit Urinetown de Musical te trekken. Door onvoldoende financiële zekerheid en een tegenvallende voorverkoop was het niet haalbaar om de productie voort te zetten. De producenten hebben afgelopen dinsdag de cast en de productie ingelicht over het definitieve einde.
“We hebben in de afgelopen maanden heel hard gewerkt om deze bijzondere en unieke voorstelling met elkaar te ontwikkelen. Het besluit om te moeten stoppen is dan ook erg teleurstellend voor alle betrokken partijen. Het ons niet gelukt om voldoende promotie voor de voorstelling te maken wat resulteert in een tegenvallende voorverkoop. Dit gepaard met financiële onzekerheid voor de toekomst heeft ons doen besluiten om de voorstelling te moeten annuleren’’, aldus Marcel Woudsma.
Bezoekers die kaarten voor Urinetown hebben gekocht zullen worden benaderd voor een correcte afhandeling.

  [ # 87 ] 31 August 2017 12:55 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2016-01-27

URINETOWN STOPT.
Vorige week kregen we het te horen. We werden bij elkaar geroepen in de zaal waar de dag van te voren nog een doorloop van t stuk had plaatsgevonden. Een repetitie voor de perspresentatie stond voor die middag op het programma. Zonder veel omhaal werd het ons meegedeeld: Urinetown gaat stoppen…..
Er was een stilte, een zucht en toen zacht gesnik. Een enorme verslagenheid en shock. Mensen die elkaar probeerden te troosten. Er is geen geld meer. Het doek is gevallen voordat we het konden spelen.We hebben deze week met man en macht en vereende kracht geprobeerd om alles te doen om onze producent te helpen om het toch nog van de grond te krijgen. Maar na nog een bekendmaking van nog een financiele tegenvaller was het einde verhaal. Nu is het officieel gemaakt en kunnen we ons gevoel kwijt. Wat hebben wij hard gewerkt met zijn allen en wat is het goed geworden! De show hoefde alleen nog gemonteerd te worden in het theater en dan konden we jullie dit prachtige intelligente humoristische stuk laten zien. Ik ben voor altijd trots dat ik dit avontuur ben ingestapt met mensen die stuk voor stuk geweldig getalenteerd zijn. We zijn allemaal van dit stuk en van elkaar gaan houden. Blij dat ik jullie heb leren kennen. Jullie zitten in mijn hart. Urinetown zit in mijn hart. Voor altijd.

BRON: Facebook Linda Wagenmakers.

https://www.facebook.com/linniesuniverse/posts/10210267958876489?comment_id=10210268039838513&notif_t=feedback_reaction_generic&notif_id=1504183411316316

Edit Jeroen:: Samengevoegd met bestaande topic)

[ Gewijzigd: 31 August 2017 06:27 PM by Jeroen ]
  [ # 88 ] 31 August 2017 11:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Duidelijke reactie van Linda Wagenmakers bij NPO Radio 5 over het annuleren van deze musical. Volgens haar heeft de producent steken laten vallen en dacht hij ‘dat ze het wel even zouden klaren’.

http://www.nporadio5.nl/gemist/audio/23846/linda-wagenmakers-over-annuleren-musical-urinetown

  [ # 89 ] 01 September 2017 10:31 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  148
Geregistreerd  2008-11-06

Als ik Linda zo hoor, dan is het zo jammer dat ze niet meer aan promotie gedaan hebben, zoals ze al zegt, er was nog niet eens een perspresentatie geweest.
Wanneer je Linda over de productie hoort, dan wil je daarna een kaartje kopen. Ze legt heel mooi uit waarom dit een voorstelling is die de moeite waard is om te gaan zien…
Ik vind het echt zonde dat dit geen kans kan krijgen en zo jammer voor alle betrokkenen.

  [ # 90 ] 01 September 2017 10:36 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

De passie waarmee Linda over deze productie spreekt is inderdaad mooi en wat is het doodzonde dat we dat pas horen nu het te laat is. Hopelijk lukt het haar zelf nog iets op te zetten. Als ze een kleine zaal huurt en de boel zonder decor en kostuums spelen. Desnoods met script in de hand moet het lukken voor één of twee avonden.

‹ First  < 4 5 6 7 > 
6 of 7
‹‹ Ketnet Musical - Unidamu      ONE ››